abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32067725
De oorlogskindertjes gaan nu langzaam maar zeker met pensioen. Het aantal werkenden tussen 55 en 65 jaar is op dit moment gigantisch. Binnen 5 jaar is de arbeidsmarkt al dusdanig uitgedund dat er bedrijven op hun knietjes smeken om personeel...... Lijkt me ook wel gunstig voor m'n saalrisronde einde van het jaar, want de jonge mensen die ze nu hebben, willen ze met alle mogelijke middelen behouden lijkt mij ...........of blijft de werkeloosheid toch aanhouden ............. omdat "ons werk" steeds meer/vaker naar lage loon landen verhuist
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
  maandag 7 november 2005 @ 20:42:30 #2
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_32067940
Ik denk niet dat je daar nu al financieel profijt uit kunt halen. Op dit moment is het nog 'voor jou 10 anderen', maar over 5 jaar heb jij 5 jaar meer werkervaring dan de nieuwkomers op de arbeidsmarkt en kun je daar wel iets tegenover verwachten als er dan inderdaad weer meer banen zijn dan mensen om ze op te vullen. Ligt ook helemaal aan de branche waarin je werkzaam bent natuurlijk.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
  maandag 7 november 2005 @ 20:53:21 #3
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_32068280
Welke sector zit je?
reach out and touch faith
pi_32068485
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef ozzyat105 het volgende:
Welke sector zit je?
Bedrijf valt onder metaal/elektro en daar zit ik met nog een stuk of 10 anderen op de ontwikkelafdeling (software). Maar ik vermoed dat straks elke sector om personeel staat te springen..............met als grootste zorg "de zorg" ..........er is nu al een tekort aan opvang voor ouderen, wachtlijsten voor bejaardetehuizen etc. Hoe willen ze dat voor elkaar krijgen als straks die hele meute zorg nodig heeft Dat wordt echt een giller.de politiek zou toch onderhand eens iets op poten moeten zetten wat dat betreft.
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
  maandag 7 november 2005 @ 22:45:30 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32071970
dus over 5 jaar is het goed solliciteren, of een beter salaris vragen?? nou ik ben benieuwd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')