Jij geilt wel op jezelf he... pervers mannetje ..quote:
Dat is niet meer dan terechtquote:Op dinsdag 8 november 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij geilt wel op jezelf he... pervers mannetje ..
Zie jequote:En terecht
Tis fijn dat je het zo naar je zin hebt op school jongenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een nieuw collegeblok, en meteen al veel dingen die afgesproken moeten worden. Nieuwe projecten, oude projecten die ik nog moet afmaken en een nieuw roosterHeb al vier mailtjes de deur uitgedaan
Goh, echt waar Roy? Interessant
Vol goede moed begin ik altijd aan een nieuw blok, gaandeweg wordt dat altijd wel wat minder hoor...quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis fijn dat je het zo naar je zin hebt op school jongen
Ach dat is met alles waar een sleur in komt.. werken, stuk autorijden, bergbeklimmen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vol goede moed begin ik altijd aan een nieuw blok, gaandeweg wordt dat altijd wel wat minder hoor...
quote:Op een goede dag liep Gaston over de markt in Turnhout, toen hij plotseling
z'n maat Camile zag rijden in een zo goed als nieuwe jeep.
Hij herkende de jeep, die was van een wederzijdse kennis, Lieve.
Camile stopte bij Gaston met een grote grijns op z'n gezicht.
"Allee, Camile, hoe komt gij aan die jeep?"
"Die heeft Lieve aan mij gegeven", antwoordde Gaston.
"Aan u gegeven?? Ik weet dat ze u gère ziet, maar een nieuwe jeep, da's
toch wel straf!!"
"Awel Gaston, laat me u vertellen hoe dat komt: we reden samen in de jeep
ergens op een zandweg in nergenshuizen. Plotsklaps zet Lieve de jeep in
4-wiel-aandrijving en sjeest de bossen in. Ze parkeerde de jeep, stapte
uit, deed al haar kleren uit en zei: "Camile,neemt wat ge wilt!"
Dus nam ik de jeep ....
"Camile, verdulleme, ge zijt 'ne slimme vent! Die kleren hadden u toch
nooit gepast .............. !!!!"
Na een paar uur ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vol goede moed begin ik altijd aan een nieuw blok, gaandeweg wordt dat altijd wel wat minder hoor...
hihi sorry B.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Mogguh Queen, hoe is het in het kattenopvanghuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |