abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32130327
quote:
Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
Aangezien het komende maandag alweer de laatste aflevering van seizoen 5 voor CSI is.. Weet iemand dan wanneer seizoen 6 op tv komt? Of gaan ze weer herhalen.
In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!
pi_32130375
quote:
Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
Wow, wat een "op het puntje van je stoel aflevering....."
Oh waarom duurt het nog zo lang voor het weer maandag is?
hehe. in amerika was ie gewoon in 1x op tv zouden ze hier ook moeten uitvinden zoiets
  donderdag 10 november 2005 @ 08:08:47 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_32139209
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_32139320
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
Ik heb hem gekregen van m'n vriend en hij heeft hem bij BOL gekocht, 16,99. En hoewel ik deel I eerst vond tegenvallen, hebben we hem gister in 1x gekeken, dus deel I en II en wat was het grandioos zeg!!!!! Zonder reclames hup in 1x gaan met die banaan. Heb erg genoten en zat (zelfs bij deel I) op het randje van de bank te bibberen.
  Redactie Frontpage donderdag 10 november 2005 @ 09:22:18 #55
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32139956
Zag de DVD bij de videotheek te huur staan. Op zich doen ze t wel goed, ze spammen meteen CSI NY.
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 10:23:26 #56
43556 miss_dynastie
pi_32141170
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
14,99 bij de freerecordshop.
pi_32142867
quote:
Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!
Hmm.. Maart pas. Ach, ik heb nog seizoen 1 + 2 op DVD liggen en van de o zo lieve Kerstman krijg ik waarschijnlijk seizoen 3. Komt wel goed =D
pi_32142891
wanneer zou seizoen 5 op dvd uitkomen?
ik heb 1 t/m 4 hier al liggen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32166415
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6

Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
Het was iets met groen.
pi_32175098
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6

Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij prima
pi_32175106
er stonden hier al eerder wat caps van grave danger # 1
pi_32175114
en als het weinig onthullends bevat, why not
pi_32176921
Ik wil ook wel beelden zien van die aflevering
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32177182
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:

Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staat
bla bla bla......
pi_32178180
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Stiffmaster het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staat
lijkt me wel logisch, als seizoens afsluiter
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2005 @ 14:03:54 #66
43556 miss_dynastie
pi_32178190
Ik neem ook aan dat hij gewoon op de dvd-box staat. Ik ga hem in elk geval niet los kopen. Misschien wel huren, als de moviemax hem nog heeft staan, dan hoef ik niet tot maandag te wachten
pi_32186444
6x07:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  Nerd met benen vrijdag 11 november 2005 @ 21:20:18 #68
18073 miss_bleu
pi_32190085
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_32196175
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef Nuna het volgende:
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij prima
"spoilerend"?

SPOILER
Het was iets met groen.
pi_32196243
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem ook aan dat hij gewoon op de dvd-box staat. Ik ga hem in elk geval niet los kopen. Misschien wel huren, als de moviemax hem nog heeft staan, dan hoef ik niet tot maandag te wachten
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesje
Het was iets met groen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 03:23:22 #71
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32197792
6x02
SPOILER
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32197856
24 is veel leuker
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32199870
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:15 schreef bosmeneer het volgende:

[..]

"spoilerend"?

[afbeelding]
Ja, ik kon zo snel niet een ander woord bedenken
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 11:27:37 #74
43556 miss_dynastie
pi_32200332
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef bosmeneer het volgende:

[..]

Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesje
Nee hoor, helemaal niet gek, ieder zo zijn keus, misschien koop ik hem ook wel als hij in de 3 voor 15 euro bak ligt of zo.... wij hebben hem inderdaad gehuurd, en mijn gevoel erover verandert niet. Mijn vriendje vond de aflevering wel helemaal te gek.
pi_32203401
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef miss_bleu het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')