/editquote:Chantal biedt Tanja nog een cadeau aan, een babyboek met daarin boodschappen en wensen van de medebewoners.
Bijna goed maar 2x raden telt niet zo doe je voordeel ermee!quote:Op maandag 7 november 2005 18:23 schreef BB5kijker het volgende:
110 ballen erin, 100 euro extra
BB5kijker, had je al gezien dat je vandaag nog eens mag stemmen in de afvalrace?quote:
blijkbaar heb ik gewoon de vraag niet goed gelezenquote:Op maandag 7 november 2005 18:24 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bijna goed maar 2x raden telt niet zo doe je voordeel ermee!
Nee dat was het niet, ze heeft Marcel niet zien liggen met die andere meid.quote:Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef lovebear het volgende:
Dido was bij een vriendin aan het slapen, toen ze thuis kwam zag ze marcel in bed liggen met een andere meid.
Volgens mij was die meid 1 van haar vriendinnen
zijn auto stond thuis en marcel en de minnares lagen in bedquote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef Rams3s het volgende:
Wat trof Dido aan toen ze thuiskwam waardoor ze wist dat Marcel vreemd was gegaan?
Er zijn 3 dingen, ik wil er minstens 2!
helaas voor jou niet goed.quote:Op maandag 7 november 2005 18:36 schreef creno het volgende:
[..]
zijn auto stond thuis en marcel en de minnares lagen in bed
rozenblaadjes?quote:Op maandag 7 november 2005 18:53 schreef Rams3s het volgende:
Niemand nog? Dan maar een hint ... wie maakt het van BlaBlub af?
nope ...quote:Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef M-en-A het volgende:
Marcel zou op dat tijdstip niet thuis zijn, maar was wel thuis.
Het slipje van het meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |