Iedereen is weer veilig en wel thuis gekomen?quote:
Ik wel in ieder geval.quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Iedereen is weer veilig en wel thuis gekomen?
Jup, fiets is ook weer thuis, met oom en auto opgehaald. Sleuteltje nog wel foetsie helaas.quote:Op zondag 20 november 2005 14:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Iedereen is weer veilig en wel thuis gekomen?
Wel minder dat je dat sleuteltje kwijt was, maar zo kan het ook natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jup, fiets is ook weer thuis, met oom en auto opgehaald. Sleuteltje nog wel foetsie helaas.
Maarja, shit happens.
Ik ben er wel een hele fiets op vooruit gegaan he, die nog een keer wat opknappen, heb ik ook een goede uitgaansfiets.quote:Op zondag 20 november 2005 14:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wel minder dat je dat sleuteltje kwijt was, maar zo kan het ook natuurlijk.
Je heb dus gewoon simpel gezegd een fiets gejat?quote:Op zondag 20 november 2005 14:19 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben er wel een hele fiets op vooruit gegaan he, die nog een keer wat opknappen, heb ik ook een goede uitgaansfiets.
Jupzquote:Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je heb dus gewoon simpel gezegd een fiets gejat?
Nee, niet gejat, er lag een oude roestbak in de sloot, die deed het nog (redelijk), dus die is nu van mij.quote:Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Oppimpen!!quote:Op zondag 20 november 2005 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, niet gejat, er lag een oude roestbak in de sloot, die deed het nog (redelijk), dus die is nu van mij.
Ziet er uit alsof hij daar al een maandje of 2 heeft gelegen hoor.
Geleend. Het was een leenfiets.quote:Op zondag 20 november 2005 15:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waar haalt de overheid de arrogantie vandaan om te bepalen of ik al dan niet mag roken?quote:Op zondag 20 november 2005 18:36 schreef DearPrudence het volgende:
Moet roken verboden worden?
exactly.quote:Op zondag 20 november 2005 19:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waar haalt de overheid de arrogantie vandaan om te bepalen of ik al dan niet mag roken?
Niet geheel mee eens.... Ik vermaak me kostelijk elke keer... Zelfs zonder alcoholquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef errrrr het volgende:
Ach, was best leuk... ook al wordt de koog iedere week minder boeiend en meer hetzelfde
Het moet niet verboden worden, het is simpelweg niet te verbieden. Maar wat wel verboden moet worden is dat mensen die roken dat op een dusdanige manier doen dat ze mijn gezondheid ermee verneuken. In openbare gelegenheden is het al verboden, met uitzondering van de horeca helaas. Maar het is iig een stap de goede kant op.quote:Op zondag 20 november 2005 18:36 schreef DearPrudence het volgende:
Kun je geen sarcastisch debat voeren, dat je met de voorstanders meegaat en nog verder wilt doen, dus ook voor iedereen een gezond voedselprogramma invoeren, verplichte ochtendgymnastiek, verplicht 7 uur slaap per dag, geen gevaarlijke shizzle doen, auto's op 80km/h per uur begrenzen, dat soort shizzle.quote:Op zondag 20 november 2005 18:36 schreef DearPrudence het volgende:
ik vind jouw tactiek niet leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kun je geen sarcastisch debat voeren, dat je met de voorstanders meegaat en nog verder wilt doen, dus ook voor iedereen een gezond voedselprogramma invoeren, verplichte ochtendgymnastiek, verplicht 7 uur slaap per dag, geen gevaarlijke shizzle doen, auto's op 80km/h per uur begrenzen, dat soort shizzle.
Kun je lachen.
Dan voor het debat even van die rode bovenarmbanden uitdelen, van die brede, met een wite cirkel erop en dan een hakenkruis.quote:Op zondag 20 november 2005 22:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ik vind jouw tactiek niet leuk.
nee, nu ga je te ver.quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan voor het debat even van die rode bovenarmbanden uitdelen, van die brede, met een wite cirkel erop en dan een hakenkruis.
Zo van, jullie waren toch de nazi's?
Misschien is dat wel leuk,.
quote:Op zondag 20 november 2005 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan voor het debat even van die rode bovenarmbanden uitdelen, van die brede, met een wite cirkel erop en dan een hakenkruis.
Zo van, jullie waren toch de nazi's?
Misschien is dat wel leuk,.
Lees eens een aantal posts terug...quote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef errrrr het volgende:
Hoe ging het voetbal ali?
Braaf!quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Lenzen zitten er weer in, probleem zit nog steeds bij rechts, links indoen duurt 30 sec ofzo, rechts al gauw 8 minuten.
Maarja, vanavond proberen met lenzen in te volleyen.
Nicequote:
Als u de grappen verzint doe ik de illustratie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nice
1 tot 5 maal weeks een strip van minimaal 2 plaatjes (a la johnandjohn) aub. voor ouwesunder.nl
Betaald niets uiteraard
Potverdikkemequote:Op maandag 21 november 2005 19:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Als u de grappen verzint doe ik de illustratie.
Thanks.
Plaatje werkt niet bij mij, maar ik weet welke je bedoeltquote:
Ja, ik heb die zelf gemaakt, alleen het achtergrondje niet.quote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Plaatje werkt niet bij mij, maar ik weet welke je bedoelt
Maar heb je die bovenstaande zelf gemaakt of?
(lijkt zo omdat ze op je deviantding staan)
Whoohoo, petje af!quote:Op maandag 21 november 2005 19:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik heb die zelf gemaakt, alleen het achtergrondje niet.
quote:
Of moet het engelstalig?quote:Tekst concept B:
Baba: "I, heb jij een man getrokken?"
Insecure: "wtf?"
Baba: "Met sinterklaas bedoel ik."
dat zal wel..quote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
Of moet het engelstalig?
Deze is iig goedgekeurd door Erwin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |