En terecht.quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Normaal ben ik te bescheiden , maar ik vond hem idd leuk genoeg om hier nogmaals te plaatsen ja .
![]()
OK, dan ben ik dus niet gek (na Yantjes' beschuldigingen begon ik aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat mij opviel... Ze viel écht stil.
Net als met de appletaart van Mennoquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Rob kan het echt niet hebben als iemands anders eens iets doet...
Oe wat een lekker sla...
Joost; Ja die heeft Joost gemaakt...
Rob: maar die saus heb IK gemaakt hoor...
Tjongejong...
een grote kleuter is het... en Michelle maar trots zijn op dat misbakselquote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
ze zou een goede inboorling zijn iddquote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef henk.jansen het volgende:
Wat een oorbellen heeft die Chantal, ik mis alleen zo'n halsketting met allemaal van die ringen en een cd in haar onderlip
Vergeet zijn befaamde toneelstukjes en prachtige (zelfgemaakte) liederen niet.quote:Op maandag 7 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
Roel meldde ook nog dat Rob wel van geintjes hield.
Ik ben benieuwd wat voor geintjes dan? Volgens mij alleen maar Menno zwartmaken en pesten.
En het gebeurde nog 'n keer.quote:Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef flugeltje het volgende:
Oe wat een lekker sla...
Tjongejong...
Groeten uit de rimboe had een beter programma voor haar geweest maar dan niet als bezoekerquote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
ze zou een goede inboorling zijn idd
Idd, leuk bedacht hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
Normaal ben ik te bescheiden , maar ik vond hem idd leuk genoeg om hier nogmaals te plaatsen ja .
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef TheVulture het volgende:
ze zou een goede inboorling zijn idd
Idd geniaal. Goed dat je hem nog eens plaatstequote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef luciano het volgende:
[quote]Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Zw0rld het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/dido24.jpg]afbeelding][/URL]
Hoe zou ze de troonrede doen
[[url=http://www.filedump.nl/files/Dido2.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |