Dat is doodslag, geen moord.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
een man die een brandende vuilnisbak voor zijn huis wou blussen.
doodgeschopt door dat tuig, wat lager is dan dieren, terwijl zijn gezien toekeek!
Die is voor 20% verbrand, dat is heel vervelend voor haar (als het trouwens waar is-> zie topic POL daarover), maar om nou te zeggen 'dat haar leven niet veel meer waard is'?quote:en daarnaast is het leven van die gehandicapte die ze levend hebben verbrand ook niet veel meer waard...
Rellen zijn niet spannend, een vader in coma, da's pas geilquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:52 schreef Floripas het volgende:
Gisteravond waren er anders ook rellen in mijn wijk.
zal voor zijn familie niet uitmaken die er bij stond te kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb je gemist dat dat geen moord was, maar doodslag?
Pardon? Heb je dat mij horen zeggen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef klez het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zij vind dat de Frankrijk hier zelf om gevraagd heeft. Te weinig positieve discriminatie...![]()
Het is vervelend voor de familie, maar dat maakt het nog geen moordquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zal voor zijn familie niet uitmaken die er bij stond te kijken.
-> Jij hebt duidelijk niet veel kaas gegeten van strafrecht.quote:maar die lui gingen de straat op om rotzooi te schoppen dus met voorbedachte rade.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef Floripas het volgende:
Die is voor 20% verbrand, dat is heel vervelend voor haar (als het trouwens waar is-> zie topic POL daarover), maar om nou te zeggen 'dat haar leven niet veel meer waard is'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daarmee? Ik zeg niet dat het niet heel erg is wat haar is overkomen, maar ik zeg dat ze niet dood is, bij lange na niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]lees je bijdrage eens opnieuw... opnieuw ... en opnieuw.
de hele fout van heel europa is dat we die moslims hebben toegelaten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Beste Franse burgers, we geven toe die mensen aan hun lot te hebben overgelaten in halve bidonvilles. Wij zijn een land van revolutie: we hebben die jongens zelf op school geleerd dat een opstand dè manier is om je zin te krijgen.
We zaiiden opstand, we kregen opstand.
Tijd om iets aan de oorzaken te doen, in plaats van al die symptoombestrijding.
Oh, nee, dan is het verder niet erg meer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:53 schreef Floripas het volgende:
Dat is doodslag, geen moord.
Haha: toen het een gehandicapte was was ze al niet al te populair neem ik aan, tenzij ze in Frankrijk allemaal een gehandicapten-fetish hebben... Maar ja, misschien dat er wel een markt is voor verbrande gehandicapten, je weet het niet....quote:Die is voor 20% verbrand, dat is heel vervelend voor haar (als het trouwens waar is-> zie topic POL daarover), maar om nou te zeggen 'dat haar leven niet veel meer waard is'?
Schrijven. Nee. Dat neem ik aan. Net zoals jij nogal wat aanneemt. Ik weet niet of die jongen niet die opa bij zijn kliko vermoord heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pardon? Heb je dat mij horen zeggen?
We hebben ze zelf geimporteerd als gastarbeiders. Niks uitkering.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:56 schreef DarkDancer het volgende:
men zal op een gegeven moment wel te goeder trouw hebben gedacht: "we vangen die arme mensen op, ons land is 10x beter voor hun zelfs met uitkering. ze zullen wel zo dankbaar zijn dat ze wat willen maken van hun nieuwe leven hier!
"Genetisch al gewelddadig is". Volksaard...quote:kutvolk, ondankbaar tuig dat volgens mij genetisch al gewelddadig is.
weet je waarom ze wapens hebben uitgevonden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is vervelend voor de familie, maar dat maakt het nog geen moord
[..]
-> Jij hebt duidelijk niet veel kaas gegeten van strafrecht.
Hoor jij mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, nee, dan is het verder niet erg meer...
[..]
Doe niet zo sneu.quote:Haha: toen het een gehandicapte was was ze al niet al te populair neem ik aan, tenzij ze in Frankrijk allemaal een gehandicapten-fetish hebben... Maar ja, misschien dat er wel een markt is voor verbrande gehandicapten, je weet het niet....
Ze zat niet in een rolstoel, ze liep op krukken.quote:Vooral als die 20% aan je gezicht is... Er gaat niks boven vrouwen in een rolstoel met van die verbrande speklapjes als oogleden en van die knisperig zwartgeblakerde lippen...
En jij leest graag wat je wilt lezen, of niet?quote:Tering, ben jij echt zo' n debiel of doe je gewoon graag alsof![]()
ze zouden na 5 jaar teruggaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
We hebben ze zelf geimporteerd als gastarbeiders. Niks uitkering.
[..]
"Genetisch al gewelddadig is". Volksaard...Wat stel je voor?
Je zegt dat het "heel vervelend voor haar is". Over de relschoppers zeg je dat als er op hen geschoten gaat worden, je mee gaat rellen. Typisch hoe jij je prioriteiten stelt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Ik zeg niet dat het niet heel erg is wat haar is overkomen, maar ik zeg dat ze niet dood is, bij lange na niet.
De rellers zijn wederom een eye opener voor veel europeanen. Men graaft zijn eigen graf.quote:Frankrijk is een land van heftige omwentelingen en met een traditie van straatgeweld. Als straks, na dagen en nachten van provocaties, een contraoffensief van woedende burgers of rechts-extremisten wordt ingezet dan zal het drama ongekende dimensies krijgen.
goed stukjequote:
Vind jij het niet vervelend voor haar, dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:00 schreef klez het volgende:
[..]
Je zegt dat het "heel vervelend voor haar is".
Ja, ik ben tegen doodslag, in welke vorm dan ook.quote:Over de relschoppers zeg je dat als er op hen geschoten gaat worden, je mee gaat rellen. Typisch hoe jij je prioriteiten stelt.
dus het leger met scherp laten schieten vind jij ook geoorloofdquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ken je het gezegde:"Wie niet horen wil moet maar voelen?" Dat gaat hier niet op. Hier hoort men de hun stem te laten horen, en daar ben ik blij om.²
Lees spoiler, bekijk eens wat foto's van die mensen die erbij waren bij brand in cafe Volendam.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:56 schreef Floripas het volgende:
Wat is daarmee? Ik zeg niet dat het niet heel erg is wat haar is overkomen, maar ik zeg dat ze niet dood is, bij lange na niet.
Ik hoorde dat juist links het in de peilingen goed deed, "omdat de rechtse regering het zo uit de hand liet lopen" en "omdat er nou eindelijk wat moet gebeuren aan die wijken, einde laissez-faire-beleid van de liberalen".quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:02 schreef DarkDancer het volgende:
ik denk dat de wat rechtsere partijen behoorlijk veel stemmen gaan krijgen overal met de huidige ontwikkelingen.
Lulverhaal. We hebben een klein aantal van hen in de jaren '60 uitgenodigd om op tijdelijke basis te blijven hangen. Het grootste gedeelte is daarna gekomen en is meteen het uitkeringenstelsel in gedoken (jaren '70, jaren '80). Dertig jaar lang is in Marokko en Turkije het verhaal geweest dat je in NW Europa niet hoefde te werken, en toch geld kreeg.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
We hebben ze zelf geimporteerd als gastarbeiders. Niks uitkering.
Drugshond, ga nou niet net zitten doen alsof ik zeg dat het niet erg is wat haar is overkomen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lees spoiler, bekijk eens wat foto's van die mensen waren bij brand in cafe Volendam.
Zeg dan eerlijk hoe de rest van je leven eruit ziet.Je wordt altijd aangekeken. Carriere perspectief ben je dubbel genaaid. (gehandicapt + afstotelijk). Jaren last van pijn En een eigenwaarde die tegen de 0 aan begint te lopen.
Eigenlijk wou ik nog een voorbeeld foto plaatsen.... maar ik zie er vanaf.
Zo blonT ben je hopelijk niet![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hoorde dat juist links het in de peilingen goed deed, "omdat de rechtse regering het zo uit de hand liet lopen" en "omdat er nou eindelijk wat moet gebeuren aan die wijken, einde laissez-faire-beleid van de liberalen".
Niet mijn woorden, maar Franse woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |