Er is een Fatwa uitgesproken die verbiedt ditquote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt logisch dat ze *opeens* zijn opgehouden, waarom zouden ze?
En er waren om 18.00 al berichten dat er weer meer dan genoeg in de fik was gegaan in oa. Toulouse.
We zien het morgenochtend wel weer.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Ik vindt dat Cohen/gesnater helemaal nix.
<Oh ja, ik ben alochtoon.
Opsouten met die Cohen.
Of ie geel, bruin, rood, of roze-paars gestreept is maakt me geen *** uit.
Dus dan zijn het toch *allemaal* moslims?quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is een Fatwa uitgesproken die verbiedt dit
ze zagen dat ze verkeerd bezig waren
Helemaal gelijk.....quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef Meki het volgende:
ik geloof me ogen niet
ben ik nou hier de enige die de rellen zo snel weggaan
ik snap niet waarom mensen hier lachen terwijl er doden vallen in Parijs
![]()
Wanneer kunnen we een fatwa verwachten m.b.t algemeen wangedrag?quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Er is een Fatwa uitgesproken die verbiedt dit
ze zagen dat ze verkeerd bezig waren
quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dus dan zijn het toch *allemaal* moslims?
Waar komt trouwens het bericht vandaan dat ze zijn gestopt?
Mja, als de autochtonen doorhebben dat hun allochtone relmaatjes niet meer mee doen hebben ze zelf ook minder zin. In combinatie met de avondklok die de pakkans groter maakt heeft het misschien geholpen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dus dan zijn het toch *allemaal* moslims?
Potentiele werkgevers zitten nu echt niet opeens te springen om dit tuig. Ik zou als werkgever momenteel ook veel liever een stel Polen inhuren of mijn productie verplaatsen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.....
Ik ben veel nieuwsgieriger over 3-6 mnd. Welke projecten er dan opgestart worden. Of er geld voor is, en nog belangrijker. Of de insteek van potentiele werkgevers met betrekking tot het aannemen (en vasthouden) van personen gewijzigd is.
spreek voor jezelf en niet voor fransenquote:Op maandag 7 november 2005 23:21 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Potentiele werkgevers zitten nu echt niet opeens te springen om dit tuig. Ik zou als werkgever momenteel ook veel liever een stel Polen inhuren of mijn productie verplaatsen.
wees eens blij dat er een veroordeling komtquote:Op maandag 7 november 2005 23:19 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we een fatwa verwachten m.b.t algemeen wangedrag?
Ik spreek als ondernemer. Staat verder los van hun afkomst. Als het om Friezen, Italianen,..., ... zou gaan speelde dezelfde bedenking.quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
spreek voor jezelf en niet voor fransen
Ik vind het triest dat een religie binnen Europa al meer macht heeft dan het normale gezag. Maar het is een redelijk gebaar. Maar ik kan nog wel een aantal fatwa's bedenken ...quote:Op maandag 7 november 2005 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
wees eens blij dat er een veroordeling komt
quote:Op maandag 7 november 2005 23:00 schreef Hobiedobie het volgende:
[..]
Ik heb Cohen niet zo hoog zitten.
Maar Ali heb ik ietsje minder zitten.
Ik zoek iemand met een gepantserde vuist en een goed verhaasl.
Moeilijke combinatie.
hierin heb je gelijkquote:Op maandag 7 november 2005 23:25 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik spreek als ondernemer. Staat verder los van hun afkomst. Als het om Friezen, Italianen,..., ... zou gaan speelde dezelfde bedenking.
Ik heb een eigen onderneming waarvan ikzelf en twee werknemers 'allochtoon' zijn. Iemand wordt aangenomen op basis van kwalificaties en het gevoel van de werkgever dan de sollicitant bij zijn bedrijf past. Op dat gebied scoren deze relschoppers waarschijn heel laag.
als de rellen afnemen dan is het dankzij een Fatwaquote:Op maandag 7 november 2005 23:26 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat een religie binnen Europa al meer macht heeft dan het normale gezag. Maar het is een redelijk gebaar. Maar ik kan nog wel een aantal fatwa's bedenken ...
Ik denk dat er wel rellen zijn, het wordt tot nu toe steeds erger en dan zou het vreemd zijn als het "opeens" stopt, ook denk ik dat er genoeg mensen zijn die zich geen ene ruk van die fatwa aantrekken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
als de rellen afnemen dan is het dankzij een Fatwa
ik denk dat er geen rellen zijn maar op dit tijdstip zouden er details binnen komen
Ik wacht nieuws niet meer af en ga slapen. Hoop dat je gelijk hebt met je fatwa-effect. Niemand heeft iets aan deze rellen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:29 schreef Meki het volgende:
[..]
als de rellen afnemen dan is het dankzij een Fatwa
ik denk dat er geen rellen zijn maar op dit tijdstip zouden er details binnen komen
Nietquote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef Meki het volgende:
van Brussel is er geen sprake van rellen
ik basseer me op VRT NIEUWS en hun teletekst en de politie van Brusselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |