Mooi dagje hequote:Op zondag 18 december 2005 22:44 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
In een tent op het trainingsveld, was tamelijk vol
Je hebt wat gemist man! Jannes was mooiquote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef MaxPower het volgende:
Toen ik hoorde dat Lucas en Gea en Jannes kwamen heb ik definitief besloten niet naar de feesttent te gaan.
Verkeerde beslissingquote:Op zondag 18 december 2005 22:54 schreef MaxPower het volgende:
Toen ik hoorde dat Lucas en Gea en Jannes kwamen heb ik definitief besloten niet naar de feesttent te gaan.
Ajax Clauwquote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
FC GRUNN
Kijken wat we volgende week tegen Ajakkes kunnen
quote:
quote:Maar goed, mooie wedstrijd, weer een goede overwinning van Groningen. Bezig aan een erg goede serie
quote:Oosterpark
quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ik mijn nieuwe column over Het Oosterpark ga doen, deels.
De andere helft gaat over Jannes (in de feesttent)?quote:Op maandag 19 december 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ik mijn nieuwe column over Het Oosterpark ga doen, deels.
Wij lopen ook meequote:Op dinsdag 20 december 2005 11:54 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat ik wel even meewandel..
Nee, lees maar: Het VBL-columnhoekje deel 7quote:Op maandag 19 december 2005 20:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
De andere helft gaat over Jannes (in de feesttent)?
Denk dat donderdag het besef van de allerlaatste keer er nog wel meer is... Hopelijk gaan we er een groot feest van maken en kunnen we de sfeer van afgelopen zondag evenaren of zelfs overtreffen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig om die huilende FCG-fans te zien.
Donderdag tegen 10en zullen er ongetwijfeld (nog veel meer) gaan volgen...
Zondag had ik het nog niet zo sterk, dacht steeds: ik kom hier donderdag nog terug. En het was gewoon een groot (sfeer)feest. Maar nu..niks aan als ik er aan denk, dat het dan echt klaar is daar. Of nou ja niks aan..meer raar. Hopen op nog zo'n sfeerfeest!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:15 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig om die huilende FCG-fans te zien.
Donderdag tegen 10en zullen er ongetwijfeld (nog veel meer) gaan volgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |