abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 22:01:44 #1
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32070481
door een voor mij onbekende ban in mij vaste forum kom ik r&p lastigvallen met mijn gezever en gezwam.

ik vroeg me af hoe het zit met andere mannelijke fokkers hier wat betreft het afwijzen van een vrouw/meisje die seks met je wil. de verhalen van andere jongens/mannen willen mij doen geloven dat elke initatief van een 'neukbare' vrouw zonder enige aarzeling wordt ingewilligd door de man. (ik heb het dus over iniatieven tot 'one-nightstands, seks-relaties etc.'
zelf heb ik toch vaak gekozen om niet zomaar het bed in te duiken met meisjes/vrouwen, het neuken voor het plezier lijkt mij dan toch niet aantrekkelijk genoeg. vrienden geven mij wel het idee dat zij elke gelegenheid aan zouden pakken. hoe zit het met jullie? wijzen jullie vrouwen die seks willen weleens af, of pakken jullie elke kans met beide handen aan?

kan men de tt (spelvaut) verbeteren?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_32070575
ik wijs wel eens vrouwen af ja, het ligt er net aan of ik zin heb. geen zin, geen seks.
  maandag 7 november 2005 @ 22:06:47 #3
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32070656
quote:
op maandag 7 november 2005 22:04 schreef g-mart het volgende:
ik wijs wel eens vrouwen af ja, het ligt er net aan of ik zin heb. geen zin, geen seks.
ik bedoel dus eigenlijk meer uit principe. want ik neem aan dat wanneer de vrouw in kwestie erg 'aantrekkelijk' zou zijn of jij wel 'zin' zou hebben er geen bezwaren zouden zijn.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_32071013
quote:
op maandag 7 november 2005 22:06 schreef pracissor het volgende:

[..]

ik bedoel dus eigenlijk meer uit principe. want ik neem aan dat wanneer de vrouw in kwestie erg 'aantrekkelijk' zou zijn of jij wel 'zin' zou hebben er geen bezwaren zouden zijn.
nee, geen bezwaar nee. ik heb niet echt een moraal daar in. je moet gewoon doen wat je leuk vind, dat vind ik het belangrijkste. en zolang je niemand kwetst.
pi_32071408
quote:
op maandag 7 november 2005 22:17 schreef g-mart het volgende:

[..]

nee, geen bezwaar nee. ik heb niet echt een moraal daar in. je moet gewoon doen wat je leuk vind, dat vind ik het belangrijkste. en zolang je niemand kwetst.
dat betekent dat jij nooit iemand afwijst?
  maandag 7 november 2005 @ 22:49:30 #6
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_32072087
quote:
op maandag 7 november 2005 22:01 schreef pracissor het volgende:
door een voor mij onbekende ban in mij vaste forum kom ik r&p lastigvallen met mijn gezever en gezwam.

[quote]
ik vroeg me af hoe het zit met andere mannelijke fokkers hier wat betreft het afwijzen van een vrouw/meisje die seks met je wil. de verhalen van andere jongens/mannen willen mij doen geloven dat elke initatief van een 'neukbare' vrouw zonder enige aarzeling wordt ingewilligd door de man. (ik heb het dus over iniatieven tot 'one-nightstands, seks-relaties etc.'
daar geloof ik dus echt helemaal niets van.. is waarschijnlijk een hoop branie en grootspraak bij..
(hoop ik tenminste)
quote:
zelf heb ik toch vaak gekozen om niet zomaar het bed in te duiken met meisjes/vrouwen, het neuken voor het plezier lijkt mij dan toch niet aantrekkelijk genoeg. vrienden geven mij wel het idee dat zij elke gelegenheid aan zouden pakken. hoe zit het met jullie? wijzen jullie vrouwen die seks willen weleens af, of pakken jullie elke kans met beide handen aan?
no one-night-stands.. (ben wel een vrouw trouwens)
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_32073330
nou, voor mij moet er veel gebeuren wil ik een vrouw afwijzen die seks met we wil. tenzij ze extreem lelijk is natuurlijk, maar als een meid om wat voor reden dan ook het een keer met mij wil doen zal ik dat niet één, twee, drie afslaan.

maar ja, hier spreekt een wanhopige single die inmiddels dus al zo ver gezonken is . liever heb ik natuurlijk een echte relatie ipv een one-night stand. maar als de mogelijkheid zich ook maar één keer voordoet heb je bij mij een zeer grote kans.
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  maandag 7 november 2005 @ 23:35:20 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32073728
er zijn teveel vervelende/lelijke/domme vrouwen om er nooit ééntje af te wijzen.

al teveel afwijzen lijkt mij niet al te gezond.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32073769
ik heb nu een vriendin maar ik zou sowieso niet met elke meid het bed induiken. zou daar niet eens zin meer in hebben. nu is het ook zo dat ik bijvoorbeeld mijn uitgaansperiode al heb gehad (in het laatste jaar zo'n 5 keer nog uitgeweest) en nu ik een geweldige vriendin heb zou ik, ook niet als het uitgaat (waar ik nu niet aan zou moeten denken en ook niet voor kan stellen) zomaar met een andere meid het bed ingaan, alleen al omdat een relatie 100x mooier is.
  maandag 7 november 2005 @ 23:43:06 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32074026
quote:
op maandag 7 november 2005 23:36 schreef #ANONIEM het volgende:

ik heb nu een vriendin...
en nu ik een geweldige vriendin heb...
ook niet als het uitgaat (waar ik nu niet aan zou moeten denken en ook niet voor kan stellen)...
alleen al omdat een relatie 100x mooier is...
jij bent duidelijk niet de meest cynische persoon op fok!
may the power be with you!
quote:
in het laatste jaar zo'n 5 keer nog uitgeweest...
5 keer pj. lijkt mij wel een beetje erg ingekakt
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 7 november 2005 @ 23:52:52 #11
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32074437
"neukbaar" is gewoon een beetje een ruim begrip. "lekker" icm "vervelend kreng" is nog steeds niet neukbaar. idem als ze wel lekker is maar er duidelijk meer van verwacht dan ik zelf.
Vampire Romance O+
pi_32074487
quote:
op maandag 7 november 2005 23:43 schreef hyperdude het volgende:
jij bent duidelijk niet de meest cynische persoon op fok!
may the power be with you!

5 keer pj. lijkt mij wel een beetje erg ingekakt
ik begrijp er echt geen zak van wat je bedoeld
  maandag 7 november 2005 @ 23:57:09 #13
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_32074601
quote:
op maandag 7 november 2005 23:52 schreef mouseover het volgende:
"lekker" icm "vervelend kreng" is nog steeds niet neukbaar.
dat ben ik niet met je eens. voor een one night stand hoef je toch niet aardig te zijn
It's okay to be white
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:02:59 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32074844
quote:
op maandag 7 november 2005 23:57 schreef chokeme het volgende:

[..]

dat ben ik niet met je eens. voor een one night stand hoef je toch niet aardig te zijn
jawel

dat bedoel ik nu net met "rekbaar"
Vampire Romance O+
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:11:48 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32075188
ik moet wel zeggen, het hele partnerdans 'spel' fascineert me wel. begrijp het overigens niet echt... maarja
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:14:51 #16
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32075302
quote:
op maandag 7 november 2005 22:01 schreef pracissor het volgende:

- knip -
zolang ze me maar niet vastbindt en m'n nieren wil jatten... why not?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:18:30 #17
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32075429
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef nickthedick het volgende:

[..]

zolang ze me maar niet vastbindt en m'n nieren wil jatten... why not?
je zegt het alsof het een relevante gedachte is die men in overweging moet nemen voor de aanvang van een neukpartij...
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:21:33 #18
106776 Nickthedick
pi_32075536
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef pracissor het volgende:

[..]

je zegt het alsof het een relevante gedachte is die men in overweging moet nemen voor de aanvang van een neukpartij...
voor mij wel. voor mij ook geen para's, krassers, xeno's, schizo's, borderliners, mano's... o... en wijven die houden van boybands (die zijn nog het meest verknipt).
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:24:40 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32075639
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:21 schreef nickthedick het volgende:

[..]

voor mij wel. voor mij ook geen para's, krassers, xeno's, schizo's, borderliners, mano's... o... en wijven die houden van boybands (die zijn nog het meest verknipt).
ach ach, net alsof jij dat gelijk inziet wanneer ze met haar zaadvragende ogen gulzig richting jouw kruis kijkt. 'je houdt van de n 'sync?' oh sorry

pi_32075699
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef pracissor het volgende:

[..]

ach ach, net alsof jij dat gelijk inziet wanneer ze met haar zaadvragende ogen gulzig richting jouw kruis kijkt. 'je houdt van de n 'sync?' oh sorry

een man een man, een woord een woord.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:32:52 #21
91306 GF
Kingwood
pi_32075918
denk dat m'n vriendin het minder gaat vinden als ik iedereen neuk die met mij wilt neuken.

verder, nee. ik neuk niet zomaar met iedereen. ook niet als ze toevallig vrij aantrekkelijk is.
Unspoken words were understood
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:33:07 #22
106776 Nickthedick
pi_32075926
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef pracissor het volgende:

[..]

ik kap die bitch meteen los.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:34:59 #23
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32075990
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef gf het volgende:
denk dat m'n vriendin het minder gaat vinden als ik iedereen neuk die met mij wilt neuken.

verder, nee. ik neuk niet zomaar met iedereen. ook niet als ze toevallig vrij aantrekkelijk is.
okay, maar dan word je dus gebonden door je vriendin.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:35:30 #24
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32076007
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef nickthedick het volgende:

[..]

ik kap die bitch meteen los.
respect!
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:36:20 #25
91306 GF
Kingwood
pi_32076034
quote:
op dinsdag 8 november 2005 00:34 schreef pracissor het volgende:

[..]

okay, maar dan word je dus gebonden door je vriendin.
2e zin is van toepassing wanneer ik vrijgezel zou zijn
Unspoken words were understood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')