Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef sportvlek het volgende:
scanman kun je wel zo hoog staan met je familie erbij te slepen ook twee aan jou reet dus
ik edit wel even nog.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:13 schreef APK het volgende:
Scanman's punten kloppen nog steeds niet.
Even editen Sportvlek.
Waarom post je trouwens nooit in andere topics
let op dus want ik heb de lijst aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ga NU stemmen!
ben benieuwd naar het exit verhaalquote:Op woensdag 9 november 2005 01:22 schreef SuperMOM het volgende:
++ Voor Gert, heb vanavond gemerkt dat ik het heel erg kan vinden in zijn posts
++ Voor Avonne, omdat ik haar van de week vergeten wasEn jawellllll
-- Voor Yantjes, omdat 1 punt te weinig is, haal je nooit meer in dus EXIT uit BB!![]()
<knip>
Yantjes EXIT
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef sportvlek het volgende:
ok hier komen ze dan, effe wat correcties opgevoerd
pc eend met je kloongezijk twee punten aan je eendereet.
Regenwormquote:Op woensdag 9 november 2005 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
Waar zijn de overige exits gebleven?
Riri is er zeker 1, maar dacht dat er nog een was. Die stonden toch eerder onderaan de lijst?
Ja volgens mij wel ja, maar die stonden er eerder toch onderaan vermeldquote:
Hier is de exit van Regenworm, voor de mensen die de exits uitprinten.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel ja, maar die stonden er eerder toch onderaan vermeld![]()
Hee homo, mij elke dag twee punten in mindering brengen is één ding, maar je hebt er net viér af gehaald. Wat een fanatisme, ken ik jou ergens van?quote:Op woensdag 9 november 2005 02:06 schreef doka het volgende:
Geen genade
Gert-- daar geilt hij op
APK-- eerst cursus volgen
Pinball-- moven
Doca is een of andere dronken kloon, denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:16 schreef Gert het volgende:
Hee homo, mij elke dag twee punten in mindering brengen is één ding, maar je hebt er net viér af gehaald. Wat een fanatisme, ken ik jou ergens van?
Je hebt wel gelijk, maar ik kijk net pas weer even en met de laatste exit viel het kwartje pas dat er nog iemand uit kon zij. riri was al weg, en nu regenworm dus. Had ik dus gewoon ff gemist. Vond het wel handig dat het eronder vermeld stond.quote:
Geen rekenwonder.quote:Op woensdag 9 november 2005 02:06 schreef doka het volgende:
Geen genade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |