ik bedoel dus eigenlijk meer uit principe. want ik neem aan dat wanneer de vrouw in kwestie erg 'aantrekkelijk' zou zijn of jij wel 'zin' zou hebben er geen bezwaren zouden zijn.quote:op maandag 7 november 2005 22:04 schreef g-mart het volgende:
ik wijs wel eens vrouwen af ja, het ligt er net aan of ik zin heb. geen zin, geen seks.
nee, geen bezwaar nee. ik heb niet echt een moraal daar in. je moet gewoon doen wat je leuk vind, dat vind ik het belangrijkste. en zolang je niemand kwetst.quote:op maandag 7 november 2005 22:06 schreef pracissor het volgende:
[..]
ik bedoel dus eigenlijk meer uit principe. want ik neem aan dat wanneer de vrouw in kwestie erg 'aantrekkelijk' zou zijn of jij wel 'zin' zou hebben er geen bezwaren zouden zijn.
dat betekent dat jij nooit iemand afwijst?quote:op maandag 7 november 2005 22:17 schreef g-mart het volgende:
[..]
nee, geen bezwaar nee. ik heb niet echt een moraal daar in. je moet gewoon doen wat je leuk vind, dat vind ik het belangrijkste. en zolang je niemand kwetst.
daar geloof ik dus echt helemaal niets van.. is waarschijnlijk een hoop branie en grootspraak bij..quote:op maandag 7 november 2005 22:01 schreef pracissor het volgende:
door een voor mij onbekende ban in mij vaste forum kom ik r&p lastigvallen met mijn gezever en gezwam.
[quote]
ik vroeg me af hoe het zit met andere mannelijke fokkers hier wat betreft het afwijzen van een vrouw/meisje die seks met je wil. de verhalen van andere jongens/mannen willen mij doen geloven dat elke initatief van een 'neukbare' vrouw zonder enige aarzeling wordt ingewilligd door de man. (ik heb het dus over iniatieven tot 'one-nightstands, seks-relaties etc.'
no one-night-stands.. (ben wel een vrouw trouwens)quote:zelf heb ik toch vaak gekozen om niet zomaar het bed in te duiken met meisjes/vrouwen, het neuken voor het plezier lijkt mij dan toch niet aantrekkelijk genoeg. vrienden geven mij wel het idee dat zij elke gelegenheid aan zouden pakken. hoe zit het met jullie? wijzen jullie vrouwen die seks willen weleens af, of pakken jullie elke kans met beide handen aan?
jij bent duidelijk niet de meest cynische persoon op fok!quote:op maandag 7 november 2005 23:36 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb nu een vriendin...
en nu ik een geweldige vriendin heb...
ook niet als het uitgaat (waar ik nu niet aan zou moeten denken en ook niet voor kan stellen)...
alleen al omdat een relatie 100x mooier is...
5 keer pj. lijkt mij wel een beetje erg ingekaktquote:in het laatste jaar zo'n 5 keer nog uitgeweest...
ik begrijp er echt geen zak van wat je bedoeldquote:op maandag 7 november 2005 23:43 schreef hyperdude het volgende:
jij bent duidelijk niet de meest cynische persoon op fok!
may the power be with you!
5 keer pj. lijkt mij wel een beetje erg ingekakt![]()
dat ben ik niet met je eens. voor een one night stand hoef je toch niet aardig te zijnquote:op maandag 7 november 2005 23:52 schreef mouseover het volgende:
"lekker" icm "vervelend kreng" is nog steeds niet neukbaar.
jawelquote:op maandag 7 november 2005 23:57 schreef chokeme het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. voor een one night stand hoef je toch niet aardig te zijn
zolang ze me maar niet vastbindt en m'n nieren wil jatten... why not?quote:op maandag 7 november 2005 22:01 schreef pracissor het volgende:
door een voor mij onbekende ban in mij vaste forum kom ik r&p lastigvallen met mijn gezever en gezwam.
- knip -
je zegt het alsof het een relevante gedachte is die men in overweging moet nemen voor de aanvang van een neukpartij...quote:op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zolang ze me maar niet vastbindt en m'n nieren wil jatten... why not?![]()
voor mij wel.quote:op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef pracissor het volgende:
[..]
je zegt het alsof het een relevante gedachte is die men in overweging moet nemen voor de aanvang van een neukpartij...
ach ach, net alsof jij dat gelijk inziet wanneer ze met haar zaadvragende ogen gulzig richting jouw kruis kijkt. 'je houdt van de n 'sync?' oh sorryquote:op dinsdag 8 november 2005 00:21 schreef nickthedick het volgende:
[..]
voor mij wel.voor mij ook geen para's, krassers, xeno's, schizo's, borderliners, mano's... o... en wijven die houden van boybands (die zijn nog het meest verknipt).
![]()
een man een man, een woord een woord.quote:op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef pracissor het volgende:
[..]
ach ach, net alsof jij dat gelijk inziet wanneer ze met haar zaadvragende ogen gulzig richting jouw kruis kijkt. 'je houdt van de n 'sync?' oh sorry![]()
![]()
ik kap die bitch meteen los.quote:op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef pracissor het volgende:
[..]
ach ach, net alsof jij dat gelijk inziet wanneer ze met haar zaadvragende ogen gulzig richting jouw kruis kijkt. 'je houdt van de n 'sync?' oh sorry![]()
![]()
okay, maar dan word je dus gebonden door je vriendin.quote:op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef gf het volgende:
denk dat m'n vriendin het minder gaat vinden als ik iedereen neuk die met mij wilt neuken.
verder, nee. ik neuk niet zomaar met iedereen. ook niet als ze toevallig vrij aantrekkelijk is.
respect!quote:
2e zin is van toepassing wanneer ik vrijgezel zou zijnquote:op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef pracissor het volgende:
[..]
okay, maar dan word je dus gebonden door je vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |