abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 november 2005 @ 23:14:43 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32072936
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef PC eend het volgende:

[..]

jouw punt is nu wel duidelijk geloof ik
Jantjes list is hier terug te vinden:
Yantjes list

[ Bericht 34% gewijzigd door versabommie op 07-11-2005 23:25:04 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 7 november 2005 @ 23:18:49 #27
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32073083
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:

-overdaad aan baggerteksten-
Zou je dan voor mij diezelfde moeite weer willen doen om jouw aangevulde lijstje of te editten en in de prullenbak te dumpen...of te knippen en elders in een Rob topic waar het prima thuishoort te willen plaatsen ?
pi_32073086
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[knip]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32073140
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef Jappie het volgende:

[..]

Zou je dan voor mij diezelfde moeite weer willen doen om jouw aangevulde lijstje of te editten en in de prullenbak te dumpen...of te knippen en elders in een Rob topic waar het prima thuishoort te willen plaatsen ?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32073178
ZO gehaat als Rob is, zo kort is dat lijstje. Zijn we nou echt zo softie allemaal dan?
Hoe kan dat toch. Weet je zeker dat je er niet een paar over het hoofd hebt gezien yantyes? Zou jammer zijn, ze staan zo leuk bij elkaar.

Zou nog even goed gaan zoeken, dit kan gewoon niet kloppen. Moeten veel meer leuke uitspraken te vinden zijn
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  maandag 7 november 2005 @ 23:24:34 #31
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32073300
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
ZO gehaat als Rob is, zo kort is dat lijstje. Zijn we nou echt zo softie allemaal dan?
Hoe kan dat toch. Weet je zeker dat je er niet een paar over het hoofd hebt gezien yantyes? Zou jammer zijn, ze staan zo leuk bij elkaar.

Zou nog even goed gaan zoeken, dit kan gewoon niet kloppen. Moeten veel meer leuke uitspraken te vinden zijn
Luitjes...........dit is niet echt de richting welke ik voor dit topic bedoeld had..............ik probeer tot een volwassen vergelijk te komen en op deze manier gaat dat echt niet lukken...


-edit- anyway...moet morgen weer vroeg op...kzie morgen wel of dit topic nog uitgroeit tot iets moois...of dat het er een van de zovelen wordt....ik zou zeggen ...doe jullie best.
pi_32073337
Meer ga ik niet zoeken Snaptix,waren er een aantal waar ik bij toeval op stuitte,is voor mij voldoende
  maandag 7 november 2005 @ 23:26:01 #33
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32073362
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Luitjes...........dit is niet echt de richting welke ik voor dit topic bedoeld had..............ik probeer tot een volwassen vergelijk te komen en op deze manier gaat dat echt niet lukken...
Heb de lijst al geedit en hier ondergebracht:
Yantjes list
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32073390
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Luitjes...........dit is niet echt de richting welke ik voor dit topic bedoeld had..............ik probeer tot een volwassen vergelijk te komen en op deze manier gaat dat echt niet lukken...
Als yantyes dan ook eens een keer met wat anders aan komt zetten als z'n lijstjes en beweren dat de rest in een gesticht thuis hoort. DAN kunnen we op een volwassen manier beginnen met discussieren. Maar op deze manier is er gewoon geen discussie mogelijk IMO.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  maandag 7 november 2005 @ 23:27:52 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32073446
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heb de lijst al geedit en hier ondergebracht:
Yantjes list
Thanks
pi_32073469
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

Heb de lijst al geedit en hier ondergebracht:
Yantjes list
closed
pi_32073530
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Luitjes...........dit is niet echt de richting welke ik voor dit topic bedoeld had..............ik probeer tot een volwassen vergelijk te komen en op deze manier gaat dat echt niet lukken...
Ok poging
We mogen Rob totaal niet zijn manieren enzo.
Dus als hij weer eens wat flikt moet je je uitlaten.

Vind t wel meevallen wat er staat, op sommige sites worden ergere dingen gezegt is dit nog netjes.
En het is heus niet alleen Rob we maken echt onderscheid.
pi_32073543
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:

[..]

Luitjes...........dit is niet echt de richting welke ik voor dit topic bedoeld had..............ik probeer tot een volwassen vergelijk te komen en op deze manier gaat dat echt niet lukken...


-edit- anyway...moet morgen weer vroeg op...kzie morgen wel of dit topic nog uitgroeit tot iets moois...of dat het er een van de zovelen wordt....ik zou zeggen ...doe jullie best.
Laten we maar stoppen, deze opdracht is niet te doen, dan nog liever rantsoen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32073742
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef Jappie het volgende:


Luitjes...........dit is niet echt de richting welke ik voor dit topic bedoeld had..............ik probeer tot een volwassen vergelijk te komen en op deze manier gaat dat echt niet lukken...
De diepere zielenroerselen van yantjes?
Het is een fan van Rob, en hij ergert zich aan ons en het taalgebruik.
Zoveel meer zal er niet achter zitten, Jappie.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 7 november 2005 @ 23:37:53 #40
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32073819
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef yantjes het volgende:
Meer ga ik niet zoeken Snaptix,waren er een aantal waar ik bij toeval op stuitte,is voor mij voldoende
Als je realistisch was zou je er ook uitspraken van Rob tegenover zetten.

Jij ALs de ultieme robkenner moet mij dan maar eens wat uitleggen.

Waar heeft Rob het in godsnaam over als hij de afgelopen weken steeds zegt over menno: wat die jongen doet en gedaan heeft is zo intens gemeen gewoon!

Kom jij moet dat volgens mij wel weten toch ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32073828
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Laten we maar stoppen, deze opdracht is niet te doen, dan nog liever rantsoen

van pindakaas en uien?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32074122
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waar heeft Rob het in godsnaam over als hij de afgelopen weken steeds zegt over menno: wat die jongen doet en gedaan heeft is zo intens gemeen gewoon!
Iedereen zit Menno zwart te maken, dat Rob daarop ingaat vind ik niet vreemd want die 2 mogen elkaar vanaf het begin al niet.
Wat ik wel in Rob kan waarderen is dat hij al vrij snel tegen Menno zelf heeft gezegd wat hij van hem vindt.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 8 november 2005 @ 07:31:50 #43
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32079228
quote:
Op maandag 7 november 2005 23:35 schreef CartWOman het volgende:

[..]

De diepere zielenroerselen van yantjes?
Het is een fan van Rob, en hij ergert zich aan ons en het taalgebruik.
Zoveel meer zal er niet achter zitten, Jappie.
ik vind sommige uitspraken ook behoorlijk ver gaan...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:46:15 #44
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32093209
Bummer

Denk je toch smiddags na het werken wat lekker leesvoer te hebben...maar nee hoor "yantjes" laat gewoon verstek gaan. Geef je iemand een platform om uit te leggen waarom hij of zij vind dat bepaalde bewoners in het huis in zijn/haar ogen onheus bejegend dreigen te worden ten opzichte van de andere bewoners komt er gewoon helemaal niets uit.

Tsja ikzelf ben dan toch wel geneigd om te zeggen dat het sop de kool niet waard was...maar goed...de avond is nog jong...wie weet.
pi_32093348
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:46 schreef Jappie het volgende:
Bummer

Denk je toch smiddags na het werken wat lekker leesvoer te hebben...maar nee hoor "yantjes" laat gewoon verstek gaan. Geef je iemand een platform om uit te leggen waarom hij of zij vind dat bepaalde bewoners in het huis in zijn/haar ogen onheus bejegend dreigen te worden ten opzichte van de andere bewoners komt er gewoon helemaal niets uit.

Tsja ikzelf ben dan toch wel geneigd om te zeggen dat het sop de kool niet waard was...maar goed...de avond is nog jong...wie weet.
Had dan zo een topic voor mij geopend, toen Tanja er nog inzat
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32093498
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 07:31 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik vind sommige uitspraken ook behoorlijk ver gaan...
Eens...
Maar hij is niet verplicht het te lezen... jullie als modjes wel!
En jullie kunnen er wat tegen doen, yantjes niet.

Ja, we fikken Rob helemaal af. Maar... dat doen we ook met alle anderen. Ja... ook Menno heeft hier op Fok genoeg over zich heen gekregen.

Ik snap gewoon niet waarom de beste Yantjes niet wil inzien dat ons gebash anders is dan dat wat ze in het huis doen!

Ik heb nog niet zo hard gebasht als de meeste uitspraken als hierboven richting de bewoners.
maar wil nu toch wel wat hardere uitspraken doen.... denk alleen niet dat Yantje ze kan waarderen!

Komen ze... dus mensen met een tere ziel... niet lezen!

Je ziet het verschil niet meer in achterbaks roddelen over mensen die je kent en hier je mening spuien over mensen die zich openlijk belachelijk maken! Je hebt hier geen fuck te zoeken naar mijn mening!
Ga in plaats van sigareten ZALF kopen en kom nooit meer terug!

dat lucht op. En dan doe ik het nog netjes!

[ Bericht 6% gewijzigd door CartWOman op 08-11-2005 18:12:21 ]
pi_32093955
*kuch*
Niet persoonlijk worden.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:15:32 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_32094004
Wat is dat toch steeds met die ZALF
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32094861
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:15 schreef APK het volgende:
Wat is dat toch steeds met die ZALF
pi_32094917
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 18:13 schreef CartWOman het volgende:
*kuch*
Niet persoonlijk worden.
Vond nog wel dat ik het netjes deed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')