ik ook niet ;pquote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef Renesite het volgende:
Ik heb geen nieuwe foto meer...
quote:
Niemand reageert op mijn nieuwe foto.quote:Op maandag 7 november 2005 21:41 schreef Renesite het volgende:
Ik heb geen nieuwe foto meer...
quote:
quote:
thnxquote:
Heb al zolang ik op internet zit nog nooit lager dan 2500kbit gehad (2.5mbit)quote:
Hehe, KPN heeft bij ons nu eindelijk opgewaardeerd.quote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al zolang ik op internet zit nog nooit lager dan 2500kbit gehad (2.5mbit)![]()
Ocharmequote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, KPN heeft bij ons nu eindelijk opgewaardeerd.
Ehm.quote:Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef saaw het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx
maar euhm... eix... armbandje?
die doe je niet om je nek hoorik ook niet
ik zou niet weten wat ik heb.quote:
Ik vind je eenquote:Op maandag 7 november 2005 21:45 schreef saaw het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx
maar euhm... eix... armbandje?
die doe je niet om je nek hoorik ook niet
No shit.quote:
Ik heb jou zoveel anders voorgesteldquote:Op maandag 7 november 2005 21:50 schreef saaw het volgende:
even patsen met mijn superlieve oppaskindje
[afbeelding]mees
oeh is leuke ketting!quote:Op maandag 7 november 2005 21:52 schreef Eix het volgende:
[..]
No shit.
Ikzelf wil een ketting zoals de zanger van Stash heeft ( www.stash.be => doorkilkken op pictures => Marktrock2005, end aarvan de bovenste.).
hoezo dat?quote:Op maandag 7 november 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb jou zoveel anders voorgesteld![]()
Dan moet ik me een wat lossere zoeken. Maar weet uberhaupt niet waar ik die in de stad kan vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 21:53 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh is leuke ketting!
zit alleen wel erg straklijkt me niet comfi
surf-shop!quote:Op maandag 7 november 2005 21:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Dan moet ik me een wat lossere zoeken. Maar weet uberhaupt niet waar ik die in de stad kan vinden.![]()
begonnen met 512kbit en we gaan straks naar de 6mbitquote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hehe, KPN heeft bij ons nu eindelijk opgewaardeerd.
maar nu nog steeds 3,2quote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
begonnen met 512kbit en we gaan straks naar de 6mbit![]()
Nice Nicequote:Op maandag 7 november 2005 21:56 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
begonnen met 512kbit en we gaan straks naar de 6mbit![]()
Lief zegquote:Op maandag 7 november 2005 21:50 schreef saaw het volgende:
even patsen met mijn superlieve oppaskindje
[afbeelding]mees
ADSL begon sloomquote:Op maandag 7 november 2005 21:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb al zolang ik op internet zit nog nooit lager dan 2500kbit gehad (2.5mbit)![]()
Weet niet heb je nog nooit gezienquote:Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef saaw het volgende:
[..]
hoezo dat?
ik zal trouwens eens een volledige foto maken, voor totaalplaatje
Mooiquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Even voor een clubje SC'ers. Het nieuwe bureau compleet geïnstalleerd bla bla bla en dus ook mijn fokhoekje.Vraag me niet waarom die 2e foto blauw is.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar is je muisquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
Even voor een clubje SC'ers. Het nieuwe bureau compleet geïnstalleerd bla bla bla en dus ook mijn fokhoekje.Vraag me niet waarom die 2e foto blauw is.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij hoeft voor 2010 geen drinken te halen !quote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
3 computers jaquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee nog nietquote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb je met een webcam gemaakt?
Ze liggen alle drie achter de stoel.quote:
Ziet er netjes uitquote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
nja als je met webcam maakt kun je em gerust posten..daar zie je toch nooit op hoe iemand eruit zietquote:
Nou deze webcam is wel van redelijk kwaliteit hoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja als je met webcam maakt kun je em gerust posten..daar zie je toch nooit op hoe iemand eruit ziet
snelquote:
doe nouuuuquote:
komt er zo aanquote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Weet niet heb je nog nooit gezien
Doe maar
we lachen je heus niet uit hoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou deze webcam is wel van redelijk kwaliteit hoor![]()
Toch doenquote:Op maandag 7 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou deze webcam is wel van redelijk kwaliteit hoor![]()
quote:
Ze zijn allemaal leeg hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 22:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij hoeft voor 2010 geen drinken te halen !![]()
Er staat een 4e naast de bank maar die zie je dus niet.quote:
haha zelfde kapsel als mij.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Thnx.
[..]
Ze zijn allemaal leeg hoor.Op 2 limited edition blikjes uit de VS na.
Rene dit kun jij ook zo even doen of niet.quote:Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens de titel klopt nog niet helemaal de vorige was ook 411 zag ik net in mijn AT
niet erg origineelquote:Op maandag 7 november 2005 22:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05451/01245.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hoe vinden jullie deze?
Leuke fotoquote:Op maandag 7 november 2005 22:08 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Moest wat op mn eigen pc uitprinten
leuk!quote:Op maandag 7 november 2005 22:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe vinden jullie deze?
quote:Op maandag 7 november 2005 22:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vooruit dan maar, ik dan helemaal
[afbeelding]
Iek niet snapquote:Op maandag 7 november 2005 22:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuke foto. Jammer dat ik niet kan zien waar je daar zat?
Dame, het is avond, dus normaal dimlicht is niet echt mooi voor een pr8ige macro foto. Moet ik echt w8en op morgenquote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet erg origineel
je had em wat mooier kunnen uitsnijden misschien
of scherpte/diepte anders plaatsen
[afbeelding]
Ik post later nog wel een aantal foto's van de rest van de kamer en wat blikjes.quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]! Toch vind ik het heel leuk staan
[afbeelding]
Zullen we dan nu maar een echte doen dan?quote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Je hebt echt gevoel voor humor![]()
![]()
Nietusquote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Rene dit kun jij ook zo even doen of niet.
Niet al te scherp.quote:Op maandag 7 november 2005 22:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe vinden jullie deze?
Nee heb het zelf af gefixedquote:
jaquote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zullen we dan nu maar een echte doen dan?
Aha, daarom is de foto ook te ver naar rechts gehoudenquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik post later nog wel een aantal foto's van de rest van de kamer en wat blikjes.Moet de andere kant van de kamer nog even opruimen.
![]()
voor macro maak het niet uit welk licht je hebt hoorquote:Op maandag 7 november 2005 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dame, het is avond, dus normaal dimlicht is niet echt mooi voor een pr8ige macro foto. Moet ik echt w8en op morgen
Je kunt hetquote:Op maandag 7 november 2005 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zullen we dan nu maar een echte doen dan?
Mijn lens is gewoon k*t. Ik w8 nog met smart op mijn 250mm lens.quote:Op maandag 7 november 2005 22:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
voor macro maak het niet uit welk licht je hebt hoor
Een of andere vage docent...quote:* ROOSTERWIJZIGING:
per 31 oktober zal de vacature voor CAL02.C5 worden vervuld. Dit betekent dat:
J41A: Dinsdags het 3e en 4e uur gaat naar Woensdags het 7e en 8e uur;
J41B: Dinsdags het 6e en 7e uur gaat naar Donderdags het 5e en 6e uur;
J41C: Woensdag het 1e en 2e uur
Hoe boos je ook bent, je blijft leukquote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef saaw het volgende:
foto van ik int geheel
al kijk ik verdomd boos
[afbeelding]
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn toetsenbord was niet scherp
stoffigquote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hoe vinden julie deze foto's van mij DJ Console?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maakt niet uit dat je boos kijktquote:Op maandag 7 november 2005 22:15 schreef saaw het volgende:
foto van ik int geheel
al kijk ik verdomd boos
[afbeelding]
Stoffigquote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie foto's!quote:Op maandag 7 november 2005 22:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:
Saawquote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef saaw het volgende:
[..]
mooie foto's!
en geniaal ding natuurlijk
als is hij wat stoffig
en wat een lievig behang heb je![]()
hooooj m3rc
ja kan welquote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt het dat ik je een tijdje gemist heb?
Gefeliciteerd dan nogquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ja kan wel
was jarig gister... en daarvoor had ik toetsweek:')
hoi snop
en donderdag ? rijlesquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ja kan wel
hoi snop
Nog gefeliciteerd danquote:Op maandag 7 november 2005 22:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ja kan wel
hoi snop
Jaaaaaaaahquote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan![]()
Leuke verjaardag gehad?![]()
Ow, las net nog aan het einde van het seizoen, wordt al maar slechterquote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Doen we.
En Steven Pienaar en Hatem Trabelsi gaan weg in de winterstop![]()
en en en?quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Vandaag al..had me ma geregeld zonder dat ik het wist
quote:Op maandag 7 november 2005 22:25 schreef _moder8or_ het volgende:
En oja, Juventus is nu al op j8 bij Maxwell, Pienaar en De Jong. We houden niemand over
welquote:Op maandag 7 november 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Mercury!Feli
Je stond niet op de verjaardagskalender toch?
En dat is nog niet alles. Sneijder wordt ook al gescout en Charisteas is in belangstelling van Koemandquote:
Straks wordt je nog gebandquote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Slapen!
probeert diddl na te doen in het klein ofzo![]()
Hmm niet gezien ofzoquote:
ik rij ook nog steeds te hard..en dan zit mn instructeur te zeuren dat ik rustiger moet rijdenquote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik rij meteen te hardwist wel dat ik me voet niet kan beheersen
trustequote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Slapen!
probeert diddl na te doen in het klein ofzo![]()
haha Koeman daar doet ie Ajax wel een plezier mee. Maarja verder doet het me niet zoveel. Twente is de clubquote:Op maandag 7 november 2005 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat is nog niet alles. Sneijder wordt ook al gescout en Charisteas is in belangstelling van Koemand
dat zei mijne ook steedsquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik rij ook nog steeds te hard..en dan zit mn instructeur te zeuren dat ik rustiger moet rijden
en dan op het einde van de les krijg ik te horen dat hij het wel leuk vind dat ik zo rij, is tenminste niet zo saai
Hahah.. dat zei hij bij mij ook alquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik rij ook nog steeds te hard..en dan zit mn instructeur te zeuren dat ik rustiger moet rijden
en dan op het einde van de les krijg ik te horen dat hij het wel leuk vind dat ik zo rij, is tenminste niet zo saai
ag tis wel leukquote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hahah.. dat zei hij bij mij ook alhmm.. jij bent 1 van de weinige die al te hard voor het eerst
de meeste gaan onder de snelheid zitten
Benfica wil er 5.000.000 voor gevenquote:Op maandag 7 november 2005 22:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha Koeman daar doet ie Ajax wel een plezier mee. Maarja verder doet het me niet zoveel. Twente is de club
Hendig sjiek verhaal gek !quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef Eix het volgende:
Bwoah Gek, ik maakte me toch net haast een hendig sjieke slip in bad joh! Dus ik stap zo in de badkuip hè, want we hebben zon hendige douche en bad combinatie, val ik me daar toch bijna een slag gek! Niet normaal meer.
[/maikuul]
Naja, ik ben veilig uit de douche gekomen.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef Eix het volgende:
Bwoah Gek, ik maakte me toch net haast een hendig sjieke slip in bad joh! Dus ik stap zo in de badkuip hè, want we hebben zon hendige douche en bad combinatie, val ik me daar toch bijna een slag gek! Niet normaal meer.
[/maikuul]
Nou als ik van Geel was gaf ik hem weg met een grote strik erom heen.quote:Op maandag 7 november 2005 22:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Benfica wil er 5.000.000 voor geven
ik vind het hendig eng om uit het bad te stappen, mn vriend moet altijd mn hand vasthoudenquote:Op maandag 7 november 2005 22:30 schreef Eix het volgende:
[/maikuul]
Mijn oogquote:
Kijk, je kunt het welquote:
ghehe hier exact hetzelfdequote:Op maandag 7 november 2005 22:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik vind het hendig eng om uit het bad te stappen, mn vriend moet altijd mn hand vasthouden
kben blij dat we thuis een aparte douche hebben
Moet toch watquote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kijk, je kunt het wel![]()
Truste Ayaxola![]()
Doet het zeerquote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef Eix het volgende:
Naja, mijn zus had zich eerst gedouched dus het was nogal glad, dus ik klim lekker lomp het bad in, glij met die voet weg en lig bijna in een spagaat.![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef Dos37 het volgende:
Ellery Cairo nu ook al toegevoegd bij de selectie van oranje
Ja precies wat een drama zegquote:
auwquote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef Eix het volgende:
Naja, mijn zus had zich eerst gedouched dus het was nogal glad, dus ik klim lekker lomp het bad in, glij met die voet weg en lig bijna in een spagaat.![]()
nja wij doen meestal gewoon douche in het bad..ik heb het niet zo op dat gebadder..1 keer in het half jaar is goedquote:Op maandag 7 november 2005 22:35 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe hier exact hetzelfde
maar dan andersom, wij hebben een bad-combi en hij gewoon een douche
tis dat badderen zo fijn is
hahah zooow.quote:
hahahaquote:
Nee, tging net en ook wel net goed.quote:
Dankquote:
i knowquote:Op maandag 7 november 2005 22:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Saaw, is niet erg hoor maar had het echt niet verwachtje ziet er veel jonger uit.
haha zooowquote:
Daagquote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef M3rcury het volgende:
Nja.. ik ga er maar es vandoor.. doei iedereen![]()
Dag M3rcuryquote:Op maandag 7 november 2005 22:42 schreef M3rcury het volgende:
Nja.. ik ga er maar es vandoor.. doei iedereen![]()
Hoop dat je ouders NU wel een kerstboom meenemenquote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee mod helaas nietm3rcury
![]()
Eix, misschien iets voor jou
quote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Dos37 het volgende:
ik ga er ook even vandoor
misschien straks nog even weer.
Tot straksquote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Dos37 het volgende:
om te trouwen?quote:Op maandag 7 november 2005 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tot straks
En saaw, lijkt 18 april je een mooie datum?
joow mzzlquote:Op maandag 7 november 2005 22:45 schreef Dos37 het volgende:
Is heel PUB SC uitgenodigd op de bruiloft?quote:
Hier is het leuker om je foto te postenquote:Op maandag 7 november 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
Dit topic heeft bijna meer foto's dan in het hele fototopic.
Hier wordt je in ieder geval niet voor lul gezetquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier is het leuker om je foto te posten![]()
like.. duhhquote:Op maandag 7 november 2005 22:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Is heel PUB SC uitgenodigd op de bruiloft?![]()
oke kzal het proberen te onthoudenquote:Op maandag 7 november 2005 22:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan staat dat vast. En het is ook gelijk mijn geboorte datum!
Hier wordt je niet afgekraakt enzo.quote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hier is het leuker om je foto te posten![]()
Van mij mag jequote:Op maandag 7 november 2005 22:59 schreef snopprinses het volgende:
oh btw..ik wil wel bruidsmeisje zijn
Ik fiets ook hoor.quote:
dat is het probleem juistquote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik fiets ook hoor.
Who cares over je rijbewijs? ik kan dr ook wel achter in een taxi nemen hoor![]()
tuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Van mij mag jeIk zou dat heel graag willen! Wat vindt jij ervan saaw?
sex is okeeequote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dat is het probleem juistJij denkt alleen maar aan sex, sex, sex
niks mis meequote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dat is het probleem juistJij denkt alleen maar aan sex, sex, sex
ja, dat wel. Maaruh, heb je liever sex in een taxi of in mijn auto>quote:
Deal!quote:
Wie wil er nou seks in jou trabant?quote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ja, dat wel. Maaruh, heb je liever sex in een taxi of in mijn auto>
Vette BMW dude! Of anders de Murcielago van een goede kennisquote:Op maandag 7 november 2005 23:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie wil er nou seks in jou trabant?![]()
Yeah sure.quote:Op maandag 7 november 2005 23:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vette BMW dude! Of anders de Murcielago van een goede kennis
in een taxi is vast ook wel eens leukquote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ja, dat wel. Maaruh, heb je liever sex in een taxi of in mijn auto>
Dag Speedy. Slaap lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga naar bed mensenmorgen weer vroeg dag
tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Met zo'n gast erin?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef saaw het volgende:
[..]
in een taxi is vast ook wel eens leuk![]()
ik ga niet wegquote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef Jaguarized het volgende:
Trusten Speedy
gossie ik zwaai ook alleen maar mensen uit enzo, ff naar GC
Ik ben een kaartje aan het maken O_quote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er ook nogOp de achtergrond dat wel, maar ik ben er
Hier ookquote:Op maandag 7 november 2005 23:13 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er ook nogOp de achtergrond dat wel, maar ik ben er
Ik laat je met rustquote:Op maandag 7 november 2005 23:18 schreef saaw het volgende:
ik wil de nieuwe aanmaken trouwz
nog nooit gedaan
Wat ben je dan telkens aan het doen?quote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is er ook nog heel even weer.
straks slapen
Veel mensen zijn alweer richting bedstee enzo.quote:
Ik heb nog 5 andere topics door te nemen en dan ben ik denk ik hier weer wat actieverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |