Het eerstvolgende station was tevens het station waar ik uit moest. Ach ja. Gisteren zat een enveloppe van de NS bij de post. Heb het nog niet geopend. Morgen maar of zo.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
@UIO
Om nog even op jouw bekeuring van de NS van laatst terug te komen. Ik zat vanochtend in de trein van Groningen naar Utrecht. Vlak voor 8 uur rijden we richting Assen als de conducteur langs komt. Zit er een meisje tegenover en die had een weekendov + een kaartje met korting van Groningen naar Rotterdam.
Nu wist zij kennelijk niet dat je met een weekendov op een dag als vandaag niet voor 9 uur mag reizen met korting. Kreeg ze 2 opties. Eerste was om de ritprijs t/m 9 uur te betalen + boete van 35 euro was samen 47 euro. Tweede optie was om in Assen uit te stappen en dan een los extra kaartje te kopen en een trein later te nemen.
Vreemde was wel dat ze bij optie 1 maar 12 euro moest betalen terwijl het 1e station na 9 uur Amersfoort om 09.27 is. Toch aardig van die conducteur dat ze haar niet meteen een prent hebben gegeven..
Daar is de NS dan wel heel rap mee!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het eerstvolgende station was tevens het station waar ik uit moest. Ach ja. Gisteren zat een enveloppe van de NS bij de post. Heb het nog niet geopend. Morgen maar of zo.
Ik had niet voldoende financiële mddelen bij me.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:03 schreef Jaguarized het volgende:
Daar is de NS dan wel heel rap mee!En ik maar denken dat je dat meteen moest betalen.
![]()
Krijg je dan niet een verhoging als je het niet meteen kan betalen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik had niet voldoende financiële mddelen bij me.
Hij vroeg alleen een identiteitsbewijs. Over een verhoging heb ik hem niet gehoord.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
Krijg je dan niet een verhoging als je het niet meteen kan betalen?
Waar sláát dat nou op?!quote:Beschrijving:
Te huur een 2 kam. woning in A'dam Westerpark. Beneden keuken, w.c. en woonkamer. Boven slaapkamer, douche, w.c. en bad. De woning heeft tevens een ruim balkon (gericht op het zuiden). Opp. ongeveer 40m2. De woning bevindt zich op de 3e en 4e etage (is tevens de bovenste etage). Huur is 500,00 ex. gas en licht. Huurcontract voor onbepaalde tijd. 1 maand borg 500,00, 200,00 administratiekosten en 6000,00 (Zegge: zesduizend euro) bemiddelingskosten!!! Als je de woning besluit te nemen ben je de bemiddelings -en administratiekosten dus kwijt! Huursubsidie/huurtoeslag is mogelijk.
Als jij het regelt, doe ik zeker mee.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:48 schreef k_man het volgende:
Hetwordt weer tijd voor de TRV awards.
Ah toe, je deed het vorige keer zo leuk.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als jij het regelt, doe ik zeker mee.
Ik gun jou ook de kans om te schitteren.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:08 schreef k_man het volgende:
Ah toe, je deed het vorige keer zo leuk.![]()
Dat is liev, maar daar heb ik geen awards voor nodig. sprak hij geheel vrij van valse bescheidenheid...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik gun jou ook de kans om te schitteren.
We moeten dan ook nog namen voor de awards verzinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm... maar welke categorieën dit jaar
Beste TRV meet
Beste TRV reisverslag
Beste TRV mod
Beste vrouwelijke bijrol
Meest geanimeerde user
Beste topic
Meest bezochte topic
Meest postende TRV'er
Mooiste TRV topic
Traveltime achievement award
Meest overbodige vraag
Meest gevraagde onderwerp
Favoriete TRV stad / streek / land
Langst gebande TRV'er
...
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Staat er niet nog een vraag open?
Ha! In de pocketquote:Meest overbodige vraag
Ik kan wel even een fictieve vraag stellen om de boel een beetje op gang te helpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
nee helaas, alle vragen zijn opgelost
Meest aktieve/beste landentopicquote:Op donderdag 10 november 2005 20:14 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm... maar welke categorieën dit jaar
Beste TRV meet
Beste TRV reisverslag
Beste TRV mod
Beste vrouwelijke bijrol
Meest geanimeerde user
Beste topic
Meest bezochte topic
Meest postende TRV'er
Mooiste TRV topic
Traveltime achievement award
Meest overbodige vraag
Meest gevraagde onderwerp
Favoriete TRV stad / streek / land
Langst gebande TRV'er
...
Ik had het over het awardtopic zelf. Of je zelf een award zou winnen valt natuurlijk nog te bezien.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:17 schreef k_man het volgende:
Dat is liev, maar daar heb ik geen awards voor nodig. sprak hij geheel vrij van valse bescheidenheid...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |