quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:45 schreef lovebear het volgende:
Dit is weer de goeie lijst Sorry Teamlead weet niet hoe t verkeerd is gegaan.
Maar je staat er weer met de juiste puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coos, je moet ook even erboven zetten hoe je je punten hebt verdeeld deze keer...quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef Coos het volgende:
Zo, ook even gedaan.
't is en blijft spannend hoor zo'n verkiezing.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Scanman: 40
Flugeltje: 33
Lovebear: 31
Snaptnix: 31
Pinball: 31
APK: 31
CartWOman: 29
Isabeau: 29
versabommie: 27
PC eend: 27
Kribbet: 27
Muizemeis: 27
Gert: 29
Petitdali: 25
Eborn: 25
teamlead: 25
Milagro: 23
WickedAngel: 23
Arcee: 23
Sanne: 23
Peter6000: 22
PeterV: 23
Latevogel:21
Coos: 21
Bus Watcher: 21
Delta: 21
Supermom: 21
Cynix ® : 21
ChantalC: 21
Falco: 21
Style: 21
Jappie: 21
Kleintje: 21
trevanian: 21
BlaBlub: 21
Thevulture: 21
Day: 21
Avonne: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Demins: 19
Cuall: 19
sportvlek: 17
BBScanner: 17
Kolomo: 17
Luciano: 15
Shirley: 15
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
Loedertje: 13
Yantjes 11
Zoalshetis: 9
LekkerSimpel: 7
Jalla: 3
Voel dat ik na mijn eerste stemming wel weer zal zakken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coos je moet er ook ff bijzetten wat je gestemd heb en waarom.quote:Zo, ook even gedaan.
en weer zitten we op een lijn lovebear, het wordt bijna engquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Coos je moet er ook ff bijzetten wat je gestemd heb en waarom.
Wil je dat nog even doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gedaan hoor lieverdsquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en weer zitten we op een lijn lovebear, het wordt bijna engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zag tquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en weer zitten we op een lijn lovebear, het wordt bijna engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieve schatquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Gedaan hoor lieverdsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
T geeft niet Coos iedereen maakt fouten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:03 schreef Coos het volgende:
Hahahahaaaaaa............
Dat doe ik misschien vanavond wel want nu eerst eten.
ik kan me maar beter terugtrekken want ik sta nu nog hoogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Na 1 keer minpunten is er niets aan de hand. Na 2 keer minpunten begint het op een hetze te lijken. Na 3 keer minpunten is het hek van de damom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben niet snel bangquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja zag tom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd engom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je maar niet bang van me wordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
www.jellinek.nl.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb internet gevondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O ja, ik ga nu stemmen....
Tnx echt liefquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Flugel, Lovebear en Snaptnixom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedankt voor jullie stemmen, vind jullie ook stuk voor stuk lief, leuk en humoristisch en we zitten helemaal op een lijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop