volgens mij zit hij ergewoon achter...quote:Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een Russische leider die weet hoe de rellen in Frankrijk zijn ontstaan. Best knap. Telepatisch issie wel![]()
Toppunt van samenzwerings-theoriėnquote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zit hij ergewoon achter...
jep, ik had het net vertaaldquote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef RZero het volgende:
Hoppa, busje brand al in Toulouse. Nacht nummer 12 is gestart.
heb je em aan gestoken dat je dat weet ??quote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef RZero het volgende:
Hoppa, busje brand al in Toulouse. Nacht nummer 12 is gestart.
dan krijg je dus uhmm...quote:Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toppunt van samenzwerings-theoriėn![]()
lol volgens mij hebben ze voor het eerst iets om naar uit te kijkenquote:Op maandag 7 november 2005 18:21 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet wat die mensen bezielt om iedere nacht naar buiten te trekken en de boel kort en klein te staan, na 2 dagen heb je er wel genoeg van lijkt me?
ik zal ook eens een rondje maken door Eindhoven vannacht, kijken of we het een beetje kunnen opstoken...quote:Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je em aan gestoken dat je dat weet ??
Zjirinovski zou zich prima thuisvoelen op Fok! tussen de idioten die de VS de schuld van alle ellende in de wereld geven.quote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dan krijg je dus uhmm...
moslima + russche regering die samenspannen tegen het ' onrecht' wat de franse moslima wordt aan gedaan...cool
dan ga ik wel eff door de schildersbuurt (lees: laakgebied, waar die politie inval was..)quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal ook eens een rondje maken door Eindhoven vannacht, kijken of we het een beetje kunnen opstoken...![]()
we kunnen zo een landelijke rel veroorzaken als er 3 mensen 'uit de stad' meedoen. Moet maar niet serieus gaan verkondigen hier, voor je het weet zit je op 't politie-bureau.quote:Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga ik wel eff door de schildersbuurt (lees: laakgebied, waar die politie inval was..)
moet ik morgen toch naar toe
maar ja ben benieuwd of we morgen over de 2000 kapotte auto's heenkomen in 1 nacht...quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we kunnen zo een landelijke rel veroorzaken als er 3 mensen 'uit de stad' meedoen. Moet maar niet serieus gaan verkondigen hier, voor je het weet zit je op 't politie-bureau.
waarom pas 10-11 uur... ?quote:Op maandag 7 november 2005 18:49 schreef RZero het volgende:
http://no-pasaran.blogspot.com/
The first curfew has been declared and the idea of people taking things into their own hands is starting to be bandied about. Raincy will have a curfew starting at 10 or 11PM. In Asničres, a citizen's brigade is being formed to help police.
waar zit je dan?quote:Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef Floripas het volgende:
...en ineens zit Floripas zelf in een oorlogszone!
ehm.. waar/wat is datquote:Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
In de Marollen. Eens even naar buiten om te vragen wat er gaande is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |