abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32997929
Whehe, ik kreeg trouwens wel een heel erg ( ik kap er mee ) gevoel toen ik ook de clip zag. Beetje jammer om met zon nummer je carriere te be-eindigen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_33015415
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:10 schreef shady1983 het volgende:
Ja, en ik maar denken dat ie zijn naam in Rainman zou veranderen om vervolgens zijn oude Slim-Shady-LP/Acid-Rap-style te hervinden! Ach: dat was waarschijnlijk te mooi om waar te zijn...
Slim Shady is dood, Rainman is alive. Denk dat Eminem er wel eerst even uit gaat voor een tijdje. Paar jaar even uit de running. Maar het zit gewoon in zijn bloed en zal zeker niet (zo vroeg) stoppen met muziek maken. Maar niet meer als Slim Shady. Nouja, vind ik niet jammer. Dat " concept" is ook gewoon dood. Laat hem maar lekker iets orrigineels verzinnen weer
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 12 december 2005 @ 19:31:06 #28
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_33023436
"Slim Shady" nummers heb ik al jaren niet meer gehoord, nummers als "Just the two of us", "As the world turns" "brain damage" "My fault" "Role model" definieerde ik als 'slim shady' nummers. Rommel als My Band, Just Lose it, FACK, Big weenie etc. liggen gewoon ver onder zijn potentie. Het liefst heb ik weer een album a la Marshall Mathers LP of Slim Shady LP, welke ik zijn sterkste albums vond. The Eminem Show was ook redelijk goed, maar bevatte niet de originaliteit waarmee Eminem groot geworden is. Over Encore.. tsja.. waardeloos. Ik hoop dat hij deze pauze goed benut en terugkomt met een album dat niet alleen geprojecteerd is op 12 tot 16 jarigen.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_33045518
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef Boomlaars het volgende:
"Slim Shady" nummers heb ik al jaren niet meer gehoord, nummers als "Just the two of us", "As the world turns" "brain damage" "My fault" "Role model" definieerde ik als 'slim shady' nummers. Rommel als My Band, Just Lose it, FACK, Big weenie etc. liggen gewoon ver onder zijn potentie. Het liefst heb ik weer een album a la Marshall Mathers LP of Slim Shady LP, welke ik zijn sterkste albums vond. The Eminem Show was ook redelijk goed, maar bevatte niet de originaliteit waarmee Eminem groot geworden is. Over Encore.. tsja.. waardeloos. Ik hoop dat hij deze pauze goed benut en terugkomt met een album dat niet alleen geprojecteerd is op 12 tot 16 jarigen.
De nummers die jij zo noemde die jij zelf leuk vond, vind ik niet geweldig. Nummers van eminem die ik nooit en never zal vergeten ( puur omdat ik die vrijwel uit mn hoofd kan ) zijn
Run Rabbit Run
Go To Sleep
Nail in the coffin'
Infinite
Turn me loose ( eminem samen met limp bizkit )
Till I collapse
en Beef
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:59:49 #30
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33045577
Vre-se-lijk baggernummer.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33045824
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Posdnous het volgende:
Vre-se-lijk baggernummer.
Moah valt mee
pi_33046239
kan hij niet eens opzouten, volgens mij wordt dit al het derde afscheid album
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_33046632
Afscheidsalbum was Encore. Curtain Falls is nog een snelle incasher voordat hij er even tussen uit gaat. Sja hij moet nu snel al het geld verdienen dat hij kan. Daar moet dus een greatest hits album van komen. Wel mooi eigenlijk want dit greatest hits album is zullen we maar zeggen het einde van een tijdperk voor Eminem. Hierdoor kan hij vers beginnen (opzich als hij niet te lui wordt )
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_33056548
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef chansadres het volgende:
Afscheidsalbum was Encore. Curtain Falls is nog een snelle incasher voordat hij er even tussen uit gaat. Sja hij moet nu snel al het geld verdienen dat hij kan. Daar moet dus een greatest hits album van komen. Wel mooi eigenlijk want dit greatest hits album is zullen we maar zeggen het einde van een tijdperk voor Eminem. Hierdoor kan hij vers beginnen (opzich als hij niet te lui wordt )
ik zie eminem nog wel terugkomen .. weet alleen niet wanneer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 december 2005 @ 22:33:27 #35
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  woensdag 14 december 2005 @ 01:03:42 #36
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_33062009
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 15 december 2005 @ 18:17:48 #37
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_33108366
quote:
Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef chansadres het volgende:

[..]

Slim Shady is dood, Rainman is alive. Denk dat Eminem er wel eerst even uit gaat voor een tijdje. Paar jaar even uit de running. Maar het zit gewoon in zijn bloed en zal zeker niet (zo vroeg) stoppen met muziek maken. Maar niet meer als Slim Shady. Nouja, vind ik niet jammer. Dat " concept" is ook gewoon dood. Laat hem maar lekker iets orrigineels verzinnen weer
Hmm... dat maakt wel sense:D
Ik denk eigenlijk ook dat ie even een pauze inlast om alles voor zn nieuwe alter-ego te regelen.
Denk dat ie net als Dre eens in de 5 jaar ofzo een album uit gaat brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')