SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg vette episode! Benieuwd hoe het in 6x08 afloopt
[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 12-11-2005 16:37:26 ]lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:06 schreef wolfrolf het volgende:Dat had best gespoilerd mogen worden!! Voor de mensen die de NL uitzendingen volgen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Laniboekje op 12-11-2005 16:41:00 ]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
"spoilerend"?
[afbeelding]DAT IS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:42 schreef Laniboekje het volgende:over 6.7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef cultheld het volgende:
24 is veel leuker
die 2 series vallen geenszins met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef cultheld het volgende:
24 is veel leuker
goh...quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:08 schreef Jaco90 het volgende:
Nu CSI op RTL4.. oude aflevering volgens mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:hell yeah! wat een killer episode, echt onwijs vet alleen jammer van het to be continued.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en inderdaad de verhaallijnen van CSI zijn echt super, en beter als de andere CSI's, maar ik vind Miami nog wel steeds het gaafst![]()
Ode aan Greg met zijn altijd originele ideeënquote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef BlueCurl het volgende:
En als Greg zijn komische act met stomme weddenschappen enzo had doorgezet in het veld was er niks aan de hand geweest. Maar op dit moment mis ik dat echt heel erg!
Ik hoop serieus dat het wat terug word gebracht. Dat maakte zijn rol juist zo apart en echt greg achtig. Nu is greg niet meer greg achtigquote:Op zondag 13 november 2005 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ode aan Greg met zijn altijd originele ideeënHelaas wordt dat dus minder nu hij een echte CSI-er is
![]()
Nu ken ik seizoen 6 nog niet, maar de 'nieuwe' Greg is al duidelijk ingezet door Tarantino. De scene met het DoH-spel (met David) mocht dan niet als een echte CSI-scene beschouwd worden, hierin zegt David al dat hij de 'oude' Greg mist. Lijkt me dus dat er een volwassenere Greg neergezet wordt?quote:Op maandag 14 november 2005 10:55 schreef BlueCurl het volgende:
Ik hoop serieus dat het wat terug word gebracht. Dat maakte zijn rol juist zo apart en echt greg achtig. Nu is greg niet meer greg achtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets met groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:28 schreef bosmeneer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strakkies 2e deel! zal het hier wel weer tot morgen aaf weer heel druk worden met mensen die maar 1x wat neertypen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna zover
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef rena het volgende:NOG EEN UURTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bijna zover![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |