ik heb niks nieuws om te kijkenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
hmm, ik heb hier nu 3 boxen csi:miami liggen..
zodra ik klaar ben met seizoen 4 van las vegas, ga ik daar aan beginnen
welke? en wat vond je ervan?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
3 afleveringen achter elkaar kijken
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
zover ik weet komt er (nog) geen vervolg op de aflevering. Ik hoop dat ze dat ooit nog eens doen want de aflevering is gewoon zo enorm goed. Vooral op de manier hoe Brass tegen Grissom het volgende zei: Get your kit!
jup die vrouw in die kast en dezelfde daders die ook een meisje verkrachtenterwijl haar ouders op zaten gesloten in een kast en enkel konden toekijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:18 schreef niksan het volgende:
Die aflevering van gisteren ging toch over die vrouw in de kast??![]()
Tenminste dat had ik ergens gelezen en aangezien ik die aflevering zo vaak gezien had, ik daarom één week CSI heb overgeslagen...
ik kende hem al dus ik wist waarom. maar is nog steeds sneuquote:Op zondag 8 januari 2006 11:49 schreef rena het volgende:
[..]
Ik schrok zo toen Brass dat zei![]()
En toen ze daar aan kwamen toen snapte ik het pas![]()
jups. in maart elk jaar beginnen de nieuwe seizoenen. nog twee maandjes wachten dus!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef niksan het volgende:
Zijn de afleveringen op maandagavond nog steeds herhalingen??
your welcomequote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef niksan het volgende:
Dan heb ik deze aflevering waarschijnlijk nog niet gezien
Thanks!
als dat nog niet is geweest dan komt die uitleg nog! het zit ergens in eenaflevering maar ik weet niet precies welke.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef rena het volgende:
Weer best wel een sterke aflevering vond ik, het verhaal over die chimaera was best interessant, zo kun je dus wegkomen met moord als je domme CSI'ers zou hebben![]()
Alleen dat eind met Sara snapte ik niet, wel dat ze gedronken had, maar waarom ze nu zo depressief achtig is?
Ik kan me herinneren dat ik het TE ver doorgedacht vond...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
Vond het verhaal achter Chimaera ook echt tof, goed uitgedacht.
Ja, het is misschien een beetje TE overdreven.. maar het is en blijft Vegas.. en natuurlijk Hollywoodquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik het TE ver doorgedacht vond...
maar aan de andere kant: only in vegas
jep i know. maar dan zelfs te ver... maar desalnietemin is vegas wel van de rare verhalenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, het is misschien een beetje TE overdreven.. maar het is en blijft Vegas.. en natuurlijk Hollywood![]()
Suprise!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:12 schreef BlueCurl het volgende:
je hond zou maar per ongeluk terugkomen met een hoofd
mijn dierenarts is een vrouwquote:Op maandag 30 januari 2006 09:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Suprise!
Die dierenarts leek wel een beetje op de dierenarts die ik altijd bezoek...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |