Inderdaad.quote:
Ik vond het laatste stukje eigenlijk overbodig. Hij had van mij mogen stoppen toen de ambulance wegreed!!!!! (Dacht ook dat dat het einde zou zijn)quote:Op maandag 14 november 2005 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
einde juist tof... van don't take it with you!
nick heeft no hard feelings enzo tegen haar... en hoopt ook dat zij netzoals hij gewoon verder gaat met het leven en het achter zich laat...
Nick: Grissom, I'm sorry I let you downquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef m021 het volgende:
[..]
Inderdaad.
"Your son had a good heart"
Ik vraag me inderdaad af wat Nick tegen Grissom zei. Het begon in ieder geval met "have I ever told you..." want Grissom reageerde met "no, Nick, you never have". Misschien "how much I respect you" of zoiets?
Volgende week 6.1?
Tarantino doet zo vaak dingen dubbel maar op een andere manier...quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef HassieBassie het volgende:
Tarantino is wel dol op het thema 'levend begraven'.. In Kill Bill 2 was het nog net ietsje claustrofibischer, maar dit was ook wel erg goed gedaan. De hele aflevering was top![]()
ik zat zo te kijken de eerste keer dat ik de gehele afleveringen zag:quote:Op maandag 14 november 2005 22:54 schreef Alsgeenander het volgende:
Oef, wat een spanning. Toen die kist open ging.. oh wat had ik met hem te doen, en dan krijg je nog eens te horen dat er explosieven onder je liggen.. gelukkig leeft hij nog!! Ik was al bang voor een slecht einde. Goede aflevering!
ja ach... ik gebruik altijd de namen in de serie omdat niet iedereen de echte namen weet vaak... hoe ik het ook niet dubbel te doenquote:Op maandag 14 november 2005 23:05 schreef rena het volgende:
George en Jorja bedoel jeJe gaat wel erg op in de serie, bluecurl
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 22:43 schreef BlueCurl het volgende:
aangezien we weten dat ie nog blijft leven... nu de foto met snor gewoon in het topic getoont :
[afbeelding]
[offtopic]quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:46 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
LELIJK er blijft niets meer over van de lekkere Nick
Ik moet trouwens de aflevering van gister nog zien, dus ik blijf vandaag nog weg uit dit topic, ik wil niet te veel spoilers lezen. De foto van Nick kon ik natuurlijk niet overheen kijken.
waar dan? zelf niet gezienquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:01 schreef m021 het volgende:
[..]
[offtopic]
Er zit een spelfout in je sig.
[/offtopic]
ow bij grissom vind ik het juist wel passen eigenlijk! maar bij nick niet... zeker niet op de manier dat zijn snor zit... scheer hem dan wat toffer ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:59 schreef soapie het volgende:
Hoop dat Nick zijn snor er snel weer afhaald. Net als Grissom, daar kan ik ook maar niet aan wennen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |