Jij geilt wel op jezelf he... pervers mannetje ..quote:
Dat is niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij geilt wel op jezelf he... pervers mannetje ..
Zie jequote:En terecht
Tis fijn dat je het zo naar je zin hebt op school jongenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een nieuw collegeblok, en meteen al veel dingen die afgesproken moeten worden. Nieuwe projecten, oude projecten die ik nog moet afmaken en een nieuw roosterHeb al vier mailtjes de deur uitgedaan
Goh, echt waar Roy? Interessant
Vol goede moed begin ik altijd aan een nieuw blok, gaandeweg wordt dat altijd wel wat minder hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis fijn dat je het zo naar je zin hebt op school jongen
Ach dat is met alles waar een sleur in komt.. werken, stuk autorijden, bergbeklimmen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vol goede moed begin ik altijd aan een nieuw blok, gaandeweg wordt dat altijd wel wat minder hoor...
quote:Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout, toen hij plotseling
z'n maat Camile zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.
Hij herkende de jeep, die was van een wederzijdse kennis, Lieve.
Camile stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht.
"Allee, Camile, hoe komt gij aan die jeep?"
"Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Gaston.
"Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u gère ziet, maar een nieuwe jeep, da's
toch wel straf!!"
"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt: we reden samen in de jeep
ergens op een zandweg in nergenshuizen. Plotsklaps zet Lieve de jeep in
4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in. Ze parkeerde de jeep, stapte
uit, deed al haar kleren uit en zei: "Camile,neemt wat ge wilt!"
Dus nam ik de jeep ....
"Camile, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent! Die kleren hadden u toch
nooit gepast .............. !!!!"
Na een paar uur ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vol goede moed begin ik altijd aan een nieuw blok, gaandeweg wordt dat altijd wel wat minder hoor...
hihi sorry B.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Mogguh Queen, hoe is het in het kattenopvanghuis?
quote:
Main Coon ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi sorry B.
Het opvangtehuis gaat prima, vandaag komen er 2 nieuwe, 2 maine coontjes... zooooooooo lief!!!![]()
Een 7 en een 5.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
ja he!! denk ook dat ik er een van de twee houquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Main Coon ook
Mooie katten zijn dat hoor, de katers worden haast zo groot als een kleine leeuw
critic ..quote:
Kom op, die ene gaat over een Feyenoorder die 5 x !! tegen PSV scoort, dat is al bij voorbaat raar natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:00 schreef QueenR het volgende:
[..]
critic ..
Kende ze wel al, maar waren toch zeker wel een 8 en 7 hoor
complete fictie, maar dat maakt het juist leukquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op, die ene gaat over een Feyenoorder die 5 x !! tegen PSV scoort, dat is al bij voorbaat raar natuurlijk
hi moppersmurfquote:
Dat is nou juist de grap!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom op, die ene gaat over een Feyenoorder die 5 x !! tegen PSV scoort, dat is al bij voorbaat raar natuurlijk
kijk wij snappen elkaar teminstequote:
Nee dat doe ik ook nooitquote:
Chagarijnig.. en terechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat doe ik ook nooit![]()
Alles goed met Tam Gijs?
Lekker kunnen stuiteren gister?quote:
GIJSSSS...............quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker kunnen stuiteren gister?
Zo een als de bovenste hebben mn ouders ook, in die kleur. Echt een prachtige statige kat.. Olliequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:29 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dit zijn ze B. Slechte fotoos, maar als ze hier zijn komen er wel betere
jeee.... dieis wel rijk jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo een als de bovenste hebben mn ouders ook, in die kleur. Echt een prachtige statige kat.. Ollie
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_miljoen_euro.html
Die kat wil ik ook wel hebben
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
Wil je ff lachen?
Ik had wat koffie gemorst hier op tafel.. en mn oordopje was er in gaan liggen.
Ik neem net de telefoon op, mn oor vol koffie.
WHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
Wil je ff lachen?
Ik zat te kijken 'niets neps aan hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
Ronaldinho
Tis nep..... moet wel.... maar wel heel mooi gedaan
Vrouwquote:
Cool filmpje man!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:42 schreef mr_Brown het volgende:
Ronaldinho
Tis nep..... moet wel.... maar wel heel mooi gedaan
Ja goed hoor... je hebt mailquote:
Niet van mij iigquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent slechts een slechte kloon.
awwww wat zielig voor jequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
Wil je ff lachen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
Wil je ff lachen?
Nee..quote:
Jij ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja goed hoor... je hebt mail
Dat gaat toch nooit passen swa? Ik blijf lekker hier zitten weet je.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee..
Maar de kleine houdt zich nu 2 dagen, behalve gisteravond, vrij stil.. dus die is nu aan het bekijken hoe ze uit de kleine ruimte moet gaan komen denk ik.
Shower Stalkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:36 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahahaha... mijn prison bitch name: Butt Blaster![]()
http://www.prisonbitchname.com/
Cum Stainquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:36 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahahaha... mijn prison bitch name: Butt Blaster![]()
http://www.prisonbitchname.com/
WHoehahahahaha ...quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
Backroom Baller
Stink Gijses ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://artpad.art.com/gallery/?ipn3wb1g6xfo
quote:
quote:
Leuk gedaan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://artpad.art.com/gallery/?ipn3wb1g6xfo
Dat is het verschil.... jij doet het voor anderen.... ik voor mezelfquote:
Neeeee... vanavond 2 uur lang Gordon Ramsey op SBSquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef Quinny het volgende:
Even een tvptje. Misschien tot vanavond
En ja Sjo alles gaat goed hier
Toch zet ik er niet alles op omdat ik weet dat andere het gaan lezen... dat is raar he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is het verschil.... jij doet het voor anderen.... ik voor mezelf![]()
En frans bauer op talpaquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Neeeee... vanavond 2 uur lang Gordon Ramsey op SBS![]()
Ja dat lijkt me ook erg grappig... Evers bij Bauerquote:
Nee gek,.... dat zou meer een persoonlijk dagboek worden idd. Nee gewoon hier een daar een blog. Heerlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch zet ik er niet alles op omdat ik weet dat andere het gaan lezen... dat is raar he?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef Quinny het volgende:
Even een tvptje. Misschien tot vanavond
En ja Sjo alles gaat goed hier
Ik zit nog te wachten op mn blogjequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee gek,.... dat zou meer een persoonlijk dagboek worden idd. Nee gewoon hier een daar een blog. HeerlijkWij zijn de laatste die het nog doen
Ik kijk er inderdaad anders tegenaan: Dingen voor mezelf die ik wil delen komen hier op het forum al langs, en de écht privezaken houd ik privé.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is het verschil.... jij doet het voor anderen.... ik voor mezelf![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op mn blogje
Daar kan ik ook nog wel een aantal blogjes over schrijvenquote:
Die verbaase ogen van dat ventjequote:
Hij is lief zegquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef QueenR het volgende:
Het nieuwe kitten is gearriveerd!!!! zijn broertje wordt ergens anders geplaatst.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
is ie niet geweldig!!! Nu nog een naam, ze hadden hem Muis genoemd, maar dat vind ik niet klinken. Het is een katertje.iemand leuke ideetjes?
![]()
ja ok dat klopt vond ik ook. Zeker nu nog.... maarre het is een kater en dit ras kan 8 kg worden ofzo. dan is muis beetje uhm vreemdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:23 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij is lief zeg
Ik vind Muis wel een leuke naam hoor. Heeft iets liefs
Ja maar toch heeft het ook wel wat.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja ok dat klopt vond ik ook. Zeker nu nog.... maarre het is een kater en dit ras kan 8 kg worden ofzo. dan is muis beetje uhm vreemd![]()
Moet je idd wel wat gelijk geven... maar aangezien hij er toch aardig wat jaartjes aan vast zit als het goed is, wilde ik iig heeeeel goed nadenken voordat ik hem echt een naam geef.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja maar toch heeft het ook wel wat.....
Ik vind het altijd leuk als een kat een gekke naam heeft die eigenlijk
helemaal niet bij hem past.![]()
MIjn kat heet serieus Gijs![]()
en dat heette hij al voor ik hier ging posten![]()
Ja jij hebt ook wel weer gelijk......quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
Moet je idd wel wat gelijk geven... maar aangezien hij er toch aardig wat jaartjes aan vast zit als het goed is, wilde ik iig heeeeel goed nadenken voordat ik hem echt een naam geef.
Gijs heette ook een van mijn katjes, geweldig beest en geweldige naam
![]()
???quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Chocobo het volgende:
.......l;;;;;;;;;;;;;;;;lpooooooooooooooooooooooopllllllllllllllllll
Wat dacht je van Mozart of Beethoven?quote:Op woensdag 9 november 2005 07:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
???
![]()
poop? een van de twee heren flink gepoept of was is er cho?haha
Goedemorgen allemaal!!!![]()
ik weet nog steeds geen leuke naam![]()
noem hem Monsterquote:Op woensdag 9 november 2005 07:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
???
![]()
poop? een van de twee heren flink gepoept of was is er cho?haha
Goedemorgen allemaal!!!![]()
Henk, Roy, Piet, Kees, Jan, Peter. Gewoon lekker een Hollandse naam!quote:
Ernesto ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 07:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
quote:
quote:
niks te doen?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:21 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Bountyquote:Op woensdag 9 november 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt teveel naar een naam van een wigger.
Ik kan niets doen. Zit hier met een kind wat verdrietig word als die even alleen isquote:
How you doin'quote:Op woensdag 9 november 2005 10:21 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, teletubbies zijn leuk maar ik hou van jouquote:Op woensdag 9 november 2005 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik kan niets doen. Zit hier met een kind wat verdrietig word als die even alleen is
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, teletubbies zijn leuk maar ik hou van jou![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik kan niets doen. Zit hier met een kind wat verdrietig word als die even alleen is
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, teletubbies zijn leuk maar ik hou van jou![]()
quote:
Mooi zo!!quote:
En dat zegt iemand die nog geen 2 minuten zonder een knuffeltje van zijn vrouw kan.quote:
Vrijquote:Op woensdag 9 november 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Je bent gewoon nog bijna 2 maanden vrij he![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi zo!!
volgens mij werkt zij harder dan jouquote:Op woensdag 9 november 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi zo!!
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die nog geen 2 minuten zonder een knuffeltje van zijn vrouw kan.
Nesje, kusje
Heb VIPquote:Op woensdag 9 november 2005 10:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders neem je de telefoon even op.![]()
Dan jij... leek...quote:Op woensdag 9 november 2005 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens mij werkt zij harder dan jou
Zo heet dat toch... stink rietjequote:
Och ging een keer of 20 pas overquote:Op woensdag 9 november 2005 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb VIP![]()
Maar hoezo? Neemt niemand op hier?
Heb ook eens een taalfout gevondenquote:Op woensdag 9 november 2005 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens mij werkt zij harder dan jou
Nee hoor knuffel maar lekker door. Maar wel graag thuisquote:Op woensdag 9 november 2005 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ben gewoon een beetje aanhankelijk japroblemen mee
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb ook eens een taalfout gevonden
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee hoor knuffel maar lekker door. Maar wel graag thuis
dat jatten van die grappenquote:
en je schrijft het aan elkaarquote:
Vrijheid is een illusiequote:Op woensdag 9 november 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Ik vind van niet ja...quote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en je schrijft het aan elkaar
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik vind van niet ja...
Goed gejat he
Je hebt nu ook wat meer posttijd vandaagquote:
Tis te merken aan je aantal posts hierquote:
Je moet ontspannen tussendoor hequote:Op woensdag 9 november 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis te merken aan je aantal posts hier
pfff whahahahaquote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wat meer posttijd vandaag
Tis hier tyfus druk man
Whahaha, ik zie jou nu denken; Laat `m maar eens een dag hier werkenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
pfff whahahaha![]()
Druk zegt ie ook..
tis rustig hierquote:Op woensdag 9 november 2005 11:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt nu ook wat meer posttijd vandaag
Tis hier tyfus druk man
Ja preciesquote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha, ik zie jou nu denken; Laat `m maar eens een dag hier werken![]()
Uitverkocht al zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
21 en 22 juni 2006 treed Robbie Williams op in de Arena
Dat hoorde ikquote:
Meen je nietquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Ja idd dat zal wel weerquote:
Oh ja joh... goh..quote:Op woensdag 9 november 2005 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahaha, ik zie jou nu denken; Laat `m maar eens een dag hier werken![]()
Ja best wel.... voor ons doen dan hequote:Op woensdag 9 november 2005 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
pfff whahahaha![]()
Druk zegt ie ook..
Vrijdag vrij he ... lekker hoor!!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
ik moet nog maar 8 uurtjes werken en dan heb ik weekend
Gaat lekker snel deze week
goedemiddag trouwens
QueenR weet je al een naam?
Ja en nu op donderdagochtend tot 15.00 uurquote:Op woensdag 9 november 2005 13:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Vrijdag vrij he ... lekker hoor!!
Whaaaaaaaaaaaaaa....... zijn er nog kaartjes?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Voorverkoop is nog niet gestartquote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef -Struikrover- het volgende:
Een Gijsjes meet met Robbie. Ik wil er opzeker heen. Weet je wanneer de verkoop start?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voorverkoop is nog niet gestart
Wil er eigenlijk ook wel heen...
Mag je voor de deur gaan liggen denk ikquote:Op woensdag 9 november 2005 13:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voorverkoop is nog niet gestart
Wil er eigenlijk ook wel heen...
Ach ik ben ook de enige hier die het druk heeft hoor .. ook knap.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja best wel.... voor ons doen dan he
Ik las op 19 november!!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een Gijsjes meet met Robbie. Ik wil er opzeker heen. Weet je wanneer de verkoop start?
Heb ik met U2 ook gedaan... dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag je voor de deur gaan liggen denk ik
Huh... hoezo dat dan??quote:Op woensdag 9 november 2005 13:14 schreef Bastard het volgende:
Roel is zijn 10.000 euro kwijt![]()
Die last dan.
Ja hij had het verplaatst naar onder zn bed.. ingrid heeft het gevonden en GEJATquote:
BB schijnt gezegd te hebben dat er geld in huis verstopt ligt.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hij had het verplaatst naar onder zn bed.. ingrid heeft het gevonden en GEJAT
En toen vond Rob het geld.. en die nam het weer van haar af, en werd betrapt door Naaataaaaliiieeee ofzo.. Enfin, die jongen moet zooo ontzettend balen nu
Zullen het wel weer zien in de live uitzending denk.
Tschh.. ook een fokking nastreek dan zegquote:Op woensdag 9 november 2005 13:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
BB schijnt gezegd te hebben dat er geld in huis verstopt ligt.
Behoorlijk ja, ik lees zo heel af en toe de blog, en DAMN, hij is genaaid.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tschh.. ook een fokking nastreek dan zeg![]()
Is die in ieder geval een keer genaaid daar, zonder zelf een handje te helpenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, ik lees zo heel af en toe de blog, en DAMN, hij is genaaid.
Ik las ook dat ie heeft liggen naaien met die Didoquote:Op woensdag 9 november 2005 13:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is die in ieder geval een keer genaaid daar, zonder zelf een handje te helpen
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las ook dat ie heeft liggen naaien met die Dido![]()
Hij 10x liever dan ik.. wat een kutsnol is dat zeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik las ook dat ie heeft liggen naaien met die Dido![]()
Ik heb geen idee, heb alleen maar foto's gezien en ik zou dr wel doenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij 10x liever dan ik.. wat een kutsnol is dat zeg.
Ook als het een kutwijf isquote:Op woensdag 9 november 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb alleen maar foto's gezien en ik zou dr wel doen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij 10x liever dan ik.. wat een kutsnol is dat zeg.
Noot weet dat hij geen eisen mag stellenquote:
Ik vind Joost erg cutequote:Op woensdag 9 november 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
![]()
Ik vind eigenlijk geen ene bewoner leuk. Het zijn allemaal verwende krengen die nog nooit wat meegemaakt hebben in hun leven. Alleen Rob en Chantal hebben wat meer levenservaring om het zo maar te zeggen.
Juist dan. Dan hoef je niet voorzichtig te doen en rekening te houden met haarquote:
Maar dan nog...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:49 schreef Quinny het volgende:
[..]
Noot weet dat hij geen eisen mag stellen
Ik zou m niet eens omhoog krijgen bij dr, .. maar ok.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist dan. Dan hoef je niet voorzichtig te doen en rekening te houden met haar![]()
Zoals ik al zei, ik ken dr verder niet en baseer mn mening enkel op een tweetal foto'squote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou m niet eens omhoog krijgen bij dr, .. maar ok.
en welke foto's zijn dat danquote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ken dr verder niet en baseer mn mening enkel op een tweetal foto's
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en welke foto's zijn dat dan
*zucht* moet ook alles vragen hier......
Mag ik met je mee dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een Gijsjes meet met Robbie. Ik wil er opzeker heen. Weet je wanneer de verkoop start?
Dat vond ik ook tenenkrommend iddquote:Op woensdag 9 november 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat stukje gister met Naat en Dido tegen Joost gisteren ook.. khad ze echt in hun bek uitgelachen als ze zo uit de hoogte tegen mij begonnen.. "twinkeling in je ogen" schei toch uit snol, ga eens werken voor je geld.
Ik weet niet hoe dat bij jouw thuis is, maar ik zit dan hardop te schelden tegen de televisiequote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook tenenkrommend idd![]()
WIE BEN JIIIIJ DAN had ik willen zeggen!!
twinkeling
.... HIER.... (PATS) nog meer twinkels !!
Jort lag heerlijk te slapen op de borsten van mijn slapende vrouw dus nee,.... schreeuwen werd het niet, maar ik zit meestal met de palm van mijn hand iemand weg te submittenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jouw thuis is, maar ik zit dan hardop te schelden tegen de televisie
Was zo verontwaardigd over hun gedragArme Joost
Dat meen je toch niet he ?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:45 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent al oud, dat plaatje is keigrappig
Kleine glimlach.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://img133.echo.cx/img133/4951/bootyspank0dx.swf
Sukkelquote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef Chocobo het volgende:
A....aAAAUUUWW
http://www.yourdailymedia.com/media/1131538977
Pats ookquote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook tenenkrommend idd![]()
WIE BEN JIIIIJ DAN had ik willen zeggen!!
twinkeling
.... HIER.... (PATS) nog meer twinkels !!
vond die van kepler grappiger....quote:
Dat meedoen aan allerlei prijsvragen van jouquote:Op woensdag 9 november 2005 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Met deze custom faceplate ga ik een 360 winnen
nee nog niet, zit te denken tussen vele verschillende soorten;quote:Op woensdag 9 november 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
ik moet nog maar 8 uurtjes werken en dan heb ik weekend
Gaat lekker snel deze week
goedemiddag trouwens
QueenR weet je al een naam?
Anders neem ja van iedere naam de eerste letter?quote:Op woensdag 9 november 2005 20:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee nog niet, zit te denken tussen vele verschillende soorten;
schattige:
Squish
Merlin
Jinxy
Biscuit
Oreo
Liam
en shakespear;
Oberon
Orpheus
films:
Smeagol,
Chewie
Chinees:
Mao (betekend kat en grap de manier dat je het uitspreekt)
Japans:
Migoto (mooi)
Goden:
Thor
Loki
Morpheus
Osiris
Artiesten:
Raphael
Leonardo
oftewel..... heb nog geen flauw idee![]()
wordt zeker gewoon een simpel pluis ofzo![]()
Beetje oefenenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef QueenR het volgende:
Smjbolooscmmtlmorl??? dat gaat me niet lukken met roepen
Beetje scrabbelen en er is vast wel een mooie naam van te makenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef QueenR het volgende:
Hieruit haal ikquote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef QueenR het volgende:
das zo joods... triest dat ik er zo moeilijk over doe he kan het helaas niet helpenquote:
..quote:Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef QueenR het volgende:
bloos
joost
job
mol
mormol
lot
soos
bol
coos
roos
rob
brom
..... valt zoveel uit te halen he![]()
ok officieel geirriteerd met mijn eigen onbeslissendheid nu....
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
..
Noem het beest anders gewoon 'tyfusbeest'
HEY TYFUSBEEST! ETEN!
Mormol is wel coolquote:Op woensdag 9 november 2005 22:32 schreef QueenR het volgende:
bloos
joost
job
mol
mormol
lot
soos
bol
coos
roos
rob
brom
..... valt zoveel uit te halen he![]()
ok officieel geirriteerd met mijn eigen onbeslissendheid nu....
Ja joh, ik vind alles bestquote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
das nie lief.
wat dacht je van Bowie!! of zo..............
(en ok, ik zal jullie er niet meer mee lastigvallen)
zolang ik me kop maar hou hequote:
Best snelquote:Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
zolang ik me kop maar hou hesnap hem
![]()
quote:Inmiddels is gebleken dat de aanslag op het Radisson-hotel is uitgevoerd door een zelfmoordenaar, die zichzelf midden op de bruiloftsreceptie opblies.
ja toch voor een blondje?quote:
Nee nog niet, we hadden vanacht generale repetitie vlgs mij.. indalingsween.quote:
Kind heeft gewoon verlatingangst.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nog niet, we hadden vanacht generale repetitie vlgs mij.. indalingsween.
Haiquote:Op donderdag 10 november 2005 08:53 schreef Quinny het volgende:
Oh en B. geniet nog maar even van je rust, want het was hier weer feest vannacht![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 08:07 schreef Bastard het volgende:
Zo naar de verloskundige ook.
Nee joh. Heb de hele nacht heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hai
He lekker.... weer wakker geweest vannacht..
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee joh. Heb de hele nacht heerlijk geslapen.
Vast een homoquote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
Noorse vrouw schuldig aan verkrachting
Whahahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef silver-surfer het volgende:
Noorse vrouw schuldig aan verkrachting
OSLO - Een rechtbank in het Noorse Bergen heeft een 24-jarige vrouw ook in hoger beroep schuldig bevonden aan verkrachting van een man. Daarmee werd het vonnis van een lagere rechtbank bevestigd. Wel reduceerde de rechtbank de gevangenisstraf die de vrouw in eerste instantie kreeg opgelegd, van negen tot acht maanden.
De vrouw, wier naam niet werd vrijgegeven, pijpte in januari 2004 een man die in slaap was gevallen in het appartement dat ze deelde met haar vriend. De man getuigde dat haar activiteiten hem wakker maakten. In eerste instantie ontkende de vrouw het seksueel contact. Later gaf ze toe dat het had plaatsgevonden, maar beweerde ze dat de man ermee had ingestemd.
De rechtbank geloofde de man en oordeelde dat dergelijke ongewenste seks door de Noorse wet wordt beschouwd als verkrachting. De vrouw moet de man vijfduizend euro schadevergoeding betalen, waarvan 1.100 zijn bestemd om de rekeningen van de man bij zijn dokter en zijn psychiater te voldoen.
Hij heeft naar eigen zeggen sinds het voorval namelijk nauwelijks meer zin in seks. Ook beschreef de man het voorval als een gebeurtenis die zijn vertrouwen in de medemens heeft geknakt.
Jaaaa wat een waus,...quote:
Als je je voor 25 pond abonneert op de Robbie Williams site kan je nu al kaarten kopenquote:
Ik moet er naartoe voor FOK!... Om te reviewenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als je je voor 25 pond abonneert op de Robbie Williams site kan je nu al kaarten kopen
http://shop.robbiewilliams.com/page/tourdetails
Alleen ik geloof dat de site al weer plat ligt ook
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet er naartoe voor FOK!... Om te reviewen
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee joh. Heb de hele nacht heerlijk geslapen.
Niets moet hoor in het levenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet er naartoe voor FOK!... Om te reviewen
Eerlijk gezegd ben ik het wachten onderhand spuugzat aan het worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:53 schreef Quinny het volgende:
Oh en B. geniet nog maar even van je rust, want het was hier weer feest vannacht![]()
Ik begrijp je volledig. Zelf had ik op een gegeven moment zoiets van.... Dan blijf je toch lekker zitten daar tot je kan lopenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik het wachten onderhand spuugzat aan het worden.![]()
Ja dat heb ik ook.. als het nog langer duurt, dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik begrijp je volledig. Zelf had ik op een gegeven moment zoiets van.... Dan blijf je toch lekker zitten daar tot je kan lopen.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.. als het nog langer duurt, dan hoeft het voor mij niet meer.![]()
Tam droomde vanacht ook al dat ze met een kind van 12 kg rondliep, en 60 weken zwanger. Mensen op dr werk boos omdat ze dan ook met Pasen vrij moest zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |