abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32057024
Hallo,

ik ben voor school op zoek naar enkele eenvoudige tekeningen om enkele basiswoorden van een taal te leren.
Als je begint met een taal krijg je soms een huis, met nummertjes. Dan moet je bijvoorbeeld de slaapkamer invullen, of de gang ofzo.
Of je krijgt allerlei tekeningen van dieren, en je moet de juiste naam van dat dier erbij zetten, of verschillende kledingstukken...

Dus allerlei tekeningen met pijltjes of nummertjes die je kan gebruiken. Je schrijft de nummertjes op een apart blad en dan vul je bijvoorbeeld dat woord/dier in de taal die je op dat moment aan het leren bent (frans, engels, ...)

Ik ben op zoek gegaan naar dergelijke van die tekeningen, maar het lukt me niet erg goed om dat te vinden (google?)
weet iemand hoe ik dat kan vinden, of heeft iemand dergelijke tekeningen liggen en kan die scannen en mailen ofzo?

mvg,
phoeh
  maandag 7 november 2005 @ 14:48:10 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_32057228
Wat te denken van eenvoudige taalcursussen in de bibliotheek? Zeker versies voor een wat jonger publiek bevatten vaak van dat soort tekeningen volgens mij.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_32057308
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:48 schreef JDude het volgende:
Wat te denken van eenvoudige taalcursussen in de bibliotheek? Zeker versies voor een wat jonger publiek bevatten vaak van dat soort tekeningen volgens mij.
ja idd, heb nog niet eens gedacht om eens in de bib te gaan kijken. Zal'k zeker even doen danku
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 november 2005 @ 14:55:56 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32057448
denk eens aan een leesplank
die worden ook vaker gebruikt bij gehandicapten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32057946
quote:
Op maandag 7 november 2005 14:55 schreef Ynske het volgende:
denk eens aan een leesplank
die worden ook vaker gebruikt bij gehandicapten
[afbeelding]
ja, maar dat zijn dan woordjes die passen in die structuur van het lezen (denk 'k), ik wil liever zoiets dat de woorden over dieren zijn gegroepeerd, en de woorden over de woning enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')