Even een nieuw topic met yantjes list, een bloemlezing van beledigingen aan het adres van Rob.
De lijst tot dusver:
enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH
Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob
een iritante vervelende manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.
dit zijn momenten waarop ik erheen zou willen rijden om 'm dood te knuppelen met zijn goede been!
die smerige pootloze bejaardenfetisjist , die huigelachtige drankorgel die nooit drinkt is gewoon 1 ranzige HOMPMONGOOL!
Rob heeft een goed hart, het moet alleen gekookt op zijn rug hangen en wel zo hoog dat de honden erbij kunnen!
Als slap lullen een toetje was, zou Rob bokter oetker heten!
ik vertrouw Rob net zo ver als als dat ik die manke kan gooien!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!