abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32065660
quote:
Twintig wegwerkers gedood in Spanje

GRANADA - Zeker twintig arbeiders zijn bij Granada in het zuiden van Spanje om het leven gekomen, toen de steiger instortte bij het viaduct waaraan ze werkten. Dat hebben functionarissen van het centrum voor noodsituaties gezegd tegen de krant El Mundo en de radiozender Cadena Ser.

Volgens de eerste berichten waren twintig tot veertig mensen werkzaam aan het viaduct. De politie liet weten dat tot dusver zeven lichamen zijn geborgen. Zeker drie mensen zijn gewond geraakt.

Het deel van het viaduct dat instortte was ongeveer 60 meter lang en 12 meter breed. De arbeiders vielen van een hoogte van 80 meter omlaag. Topman Francisco Carbonero van de vakbond CC.OO-A zei tegen het persbureau Europapress dat de constructie volledig is ingestort.

Het ongeval had plaats in het plaatsje Torrecuevas op 3 kilometer van het toeristenoord Almunécar.
Ik hoorde dit nieuws op de radio... Wat een vreselijk einde. Er schijnen in Spanje wel enorm veel ongelukken "op de bouwplaats" voor te komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door kLowJow op 07-11-2005 19:48:56 ]
pi_32066053
-edit: hihi . -

[ Bericht 82% gewijzigd door kLowJow op 07-11-2005 21:51:23 ]
pi_32068809
Dit is wel heel erg....20 mensen die zo van een brug af het ravijn indonderen. Ik vraag me af of hier net zoveel onderzoeken naar zullen komen als naar de Schipholbrand...
pi_32070551
MADRID In Spanje zijn zes wegwerkers
omgekomen toen een viaduct in aanbouw
instortte.Eerst werd gemeld dat er 20
doden waren,maar dat bleek niet te
kloppen.De meeste slachtoffers zijn
Portugezen.

Nos TT
pi_32071385
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:04 schreef Braamhaar het volgende:
MADRID In Spanje zijn zes wegwerkers