toen ie twee keer zijn hoofd stoottequote:Op dinsdag 8 november 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering
Dat moment dat Nick wakker werd in de kist, durfde ik niet bewegen...Mijn man zat ook helemaal stil te kijken. Je kunt je niet voorstellen hoe akelig zoiets is.
Ik zou helemaal gek worden. Ik zou hetzelfde doen als Nick deed toen het licht aanging, als een gek slaan en schoppen (ook al haalt dat niks uit).quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:36 schreef Koningin het volgende:
Goede aflevering
Dat moment dat Nick wakker werd in de kist, durfde ik niet bewegen...Mijn man zat ook helemaal stil te kijken. Je kunt je niet voorstellen hoe akelig zoiets is.
Ben ik het dus volkomen mee eens. Het lijkt wel of zijn eerste doel was om zijn stempel te zetten op alle hoofdrolspelers waarbij ze nogal afweken van hoe we ze normaal kennen. Alle CSI'ers doen van alles (met elkaar kletsen, bordspel spelen van Dukes of Hazard waarbij Greg ineens een heel andere rol krijgt), maar niet wat ze normaal doen. Zelfs de scene met de vader van Catherine was voor mijn gevoel heel gekunsteld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef JelleS het volgende:
Wat een tegenvaller. Het probleem is dat de stijl van Tarantino niet bij CSI past, en dat verpest het een nogal. Jammer.
Dat zat ik me ook af te vragen ja!!!! Zo van, zou hij dat echt vrijwillig doen?? Enz.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef Laniboekje het volgende:
Claustrofobie ten top! Ik vraag me trouwens af hoe George Eads het in het echt ervaren heeft, zal wel niks zijn hoor.
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien stoorden de overeenkomsten met Kill Bill me behoorlijk, er is zelfs een zin letterlijk overgenomen.
Dat wist ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....![]()
Nou, dan ben ik geen 'echte' CSI fan, alleen maar een liefhebber. Maar dan nog, zou het levend begraven zijn al genoeg 'filmquote' zijn imho.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:34 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je een echte CSI fan was, zou je ook weten dat ze in elke CSI aflevering een filmquote gebruiken.... in deze dus 1 van Kill Bill, wat toepasselijk is....![]()
"Normally, you'd be 100% right, but this time, you're 100% wrong."quote:Op woensdag 9 november 2005 08:46 schreef BlueCurl het volgende:
Welke zin komt dat letterlijk uit Kill Bill? Heb kill bill in zijn geheel in de bios gezien maar de precieze zinnen weet ik dus niet
als ze de kijker willen naaien gooien ze ze alleen los. Maar het is ook een gewoon einde van een seizoen dus zal wel op de dvdboxen staanquote:Op woensdag 9 november 2005 12:07 schreef Stiffmaster het volgende:
Komen deze afleveringen ook op de dvd box van seizoen 5 of zijn ze alleen los te koop??
Zoiets had ik ook al, ik wacht wel op de box....quote:Op woensdag 9 november 2005 12:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
als ze de kijker willen naaien gooien ze ze alleen los. Maar het is ook een gewoon einde van een seizoen dus zal wel op de dvdboxen staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |