Inderdaad het slaat op lieskequote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Zw0rld het volgende:
regenworm?
Jou signature!
Slaat dat op Lieske (groningen)?
Wat een grafstem heeft dat wijf zegquote:Op maandag 7 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Chantal komt ook even langs, maar gaat er gelukkig niet bij zitten.
[afbeelding]
Sorry, ook dat is niet waar.quote:Op maandag 7 november 2005 16:12 schreef demins het volgende:
[..]
Zeg Gert, dat van die Chabotboeken op je nachtkastje, is dat dan tenminste waar?
Er blijft zo weinig over![]()
![]()
![]()
AHAquote:
Dat komt door "uit het noorden"quote:
Goeiedagquote:Op maandag 7 november 2005 12:31 schreef Snaptnix het volgende:
Gebeurd erg weinig, dus maar even een beknopte samenvatiting va de ochtend.
Saaie ochtend in het huis.
Lieske heeft de afwas gedaan. Menno kreeg hier de schuld van van Rob. Hij zou dit hebben gedaan om stemmen te winnen. Lieske houdt in eerste instantie haar mond en laat het gebeuren.
Storm in een glas water, enkele tijd later vertelt Lieske dat zij heeft afgewassen. Met als reactie van Chantal "geweldig van je Lies"
ach ja mensen die zo graag niet burgerlijkwillen zijn, zijn dat meestal net welquote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Dido's zus is het tegenovergestelde van burgerlijk. Zij wel![]()
Want Tanja kwam uit Limburg, weet je nog?quote:Op maandag 7 november 2005 16:30 schreef Zw0rld het volgende:
Dat komt door "uit het noorden"
Dan kan er maar 1 zijn.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, ook dat is niet waar.![]()
Maar ze liggen wél elders in huis.![]()
En niet pas aangeschaft toen-ie al dood was, Broodje Gezond heb ik meteen gekocht toen ik de proloog (Xandra constateert dat Herman ontbeten heeft) in een recensie in de krant zag staan.![]()
Maar nu ik het toch al verbruid heb voor het survival game: ik was eerlijk gezegd veel meer fan van zijn streetwise levenshouding en onnavolgbare humor, dan van zijn muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |