Jij sorteert pallets?quote:Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef linqx het volgende:
ja vul maar in joh als je een nieuwe hebt.
normaal persoon werkt wel voor je
KOTS !!!
waarom ik zo reager ? je schijnt het nog al lollig te vinden een uitkering.. aangezien jeerachter post..
zoek werk.
mafkeesquote:Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef linqx het volgende:
ja vul maar in joh als je een nieuwe hebt.
normaal persoon werkt wel voor je
KOTS !!!
waarom ik zo reager ? je schijnt het nog al lollig te vinden een uitkering.. aangezien jeerachter post..
zoek werk.
nevermindquote:Op maandag 7 november 2005 18:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
En jij weet de omstandigheden van de TS?
Hulde voor de normale reactie op de vraag van TSquote:Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef WaSTeiL het volgende:
Je moet hem toch inleveren bij het CWI? Kan je daar dan ook geen nieuwe halen?
Hee dat nummer ken ik...quote:
Voor zover ik weet moet ie terug gestuurd worden aan het UWV.quote:Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef WaSTeiL het volgende:
Je moet hem toch inleveren bij het CWI? Kan je daar dan ook geen nieuwe halen?
Ik vind het een echt drama nummer, ik werk zelf bij de afd. Werkgevers Zaken en mensen worden vaak onterecht met ons doorverbonden, zoals werkgevers die vragen hebben over uitkeringen , terwijl wij daar niets mee te maken hebben en dan aan een boze WG'er mogen gaan uitleggen dat ze weer terug mogen bellen :/quote:
Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik dacht dat het mogelijk gelijk zou zijn aan briefjes van het uitzendbureau.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor zover ik weet moet ie terug gestuurd worden aan het UWV.
Huh? In welke zin?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik dacht dat het mogelijk gelijk zou zijn aan briefjes van het uitzendbureau.
oh ja, das wel weg te werkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:16 schreef Randa_v het volgende:
Bij het UWV een nieuwe aanvragen, zit niet echt iets anders op. Ik heb vandaag mijn nieuwe werkbriefje ontvangen, maar je eigen gegevens staan op zoiets, dus aan een kopie van die van mij heb je niks.![]()
Stel dat je uitzendkracht ben heb je toch van die briefjes met daarop je uren die je moet laten tekenen bij de opdracht waar je zit. Zoiets dacht ik dat het misschien ook was voor de briefjes van Willie..quote:
Stel dat je bij het openen van dit topic het had gezegd was je misschien nog "The Man" geweest, nu kom je alleen maar over als een luie meeloper!quote:Op woensdag 9 november 2005 09:04 schreef Burbo het volgende:
Werken lul.
Ik kan me er iets bij voorstellen... Ik (in functie van werkgever) werd doorverbonden met iemand van de werkgroep ReFlex toen ik wilde weten waar in nu eigenlijk de uitzendkrachten fase A mag ziekmelden. Voorheen was dat gewoon simpel een faxje naar Tilburg, daarna naar Breda en ineens lukte dat allemaal niet meer... Moet nu blijkbaar via internet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:03 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vind het een echt drama nummer, ik werk zelf bij de afd. Werkgevers Zaken en mensen worden vaak onterecht met ons doorverbonden, zoals werkgevers die vragen hebben over uitkeringen , terwijl wij daar niets mee te maken hebben en dan aan een boze WG'er mogen gaan uitleggen dat ze weer terug mogen bellen :/
Maar goed, dit geheel terzijde
Daar krijg je een waarschuwing voor. Bij een tweede waarschuwing kun je gekort worden op je uitkering.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:30 schreef Seraphin het volgende:
Hooguit dat je keer een brief krijgt met de vraag waarom je je werkbriefje te laat hebt ingestuurd.
Nee dus. Werkbriefje is ook een misleidende naam eigenlijk. Ze dienen vooral om aan te geven wat je aan sollicitaties hebt gedaan de afgelopen maand. Op de achterkant kun je nog invullen of je in de afgelopen maand gewerkt hebt en wat dat opleverde.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:51 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Stel dat je uitzendkracht ben heb je toch van die briefjes met daarop je uren die je moet laten tekenen bij de opdracht waar je zit. Zoiets dacht ik dat het misschien ook was voor de briefjes van Willie..
Maar duidelijk dus niet..
Bureaucratiequote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nou heb gebeld maar ben niet veel wijzer geworden
ze gaan kijken wat ze kunnen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |