Ben net terugquote:Op donderdag 10 november 2005 10:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, hier kom je terug in de zon met een graad of 10... ik weet niet wat beter is, 35 graden met regen of dit
Ja! Daarvoor was het lekker rustig, ik had 3 rijen voor mezelf! Daarna, euh, ja. Moest ik mn benen weer op mn eigen stoel leggenquote:
Familie van Big-Brother Rob?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja! Daarvoor was het lekker rustig, ik had 3 rijen voor mezelf! Daarna, euh, ja. Moest ik mn benen weer op mn eigen stoel leggen
Wat moet een treinreiziger met 3 rijen....quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ja! Daarvoor was het lekker rustig, ik had 3 rijen voor mezelf! Daarna, euh, ja. Moest ik mn benen weer op mn eigen stoel leggen
Heb je geklaagd?quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef Jaguarized het volgende:
@Douwe, geen ontbijt op de ochtendvlucht naar van Amsterdam naar Kopenhagen terwijl het wel op m'n ticket staat
Nee, gemaild om te vragen hoe het zit.quote:
Tsk, wat bereik je daar nou mee? Denk je dat ze je je ontbijt alsnog opsturen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, gemaild om te vragen hoe het zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |