dat is al heeeeeeeeeel lang zo hoorquote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef Nuna het volgende:
[..]
Oh zo! Ik was even vergeten dat CSI nu 2x in de week op tv komt
I know, I know. Echt een schande dat ik het vergeetquote:Op maandag 5 december 2005 18:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is al heeeeeeeeeel lang zo hoor
Hhmm, ben even kwijt of deze afl. nou een vervolg had?quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik vond het tegenvallen deze aflevering. Denk wel dat ze vervolgt gaat worden omdat ze niet aan heeft gegeven dat die broer zomaar met een kind aan kwam zetten.
BlueCurl wrijft over haar magische CSI lamp en wacht nog altijd op een vervolg van deze aflevering..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Hhmm, ben even kwijt of deze afl. nou een vervolg had?
Misschien een vraagje voor Bluecurl?![]()
Kwam er een geest in de vorm van Grissom uit?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
BlueCurl wrijft over haar magische CSI lamp en wacht nog altijd op een vervolg van deze aflevering..(d8 ik)
elke keer als ik erover wrijft komt er een ander uit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Kwam er een geest in de vorm van Grissom uit?
Ja, ik weet wel welke je bedoelt, maar weet niet welk seizoen of afl.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef carmiie het volgende:
welke ook alweer met een meisje dat vermoord was, die was eerst model geweest. toen had ze zichzelf aangevallen. toen had haar zusje ( die eerst ook model was, maar schizofreen is ofzo ) haar gevonden en haar buiten in een winkelwagentje neergezet zodat zij zicht had op een groot beeld waarop ze stond afgebeeld...toen dat ene zusje werd verhoord viel ze grissom geloof ik ook aan.
weet iemand welke aflevering dit is ?![]()
Seizoen 2, aflevering 2.23: The Hunger Artist.quote:Op maandag 12 december 2005 18:48 schreef carmiie het volgende:
welke ook alweer met een meisje dat vermoord was, die was eerst model geweest. toen had ze zichzelf aangevallen. toen had haar zusje ( die eerst ook model was, maar schizofreen is ofzo ) haar gevonden en haar buiten in een winkelwagentje neergezet zodat zij zicht had op een groot beeld waarop ze stond afgebeeld...toen dat ene zusje werd verhoord viel ze grissom geloof ik ook aan.
weet iemand welke aflevering dit is ?![]()
thanksquote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Seizoen 2, aflevering 2.23: The Hunger Artist.
Elke zaterdag en maandagquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef Nuna het volgende:
Damned. Ik vergeet het altijd op te nemen óf te kijken.
Ik vergeet het ook nog weleens, maar dan denk ik bijv. om 21:20u (op maandag) "Hmm, er is toch iets wat ik normaal altijd rond deze tijd kijk?" En dan herinner ik me het ineens weer. Vaak pas op het nippertje, best slecht eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:59 schreef Nuna het volgende:
Damned. Ik vergeet het altijd op te nemen óf te kijken.
ik heb het weleens op dinsdag. dan heb ik een onwijs lange schooldag gevolgd door kung fu training wat ik niet goed haal als ik naar al me lessen gaat. dardoor kom ik ervaak op het moment dat ik slapen wil dat er de vorige dag in amerika een nieuwe aflevering is geweest van csi: miamiquote:Op woensdag 14 december 2005 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook nog weleens, maar dan denk ik bijv. om 21:20u (op maandag) "Hmm, er is toch iets wat ik normaal altijd rond deze tijd kijk?" En dan herinner ik me het ineens weer. Vaak pas op het nippertje, best slecht eigenlijk.
En als gevolg kan je niet slapen omdat je je dan afvraagt wat er gebeurd zou zijn? Of toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb het weleens op dinsdag. dan heb ik een onwijs lange schooldag gevolgd door kung fu training wat ik niet goed haal als ik naar al me lessen gaat. dardoor kom ik ervaak op het moment dat ik slapen wil dat er de vorige dag in amerika een nieuwe aflevering is geweest van csi: miami
haha slapen doe ik die nacht dan niet neequote:Op woensdag 14 december 2005 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En als gevolg kan je niet slapen omdat je je dan afvraagt wat er gebeurd zou zijn? Of toch niet?Dat zou ik wel hebben
Ik wist het gewoon!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha slapen doe ik die nacht dan niet neemaar dat komt omdat ik hem dan midden in de nacht weleens wel gaat kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |