Zou het?quote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef saaw het volgende:
[..]wij zijn gewoon de enige die-hards hier
hmmmm... lekker... ik hou het wel op snert voor vandaagquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef Fwnk het volgende:
brechtje is boos op me
촕#|. [x] mOi ft. RoSaliej >.>.>Real Sussjjs [x] gvd nNtB zegt:
helemaal niet
ach f*ck off
*User is now offline
brechtje is boos op me
helemaal niet
ach f*ck off
*User is now offline
O MY GOD!quote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef Fwnk het volgende:
brechtje is boos op me
helemaal niet
ach f*ck off
*User is now offline
brechtje is boos op me
helemaal niet
ach f*ck off
*User is now offline
OMG dat is ook zo lekker. Dat krijgen we vrijdagquote:Op maandag 7 november 2005 18:45 schreef bozebanaan het volgende:
[..]
hmmmm... lekker... ik hou het wel op snert voor vandaag![]()
brechtje is boos op me
helemaal niet
ach f*ck off
*User is now offline
Denk eerder jij, msn gesprek.quote:Op maandag 7 november 2005 18:48 schreef Fwnk het volgende:
die reacties
Laat het der maar niet lezen anders krijgen jullie allemaal een ban
nee kennelijkquote:
Binnenkort wordt er een nieuwe uitgekozen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
nee kennelijk
ik ben trouwens eigenlijk wel voor een wat vrolijker plaatje in de OP
oeh leukquote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Binnenkort wordt er een nieuwe uitgekozen.
Iedereen mag er een maken![]()
Heb al een paar leuke langs zien komen. Ben zelf niet zo creatief met dat soort dingen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Binnenkort wordt er een nieuwe uitgekozen.
Iedereen mag er een maken![]()
En zitten blijvenquote:
ziet er leuk uit.quote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn n00b creatie![]()
Reacties welkom![]()
[afbeelding]
Leuk toch?quote:Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef snopprinses het volgende:
omg..ik ben net gevraagd om foto's te gaan maken van twee rappers
Gewoon zeggen nee rappen is nepquote:Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef snopprinses het volgende:
Doe niet zo onschuldig. Je zit met mij op MSNquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu komen d emods !
Wie heeft voor klikspaan gespeelt ?
nee, tis coolquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Leuk toch?
Tenzij ze niet 2 kansloze lui zijn
Gaafquote:Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef snopprinses het volgende:
maastrichts rappen is okquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen nee rappen is nep
Ja ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 7 november 2005 18:59 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee, tis cool
maar zo..weet ik niet
Mooi, hoe meer hoe beterquote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef saaw het volgende:
ik ga ook wel ff een ontwerpje maken voor OP-plaatje
yea doe het ookquote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt
Maar gewoon doen
Veel plezierquote:Op maandag 7 november 2005 19:04 schreef indy-jones het volgende:
ben net terug en ga alweer weg ookweer folders lopen
dag
Spuiten en Slikken.quote:Op maandag 7 november 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
* Renesite zit ff in een midherfst ciris qua moeheid...
komt er nog wat op tv vandaag?
jaquote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gaan we een op plaatjes verkiezing houden?
geloof het wel jaquote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gaan we een op plaatjes verkiezing houden?
Ik ben echt slecht in logo's etc maken, ik heb daar geen inspiratie voor...quote:
ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in logo's etc maken, ik heb daar geen inspiratie voor...
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef Imberr het volgende:
Leren zuigt nog steeds en tv kijken is tof
Leren zuigt sowiesoquote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef Imberr het volgende:
Leren zuigt nog steeds en tv kijken is tof
breedte: 500 pixelsquote:
oh die er nu staat is 550 dus dat heb ik ook maar gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
breedte: 500 pixels
lengte moet je zelf weten![]()
gewoon wat proberenquote:Op maandag 7 november 2005 19:23 schreef Chanandler het volgende:
Pfft geen inspiratie.
LoL. Ik model al ruim 2 jaar 3d, maar mn pc werkt niet mee, dat + geen inspiratie, werkt niet echtquote:
ik ook net even een half uur plat gelegen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:06 schreef Renesite het volgende:
* Renesite zit ff in een midherfst ciris qua moeheid...
komt er nog wat op tv vandaag?
heeeerlijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook net even een half uur plat gelegen.
Die is leukquote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef Chanandler het volgende:
Kan iemand wel mijn lieve Cosmo erin verwerken?
[afbeelding]
helemaal zelf gemodeld![]()
Mooiquote:Op maandag 7 november 2005 19:32 schreef Chanandler het volgende:
Kan iemand wel mijn lieve Cosmo erin verwerken?
[afbeelding]
helemaal zelf gemodeld![]()
Jaquote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Fwnk het volgende:
ja ik ken het renesite
Ik ga moe naar bed en ik word moe wakker, tis om moe van te worden
Herkenbaarquote:Op maandag 7 november 2005 19:36 schreef Fwnk het volgende:
ja ik ken het renesite
Ik ga moe naar bed en ik word moe wakker, tis om moe van te worden
Ik ga zo lekker een grote kop thee makenquote:
lekkerquote:
Die peper en zout chips zijn lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 20:01 schreef snopprinses het volgende:
oeh ik heb koffie en peper en zout chips
jahquote:Op maandag 7 november 2005 20:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die peper en zout chips zijn lekker![]()
omg, die bierglazenquote:Op maandag 7 november 2005 20:05 schreef indy-jones het volgende:
ik heb nog een slowchat plaatje gemaaktik blijf het toch maar wel proberen:
[afbeelding]
[me=Eix is er ook weer.quote:Op maandag 7 november 2005 20:04 schreef saaw het volgende:
ben ik weer
* saaw] drinkt een hele grote cafe latte[/me]
Die vind ik echt zeer leuk.quote:
Die is echt leuk gewordenquote:
We kunnen om de week wisselenquote:Op maandag 7 november 2005 20:18 schreef Eix het volgende:
Kunnen we niet een of ander gifje maken met alle afbeeldingen?Vind het namelijk zonde dat er zoveel leuke zijn, en maar eentje de winnaar kan zijn.
![]()
Gewoon stemmen met een pollquote:Op maandag 7 november 2005 20:23 schreef saaw het volgende:
thnx allemaal
ik dnek dat het beste is om iedereen wat te laten fabriceren en dan stemmen ofzo
om de week wisselen lijkt me beetje irritant
Het kan wel!!quote:Op maandag 7 november 2005 20:23 schreef saaw het volgende:
thnx allemaal
ik dnek dat het beste is om iedereen wat te laten fabriceren en dan stemmen ofzo
Volgende week een keer een stem topic openen ofzoquote:Op maandag 7 november 2005 20:23 schreef saaw het volgende:
thnx allemaal
Ik heb er nog maar 2 gezien hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:25 schreef Palau het volgende:
Kdenk dat we de winnaar al gezien hebben
iedere keer als je f5't een ander plaatje?quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het kan wel!!
Dan moet je een random plaatje doen via een script..., valt toch wel te maken
Das heel simpel te makenquote:Op maandag 7 november 2005 20:28 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
iedere keer als je f5't een ander plaatje?
ja hoor, is heel simpelquote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het kan wel!!
Code:quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het kan wel!!
Al gevondenquote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hoor, is heel simpel
maar lijkt me heel irritant
Ik heb het eens gezien op een ander forum, en tis best leuk maar niet echt handig.quote:Op maandag 7 november 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ja hoor, is heel simpel
maar lijkt me heel irritant
quote:Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef snopprinses het volgende:
mn schildpad maakte een ploep geluid
Ik heb morgen niet veel lessen, 1e nooit les, dan ehm... 2e Engels, 3e Frans, 4e GS2 en 5e nog Nederlands. En voor Nederlands mocht ik kiezen, of mijn hele schrift en opgaven enzo in orde hebben (dus ook het literatuur gedeelte in een apart schrift. Hoe ik dat er nu in krijg mag ik zelf uitvogelen.quote:Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen pas half 11 op school zijn, 2 uurtjes niks doen ( alc uur moetje huiswerk maken) dan 1 tussenuur en 1 uur wiskunde
Wiskunde A of B?quote:Op maandag 7 november 2005 20:43 schreef saaw het volgende:
ik heb morgen van 1300 tot 1530 een wiskunde examen
maar ik snap het wel
O ja.quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef snopprinses het volgende:
ik ga vrijdag de opening van caranavalsseizoen vieren
Daar heb ik ook examen in gedaan.quote:
Het duurt tot 8 uur he ? Ja ik ben pas om 4 uur uit school :/quote:Op maandag 7 november 2005 20:44 schreef snopprinses het volgende:
ik ga vrijdag de opening van caranavalsseizoen vieren
Och germ.quote:
* Achterhoeker meldt zichquote:
yeaquote:Op maandag 7 november 2005 20:45 schreef Eix het volgende:
[..]
O ja.![]()
Moet ik toch eens eventjes op school navragen of iemand naar Maastricht gaat.![]()
En nonnevotten. ¤0,90 cent per stuk dit jaar.Maar lekker.
![]()
yea broertje zei vandaag tot 8quote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het duurt tot 8 uur he ? Ja ik ben pas om 4 uur uit school :/
Maarja es ff checken of vrienden mee willen gaan
klopt, gaat prima, hoop een 7 te halen oidquote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook examen in gedaan.
Was best goed te doenIk had er een 6.5 voor
![]()
ik heb het toch echt zelf gekozen hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef Eix het volgende:
Och germ.
Ik zit nu in de 4e, en had laatst (WIS A1,2) een 4,5 voor zon proefwerkje.Heb wel een beetje medelijden met je.
![]()
hoi, hoe spreek je jouw naam nou uit, iedere keer als ik het lees lees ik het al René Saaitquote:Op maandag 7 november 2005 20:47 schreef Renesite het volgende:
Hoi Dribbel.
Ehm...quote:Op maandag 7 november 2005 20:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yeade 9e ga ik naar de Fenix..als ik tenminste @ gastenlijst kom
[..]
yea broertje zei vandaag tot 8
maar ik ga denk ik alleen om 11:11 ff, en dan tot zoeper is geweest om 3uur
René sitequote:Op maandag 7 november 2005 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hoi, hoe spreek je jouw naam nou uit, iedere keer als ik het lees lees ik het al René Saait
maar het is vast renesaaitwhat ever egienlijk
hoi xbox
Ik werk een paar dagen in het weekend. de komende weekend. Een nieuwbouwklusje. Moet er bij zijn (ja, ik moet ergens geld binnenhalen)quote:
birgitquote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm...
http://www.fenix.nl
Is er wat te doen dan?![]()
![]()
kun je niet eerder weg?quote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom moet mijn gare school nou weer zo laat uit zijn :/
Dat is nog nietsquote:Op maandag 7 november 2005 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nog niks![]()
ik heb net verplicht sex and the city moeten kijken![]()
josh hartnett is er wel geil in hoorquote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Goedenavond.
Pearl Harbor is toch een k*t film
quote:Op maandag 7 november 2005 20:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
birgit
[..]
kun je niet eerder weg?
Halloquote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Goedenavond.
josh hartnett is bijna altijd wel om aan te zienquote:Op maandag 7 november 2005 20:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
josh hartnett is er wel geil in hoor![]()
cool, moet je zorgen dat je er voor 3uur bent, dan kun je zoeper zienquote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Eix het volgende:
Ik kom misschien ook naar t vriethof de 11de, ben ff wat aan het afspreken maar dat heeft wat tijd nodig.![]()
Dan heb ik Schwartsenberg van Wiskunde achter me aan, heb tot kwart op drie les dus moet de trein van 48 pakken. Ik kan dus net op tijd voor Big Benny er zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef snopprinses het volgende:
[..]
cool, moet je zorgen dat je er voor 3uur bent, dan kun je zoeper zien
ik ga foto's maken, dus pas maar op als je me tegen komt
Dosquote:Op maandag 7 november 2005 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Goedenavond.
Gelukkig ben ik niet de enige die dat vindquote:Op maandag 7 november 2005 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hallo
Pearl Harbor is inderdaad een kutfilm![]()
hej _moder8or_quote:
haha heb je dat welk semester zit je.quote:Op maandag 7 november 2005 20:58 schreef Maikuuul het volgende:
Neej kheb toets van Cisco dusjeh
Mag ik er nog bijschuivenquote:Op maandag 7 november 2005 20:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige die dat vind
Tuurlijk genoeg ruimtequote:
De 1e????????????quote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
1stezit pas in de 1ste en we doen geen zak
behalve mp3 luisteren
volgens je profiel ben je gebore in 89 en dus 15 of 16quote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
behalve mp3 luisteren
Ehm... post s een linkje naar haar site ofzo.quote:Op maandag 7 november 2005 21:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ken je Birgit?
die komt optreden
Als ik jou zie. Altijdquote:Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey X master![]()
Hey mod![]()
met mij gaat alles lekker
met jou
Vergeet je nu je coockies?quote:
Als ik muziek opzet in de klas wordt dat ding afgenomen.quote:Op maandag 7 november 2005 21:05 schreef saaw het volgende:
oh nevermind
nja ik zit in 6vwo en luister alsnog elke les rustig muziekjes
9 december he, niet novemberquote:Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... post s een linkje naar haar site ofzo.Als het leuk is kom ik wel kijken (als het tenminste vrij entree is, omdat er niks van op de flyer staat.
)..
Ja hier gaat het goed. Rustig dat wel.quote:
bij mij gaan ze alleen af en toe zeuren maar valt heel erg meequote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ik muziek opzet in de klas wordt dat ding afgenomen.Niet dat ik dat pik, maar al het gedoe om mn Ipod terug te krijgen, daar begin ik niet aan.
![]()
Oh, vandaar dat het niet erbij staat bij November.quote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
9 december he, niet november
http://www.birgitmusic.com/
Bij ons op school nietquote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Als ik muziek opzet in de klas wordt dat ding afgenomen.Niet dat ik dat pik, maar al het gedoe om mn Ipod terug te krijgen, daar begin ik niet aan.
![]()
Heb niet echt 1 favoriete film. Pulp Fiction, Goodfellas, the godfather part 2 dat soort films trekt me meer. Vooral alles met de Niro is goedquote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
MooiBij deze
Wat is dan wel jouw lievelingsfilm?
in slaap vallen tijdens de lessenquote:Op maandag 7 november 2005 21:08 schreef saaw het volgende:
[..]
bij mij gaan ze alleen af en toe zeuren maar valt heel erg mee
ze zijn gewend dat ik in slaap val in de les dus zijn meestal best blij als ik wakker ben en een beetje oplet
quote:Op maandag 7 november 2005 21:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat het niet erbij staat bij November.
Pulp Fictionquote:Op maandag 7 november 2005 21:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb niet echt 1 favoriete film. Pulp Fiction, Goodfellas, the godfather part 2 dat soort films trekt me meer. Vooral alles met de Niro is goed
valt bets mee maar ik slaap beetje te weinigquote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
in slaap vallen tijdens de lessen![]()
Het moet dan wel heel saai zijn bij jouw op school![]()
Day After Tommorow is best goedquote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pulp Fiction
The Day After tomorrow vind ik ook erg leuk.
Ja qua SFX wel ja. Qua verhaal vind ik hem minder.quote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pulp Fiction
The Day After tomorrow vind ik ook erg leuk.
...zo vrolijk was ik nooitquote:Op maandag 7 november 2005 21:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk blablabla
Daar heb ik soms ook last vanquote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef saaw het volgende:
[..]
valt bets mee maar ik slaap beetje te weinig
modje
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja qua SFX wel ja. Qua verhaal vind ik hem minder.
Ik heb een foto gemaakt voor jou/julliequote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef saaw het volgende:
[..]
valt bets mee maar ik slaap beetje te weinig
modje
Avondquote:
Juistquote:
Precies hetzelfde als bij mij in die tijd zeg maar. Deden ook de hele dag niks anders als internetten antwoorden zijn toch wel te vinden op het internet.quote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
behalve mp3 luisteren
oehh zien!!!quote:Op maandag 7 november 2005 21:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb een foto gemaakt voor jou/jullie
wel soms hoorquote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Geen Science Fiction fans hier?![]()
of ben ik weer eens de enigste?![]()
Welke boeken vind je mooi dan?quote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef saaw het volgende:
[..]
wel soms hoor
ik ben wel van de SF-boeken
maar meer voor actie en thriller films
Jij bent de enigstequote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hup, scheren jijquote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05451/021.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]Strak in stropdas.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef Eix het volgende:
Zusjes. Moet zij zich weer gaan douchen.En natuurlijk vind mn moeder dat zij eerst mag.
![]()
![]()
![]()
Kan je langer Fok!kenquote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef Eix het volgende:
Zusjes. Moet zij zich weer gaan douchen.En natuurlijk vind mn moeder dat zij eerst mag.
![]()
![]()
![]()
Ga je samen!quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef Eix het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 21:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind dat erg mooi. Heb ook een knal groene.
Moet ik die nu ook aan doen
Alien is een top film bijna alle Alien films.quote:Op maandag 7 november 2005 21:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hitchikers guide serie [+ andere boeken van douglas adams]quote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Welke boeken vind je mooi dan?![]()
Ja.quote:
Niksquote:
Gewoon in je fotoboek zetten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet ook maar eens een foto maken maar durf niet![]()
gewoon doen!quote:Op maandag 7 november 2005 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet ook maar eens een foto maken maar durf niet![]()
Maar dan kan iedereen mijn lelijke kop zienquote:
Die van mij kunnen ze nou ook wel zien. Al is ie niet zo duidelijk bij een andere fokker staat een duidelijkere foto van mij. Maarja je moet hem eerst vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar dan kan iedereen mijn lelijke kop zien
Toch maar eens naar kijken of ze bij de bieb wat boeken hebben van die schrijversquote:Op maandag 7 november 2005 21:26 schreef saaw het volgende:
[..]
hitchikers guide serie [+ andere boeken van douglas adams]
Kurt Vonnegut
dat zijn mn 2 favo schrijvers
oh en Ray Bradbury
Boeiend! Het mereendeel hier is lelijkquote:
leuke kleurquote:Op maandag 7 november 2005 21:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05451/2222.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 7 november 2005 21:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Boeiend! Het mereendeel hier is lelijkWaarom denk je dat we ons verschuilen achter een forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |