abonnement Unibet Coolblue
pi_32067842
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef Zw0rld het volgende:

[..]

Yep
pi_32068009
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:29 schreef Coos het volgende:

[..]

Man gevonden voor Chantal!

De immer goed geluimde, charmante...



ik had in het Chantal topic deze 2 op het oog al
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 7 november 2005 @ 20:44:51 #228
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32068017
Weet je wat ik zo erg vind, eigenlijk....?

Dat ik helemaal niet zoveel jonger ben dan Chantal... maar dat ik me totaal niet in haar herken... Dat ik dus steeds maar hoop dat mensen míj niet zo zien als ze haar zien. Als een verlopen, verbitterd teringwijf dus.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 7 november 2005 @ 20:46:09 #229
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32068057
Menno is intern aan het janken, en de onverschilligheid is maar schijn. Misschien als hij aan het eind met de hoofdprijs ervandoor gaat zou ie nog een goed gevoel aan BB overhouden, maar als hij ook die prijs misgrijpt, dan is het Menno.

Je ziet gewoon dat ie nu alleen maar 1 ding in zijn hoofd heeft, en dat is die prijs pakken. Hij wil het niet meer goedmaken met de bewoners. Hij laat hemzelf elke week genomineerd worden. Immers, als het publiek hem er niet uitstemt, denkt hij, is er niks aan de hand.
Confidence through competence
  maandag 7 november 2005 @ 20:47:16 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32068084
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef Jane het volgende:
Weet je wat ik zo erg vind, eigenlijk....?

Dat ik helemaal niet zoveel jonger ben dan Chantal... maar dat ik me totaal niet in haar herken... Dat ik dus steeds maar hoop dat mensen míj niet zo zien als ze haar zien. Als een verlopen, verbitterd teringwijf dus.
Geeft niks. Had Peter6000 ook met Tan....
Confidence through competence
pi_32068209
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef Jane het volgende:
Weet je wat ik zo erg vind, eigenlijk....?

Dat ik helemaal niet zoveel jonger ben dan Chantal... maar dat ik me totaal niet in haar herken... Dat ik dus steeds maar hoop dat mensen míj niet zo zien als ze haar zien. Als een verlopen, verbitterd teringwijf dus.
kan het me niet voorstellen , maak je geen zorgen, maar in je momenten van twijfel denk aan mij, 3 ouder dan Chantal, weliswaar niet verbitterd, maar minstens zo'n teringwijf, het kan erger dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 7 november 2005 @ 20:52:40 #232
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32068260
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Geeft niks. Had Peter6000 ook met Tan....
Die identificeerde zich toch juist wél met haar?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32068339
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:28 schreef mamapan het volgende:

[..]

Nee hoor het scenario voor donderdag is als volgt: R@# wordt er met overgrote meerderheid uitgestemd. Als hij met zijn koffer bij de poort staat, mag één van de rest een envelop pakken. Chantal denkt slim te zijn en ppakt hem en leest : Jij gaat er nu uit, je gaat niet door de poort en krijgt je startgeld niet. R@# mag terug ipv Chantal. Wij schlemielerige kijkers zijn de klos, we moeten nóg langer tegen die manke aankijken. BB blij, hoeven ze geen kloris voor Chantal te zoeken
* Ferdii goede deal vind
hardcoholic
pi_32068386
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef milagro het volgende:

[..]



ik had in het Chantal topic deze 2 op het oog al
  maandag 7 november 2005 @ 21:00:10 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32068491
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef milagro het volgende:

[..]

kan het me niet voorstellen , maak je geen zorgen, maar in je momenten van twijfel denk aan mij, 3 ouder dan Chantal, weliswaar niet verbitterd, maar minstens zo'n teringwijf, het kan erger dus
Ja, met het 'teringwijf' heb ik zelf ook nog het minste moeite. Maar als je bijvoorbeeld ziet met wat voor soort mannen men hier voor Chantal aan komt zetten, dan begin ik me wel ernstige zorgen te maken.

Punt is alleen... ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een echte leuke kerel op haar valt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_32068621
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:00 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, met het 'teringwijf' heb ik zelf ook nog het minste moeite. Maar als je bijvoorbeeld ziet met wat voor soort mannen men hier voor Chantal aan komt zetten, dan begin ik me wel ernstige zorgen te maken.

Punt is alleen... ik kan me zelf ook niet voorstellen dat een echte leuke kerel op haar valt.
Ach, Mabel Pisse Split wist een prins te strikken, dus tja....
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32068733
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is intern aan het janken, en de onverschilligheid is maar schijn. Misschien als hij aan het eind met de hoofdprijs ervandoor gaat zou ie nog een goed gevoel aan BB overhouden, maar als hij ook die prijs misgrijpt, dan is het Menno.

Je ziet gewoon dat ie nu alleen maar 1 ding in zijn hoofd heeft, en dat is die prijs pakken. Hij wil het niet meer goedmaken met de bewoners. Hij laat hemzelf elke week genomineerd worden. Immers, als het publiek hem er niet uitstemt, denkt hij, is er niks aan de hand.
Menno heeft zelf al in het begin gezegd:

Wat is dat nou,die paar weken,er voor zorgen dat je hoe dan ook niet eruit gestemd wordt door de kijkers,zo makkelijk kan je er dan met de hoofdprijs vandoor.
Wie is er nou degeen die iedereen voor de gek houdt?

en zie hier op Fok
ze trappen er allemaal in
  maandag 7 november 2005 @ 21:09:48 #238
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_32068804
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:07 schreef yantjes het volgende:

en zie hier op Fok
ze trappen er allemaal in
OMG, jij MOET echt familie van Rob zijn! Kom op, zeg het! Wie ben je?!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 22:13:59 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32070886
Ik vond Lieske wel grappig: met dat vlekkerige hoofd boven het dekbed uit heel kwaadaardig roddelen in haar bedje, het had wel iets schattigs.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32071147
quote:
Op maandag 7 november 2005 21:09 schreef Jane het volgende:

[..]

OMG, jij MOET echt familie van Rob zijn! Kom op, zeg het! Wie ben je?!
Haha...paranoïde aan het worden of zo?
Iemand die er een andere mening op na houdt moet meteen familie zijn?????
Getiktheid heeft hier goed huis gehouden bij de fokkers zo te horen
pi_32071246
Laten we zo zeggen,in het huis gedragen ze zich normaler dan hier
  maandag 7 november 2005 @ 22:25:28 #242
6941 APK
Factual, I think.
pi_32071311
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef Stereotomy het volgende:

Hij laat hemzelf elke week genomineerd worden. Immers, als het publiek hem er niet uitstemt, denkt hij, is er niks aan de hand.
Sterker nog, hij denkt dat er een mogelijkheid bestaat dat hij deze week niet op de bank komt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 7 november 2005 @ 22:27:27 #243
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32071374
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef yantjes het volgende:
Laten we zo zeggen,in het huis gedragen ze zich normaler dan hier
Yantjes...ff voor de argeloze BB Fokkertjes onder ons.....( dit jaar hebben we namelijk geen Steven du pont die het ons allemaal even haarfijn kan voorkauwen) ...kun jij die leemte een beetje opvullen....door zeg maar van 2 positief en 2 negatief eruit springende bewoners een profielschets te maken?

Doe maar hier ---> Een verfrissende blik...of surrealisme...yantjes legt uit
pi_32071683
Ook een mooie en dan vinden ze zich hier normaal.....

Onderstaande opmerkingen zijn hier de laatste 24 uur op Fok geplaatst ,en lees wel,door personen die zich verheven voelen en zich beter voelen dan degenen in het huis


enge psychopaat
luldebehanger met een enge psychopatenkop
Wat mij betreft mag hij met zijn eigen benen tot pulp geslagen worden
WAT EEN WALGELIJK STUK VRETEN IS HET TOCH
Michelle, je vader is een walgelijke, kinderachtige vent
Kan er iemand donderdag as met rotte eieren bij de poort gaan staan en dat misbaksel proberen te raken
Ik zou het liefste nu het huis in stappen en die Rob alle hoeken van de kamer laten zien...
Ik zou er een flink geldbedrag voor overhebben om nu dat huis in te mogen en Rob eens flink zijn vet te geven zeg. Dat zelfvoldane smoelwerk is gewoon te erg....
die manke pisneuroot
lui mank varken
manke mokumse mongool
Wat een zielige, achterbakse, tering sukkel is die Rob
een iritante vervelende manipulerende egoistische uitgelopen afgelikte vaatdoek
Rob is in de 1ste Wereld oorlog overreden door n tank, de 2e wereldoorlog vergast en hij heb t overleefd omdattie niet wil branden. Je moet 'm aan stukken snijden en op de albert kuijp flikkeren zodat de honden ervan kennen eten.
dit zijn momenten waarop ik erheen zou willen rijden om 'm dood te knuppelen met zijn goede been!
die smerige pootloze bejaardenfetisjist , die huigelachtige drankorgel die nooit drinkt is gewoon 1 ranzige HOMPMONGOOL!


En zielige Menno die slim genoeg is om voor het geld te gaan vinden ze zielig omdat daar schoolreis grapjes mee uit worden gehaald,wat het programma nog een beetje leuk maakt zodat er nog wat te lachen valt.
Als er voor hun neus in reallife iemand neergeknuppeld wordt draaien ze zich om en doen NIETS en voor iemand die het spel slim speelt gaan ze als een gek smsjes sturen die alleen maar degene die wint en Talpa heerlijk rijker maken.......

Wie ligt hier nou in een deuk denk je en velen met mij?
  maandag 7 november 2005 @ 22:41:38 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_32071835
quote:
Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef yantjes het volgende:


Wie ligt hier nou in een deuk denk je en velen met mij?
eh...yantjes ? dit is meer een post van een zich boos makend iemand...tis niet echt datgene wat ik van je vraag.
  dinsdag 8 november 2005 @ 00:33:37 #246
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_32075948
quote:
Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Chantal gevonden op Google :


[afbeelding]


Wie is dat, de zus van Roel?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:45:14 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32077611
Ik heb de hele aflevering gemist

Werd de Dido/Lieske actie, waarbij LIeske dus achter de weglopende Dido aan ging nog een beetje goed in beeld gebracht?
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 8 november 2005 @ 01:47:32 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32077637
Michelle.. ma belle ...
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 november 2005 @ 01:51:34 #249
862 Arcee
Look closer
pi_32077686
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de hele aflevering gemist

Werd de Dido/Lieske actie, waarbij LIeske dus achter de weglopende Dido aan ging nog een beetje goed in beeld gebracht?
Ja, perfect.
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:20:42 #250
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_32087761
Toch vind ik dat Dido ballen heeft om aan Roel toe te geven dat ze toch gek op hem is. Moest ook hardop lachen toen ze dat bad uitstapte en heel terloops: 'kom je?' en dan die kop van Roel 'Droom ik?'
Nou doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')