Ja die zal dat vast zo openlijk zeggenquote:
HO! ik heb 3 keer -2 gegeven en 1x +2 omdat je niet ingaat op m'n provocaties!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afstand tussen jou en mij bedoel jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt nog -8 punten van me te goed vanaf vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar Scan the Man slaat altijd dubbel zo hard terug.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! ik heb 3 keer -2 gegeven en 1x +2 omdat je niet ingaat op m'n provocaties!
da's in totaal dus -4
Exactquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar Scan the Man slaat altijd dubbel zo hard terug.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:22 schreef Pinball het volgende:
sportvlek heeft al 34 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef Showtime het volgende:
Eborn +2 Nominatiespelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PeterV +2 Fakepicsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Milagro +2 Leuk aandeel in discussies
Of doe het in iéder geval een beetje onopvallend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef PC eend het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch vind ik dat kloons uitgesloten moeten wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok mijn excuses, ik maak nu een nieuwe lijst.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:32 schreef APK het volgende:
Showtime, op de vorige pagina staat dat je verplicht iemand 2 minpunten moet geven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheidquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Of doe het in iéder geval een beetje onopvallend.
Zo'sn Strawberry, die meteen na de discussie tussen Scanman en Versabommie even de boel recht komt zetten, tssss...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee maar het is wel je dochter of zo!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar is echt geen kloon hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verdacht sportvlek ervan kloon te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kwam wel als geroepen ja. Er is toch nog gerechtigheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar is echt geen kloon hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat wel jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar het is wel je dochter of zo!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoelde ik niet, sportvlek staat er 2 keer in met 17 punten. Maar dat soort subtiele hints worden hier nooit opgepikt. Pas als je iemand bold en met 5 rode smlies uitmaakt voor botmongool heb je kans dat ze wat snappen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik verdacht sportvlek ervan kloon te zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was ook een subtiele hint, als iemand er 2x instaat, moet een van de 2 toch een kloon zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, sportvlek staat er 2 keer in met 17 punten. Maar dat soort subtiele hints worden hier nooit opgepikt. Pas als je iemand bold en met 5 rode smlies uitmaakt voor botmongool heb je kans dat ze wat snappen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wel jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ook met een eigen meningJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat die soms met de mijne overeenkomt is alleen maar heel mooi. In dit geval helemaal.
Maar ik zal haar vragen niet meer te stemmen omdat het oneerlijk kan overkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo makkelijk gaat dat niet, als je van de lijst wil, moet je jezelf eraf halen, of je onmogelijk gedragen zodat het vanzelf gaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
***INFOFLASH***
Omdat ik niet alles tegelijk kan bijhouden (streams volgen e.a. zaken) mogen jullie mij als speler wissenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* BONG4002 bedankt iig de spelers die mij een paar puntjes hebben toegekendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop