In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!quote:Op woensdag 9 november 2005 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
Aangezien het komende maandag alweer de laatste aflevering van seizoen 5 voor CSI is.. Weet iemand dan wanneer seizoen 6 op tv komt? Of gaan ze weer herhalen.
hehe. in amerika was ie gewoon in 1x op tvquote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef Dafje33 het volgende:
Wow, wat een "op het puntje van je stoel aflevering....."![]()
Oh waarom duurt het nog zo lang voor het weer maandag is?![]()
Ik heb hem gekregen van m'n vriend en hij heeft hem bij BOL gekocht, 16,99. En hoewel ik deel I eerst vond tegenvallen, hebben we hem gister in 1x gekeken, dus deel I en II en wat was het grandioos zeg!!!!! Zonder reclames hup in 1x gaan met die banaan. Heb erg genoten en zat (zelfs bij deel I) op het randje van de bank te bibberen.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
14,99 bij de freerecordshop.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat een bloedstollende aflevering!! Can't wait until monday!
Echt heel goed! Wil hem wel op DVD hebben, weet iemand wat die losse kost, of is die niet los verkrijgbaar?
Hmm.. Maart pas. Ach, ik heb nog seizoen 1 + 2 op DVD liggen en van de o zo lieve Kerstman krijg ik waarschijnlijk seizoen 3. Komt wel goed =Dquote:Op woensdag 9 november 2005 22:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
In Maart elke jaar begint hier het nieuwe seizoen dus Maart 2006 zal seizoen 6 pas op de tv komen!
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij primaquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6
Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staatquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef bosmeneer het volgende:
MissyMirjam, aangezien de (halve) seizoensboxen ongeveer om de 2 maanden worden uitgegeven, en CSI:NY voor december is aangekondigd, kunnen we de eerste helft van seizoen 5 (denk ik dan) in februari/maart verwachten. Dat zal nl. weer goede resultaten voor de SMS-dienst van RTL opleveren tijdens de eerste afleveringen van seizeon 6
Eigenlijk had ik hier ook nog een screen willen plaatsen (vanaf de DVD) van het tweede deel van Grave Danger. Je ziet weinig onthullends, maar is het toegestaan?
lijkt me wel logisch, als seizoens afsluiterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Grave Danger dan ook op die seizoensboxen staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
6x07:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"spoilerend"?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef Nuna het volgende:
Als het geen spoilerende beelden bevat is het voor mij prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets met groen.
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesjequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem ook aan dat hij gewoon op de dvd-box staat. Ik ga hem in elk geval niet los kopen. Misschien wel huren, als de moviemax hem nog heeft staan, dan hoef ik niet tot maandag te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Nee hoor, helemaal niet gek, ieder zo zijn keus, misschien koop ik hem ook wel als hij in de 3 voor 15 euro bak ligt of zo.... wij hebben hem inderdaad gehuurd, en mijn gevoel erover verandert niet. Mijn vriendje vond de aflevering wel helemaal te gek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:19 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerst ook, maar in de winkel lag het hoesje los en dat ziet er gewoon mooi uit. Soms -je hebt inderdaad van die gekken- koop ik dan de DVD om het hoesje
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |