Slim Shady is dood, Rainman is alive. Denk dat Eminem er wel eerst even uit gaat voor een tijdje. Paar jaar even uit de running. Maar het zit gewoon in zijn bloed en zal zeker niet (zo vroeg) stoppen met muziek maken. Maar niet meer als Slim Shady. Nouja, vind ik niet jammer. Dat " concept" is ook gewoon dood. Laat hem maar lekker iets orrigineels verzinnen weerquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:10 schreef shady1983 het volgende:
Ja, en ik maar denken dat ie zijn naam in Rainman zou veranderen om vervolgens zijn oude Slim-Shady-LP/Acid-Rap-style te hervinden! Ach: dat was waarschijnlijk te mooi om waar te zijn...
De nummers die jij zo noemde die jij zelf leuk vond, vind ik niet geweldig. Nummers van eminem die ik nooit en never zal vergeten ( puur omdat ik die vrijwel uit mn hoofd kan ) zijnquote:Op maandag 12 december 2005 19:31 schreef Boomlaars het volgende:
"Slim Shady" nummers heb ik al jaren niet meer gehoord, nummers als "Just the two of us", "As the world turns" "brain damage" "My fault" "Role model" definieerde ik als 'slim shady' nummers. Rommel als My Band, Just Lose it, FACK, Big weenie etc. liggen gewoon ver onder zijn potentie. Het liefst heb ik weer een album a la Marshall Mathers LP of Slim Shady LP, welke ik zijn sterkste albums vond. The Eminem Show was ook redelijk goed, maar bevatte niet de originaliteit waarmee Eminem groot geworden is. Over Encore.. tsja.. waardeloos. Ik hoop dat hij deze pauze goed benut en terugkomt met een album dat niet alleen geprojecteerd is op 12 tot 16 jarigen.
Moah valt meequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:59 schreef Posdnous het volgende:
Vre-se-lijk baggernummer.
ik zie eminem nog wel terugkomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef chansadres het volgende:
Afscheidsalbum was Encore. Curtain Falls is nog een snelle incasher voordat hij er even tussen uit gaat. Sja hij moet nu snel al het geld verdienen dat hij kan. Daar moet dus een greatest hits album van komen. Wel mooi eigenlijk want dit greatest hits album is zullen we maar zeggen het einde van een tijdperk voor Eminem. Hierdoor kan hij vers beginnen (opzich als hij niet te lui wordt)
Hmm... dat maakt wel sense:Dquote:Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef chansadres het volgende:
[..]
Slim Shady is dood, Rainman is alive. Denk dat Eminem er wel eerst even uit gaat voor een tijdje. Paar jaar even uit de running. Maar het zit gewoon in zijn bloed en zal zeker niet (zo vroeg) stoppen met muziek maken. Maar niet meer als Slim Shady. Nouja, vind ik niet jammer. Dat " concept" is ook gewoon dood. Laat hem maar lekker iets orrigineels verzinnen weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |