Coos, doe nog ff de correcties invoegen op de fouten die APK DOKA heeft aangebracht (zie paar berichten naar boven)quote:Op woensdag 9 november 2005 02:28 schreef Coos het volgende:
Mijn eerste echte officiële stem.
Scanman +2 voor zijn bijzonder gewaardeerde bijdrage zowel in bitchfights en pics.
Gert -2 omdat dat gewoon zo hoort.
Lekkersimpel mag van mij ook wel moven-2
dikke lulquote:Op woensdag 9 november 2005 02:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos, doe nog ff de correcties invoegen op de fouten die APK DOKA heeft aangebracht (zie paar berichten naar boven)
quote:
Toestand en chaos. Nomineer ik een paar autisten en gedraag ik me zelf als eenquote:
31 klopt echt wel. Doka had hem 4 punten in mindering gebracht ipv 2.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
maar ik blijf er bij dat Gert op 29 moet staan.![]()
Of kan ik nu niet meer rekenen ook door Menno![]()
freudiaanse versprekingquote:Op woensdag 9 november 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
31 klopt echt wel. Doka had hem 4 punten in mindering gebracht ipv 2.
Jemig, nou zeg! Het is toch logisch dat ik Rotterdam de mooiste stad vind? Als je me daarvoor al moet bedreigen en ons level-band moet verbreken en me ook nog minpunten moet geven? Waar gaan we dan naar toe met deze wereld?quote:Op woensdag 9 november 2005 03:30 schreef PC eend het volgende:
Day --
Ik heb het gvd helemaal opgezocht
Ik dacht dat het meer was en dat was het ook, maar niet van jou
Maar je toch wou iemand tot 2x toe minpunten geven omdat iemand zei dat Amsterdam de mooiste stad was, dat zag ik toevallig dus ik maakte een grapje terug.
Dan nog ontkennen ook
Jij begon met de minpunten jaquote:Op woensdag 9 november 2005 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Jemig, nou zeg! Het is toch logisch dat ik Rotterdam de mooiste stad vind? Als je me daarvoor al moet bedreigen en ons level-band moet verbreken en me ook nog minpunten moet geven? Waar gaan we dan naar toe met deze wereld?![]()
[Chantal-mode] Ik dacht dat wij echt levelden!!! Je gaat me toch niet verraden om een spelletje? [/Chantal-mode]
Maar goed, ik ben vergevingsgezind hoor (zie Gert), dus ik ben bereid om het levellen nog een kans te geven, want God ja, het voelde toch wel goed, een bondgenoot in dit smerige spel.
[Fluister-mode]mensen zouden dit tegen ons kunnen gebruiken en we moeten ons niet gek laten maken [/fluister-mode]
*proest*quote:Op woensdag 9 november 2005 06:57 schreef luciano het volgende:
Kleintje : + + : Kreeg ik spontaan een Grote van toen ik haar foto's zag ..... Kom jij eens snel terug naar Rotterdam jij . Waarom hebben die Den Heldenaren toch altijd meer geluk w.b.t.mooie vrouwen . Ze zitten ook al zo gelukkig dicht bij het paradijsje_in_de_zomer_genaamd_Texel . Das genoeg . TERUG JIJ !
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Damn, al die mensen die me -2 geven om de positie of om Lieske scans
Ik heb niet meer genoeg aan 3 stemmen per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |