Die vraag is al geweestquote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef dragems het volgende:
meeste heb ik nog niet gehoor maarje laatste vraag die ik doe vanavond een makkelijke
welk tijdstip is de baby geboren
Lompe Lieske werdt in het begin veel gebruikt zelfs op het BB Blog!quote:Op maandag 7 november 2005 23:47 schreef avonne het volgende:
Ik ben trailer trash maar 3 keer tegen gekomen of zo, crackhoer veel vaker,
zo ook kraker, en geen harekrisna of zo
tis trouwens Lievke
Ik maak er dus 3 + 2 van .quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef BlaBlub het volgende:
avonne, ik heb in deel 2, 2 punten er bij gehaald. Had de datum goed (maar geen vraag gesteld) en de Tinky Winky/Lieske vraag
Als de leguaan erbij rekent 7 maar laat maar op 6 en dan in het nieuwe topic berekenen hoeveel ik in dit topic heb gehaald! Anders blijf je editen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik maak er dus 3 + 2 van .
BBScanner, ben je tevreden met 6 punten of moet het 7 zijn?
Nee, de leguaan telt niet mee.quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als de leguaan erbij rekent 7 maar laat maar op 6 en dan in het nieuwe topic berekenen hoeveel ik in dit topic heb gehaald! Anders blijf je editen.
Dank je welquote:
ik geloof het wel!quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, de leguaan telt niet mee.
Het moet echt het totaal van deel 1 en 2 zijn.
Sjips, doe ik ook is een keertje meequote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef BBscanner het volgende:
Is al geweest de Opa van Nathalie en de Oma van Roel
Mijn F5 knop begint al bijna te slijten van het veelvuldige gebruik ervanquote:
Je mag wel mee doenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Stephan328i het volgende:
Mag ik mee doen?
Mooi![]()
Wat voor Tv heeft Roel in zijn kraakpand?
ik weet m, maar jij bent nog niet aan de beurt !quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Stephan328i het volgende:
Mag ik mee doen?
Mooi![]()
Wat voor Tv heeft Roel in zijn kraakpand?
Tip zet F5 onder je mousewheel klik als je die hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mijn F5 knop begint al bijna te slijten van het veelvuldige gebruik ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |