Gewoon de laatste lijst kopieren en daarboven 3 mensen plus/min punten geven en die punten bij de juiste persoon optellen/aftrekken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:22 schreef Coos het volgende:
Ik zie dat ik best hoog sta en ik heb me nog niet eens opgegeven![]()
Hoe werkt het en waar kan ik stemmen??![]()
[BB] User Servival Game #4quote:
Hij heeft nog niet aangegeven dat hij nu ging stemmen,quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:38 schreef muizemeis het volgende:
mag ik stmmen nu of moet ik even wachten op coos??
Ga maar dan hij is toch niet online hierquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:46 schreef muizemeis het volgende:
Coos, ga je nu stemmen of ben je nog aan het bekijken hoe en wat??
Ik wil zo graag stemmen
Ruik ik hier wraakquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Versabommie en muizemeis... stemmen is nog nooit zo makkelijk geweest.
quote:
Je gaat ook zo hard,Je heb beloning gekregen voor al je fotos en bijdrage aan t BB forum.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Na 1 keer minpunten is er niets aan de hand. Na 2 keer minpunten begint het op een hetze te lijken. Na 3 keer minpunten is het hek van de dam
Vergeet mij niet Lovebearquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je gaat ook zo hard,Je heb beloning gekregen voor al je fotos en bijdrage aan t BB forum.
Zit zelf nog te denken wat ik ga stemmen![]()
Met minpunten moet ik nog meer denken wat ik ga doen![]()
fijn dat je jezelf aanbiedt voor de goede zaakquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zocht toch nog iemand voor de minpunten?![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zocht toch nog iemand voor de minpunten?![]()
En nou heb ik toch ineens mijn nominatielijstje rond!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
fijn dat je jezelf aanbiedt voor de goede zaak![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:29 schreef demins het volgende:
[..]
En nou heb ik toch ineens mijn nominatielijstje rond!!![]()
Je moet op 3 mensen stemmen, waarvan op minstens 1 persoon 2 minpunten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:35 schreef Coos het volgende:
aan hoeveel mensen mag je per keer punten geven/nemen?
En er is geen eenduidende mening.
APK zegt: je moet minimaal 1 persoon 2 minpunten geven.
En Scan zegt 3 minpunten![]()
Eerst de uitzending![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |