Vind juist dat hij een verlopen kop heeft voor zijn leeftijd.quote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Rob best een mooie kop hebben voor een man van 44![]()
maar wel de waarheid...en hey mag ik ook maandagochtend dip hebben?quote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef regenworm het volgende:
Wel een hele erge slechte TT heb ze wel beter gezien.
Mooi?quote:Op maandag 7 november 2005 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Rob best een mooie kop hebben voor een man van 44![]()
Nee geen angst. Van Lieske zouden ze het eerder helemaal geweldig vinden.quote:Op maandag 7 november 2005 11:58 schreef versabommie het volgende:
Nou?
Leg maar eens uit dan. Wat heeft ze jouw Menno nou weer aangedaanquote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar wel de waarheid...en hey mag ik ook maandagochtend dip hebben?
Ja ik vind ook dat hij best een ouwe kop heeft. Maar behalve dat been is er niks mis met zijn lijf.quote:Op maandag 7 november 2005 11:59 schreef Day het volgende:
[..]
Vind juist dat hij een verlopen kop heeft voor zijn leeftijd.
Zijn figuur maar er weer wel wezen.
maandagochtend dip? Doe maar rustig hoor,je kan rustig ademhalen, ben even niet meer losgeslagen vandaagquote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zij heeft de afwas gedaan. Vervolgens ging rob weer briesen over dat Menno de afwas gedaan zou hebben en dat hij vrij vertaald dus een lul is. Lieske zat daarbij en zal niet even eerlijk zeggen dat zij de afwas gedaan heeft! Heel laf!quote:Op maandag 7 november 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leg maar eens uit dan. Wat heeft ze jouw Menno nou weer aangedaan
jij denkt dat die tampon van haar isquote:Op maandag 7 november 2005 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze het later?quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee geen angst. Van Lieske zouden ze het eerder helemaal geweldig vinden.
Maar waarom ze niets zegt![]()
Dacht dat zij wat wijzer was en zich niet zo door de groep mee liet slepen. Wat meer zelfrespect had, als je iemand zo neergesabeld ziet worden om iets wat ie niet heeft gedaan en je bent de enige die dat weet. Een normaal mens zegt dat dan toch....
Begrijp er niets van. Lieske toch![]()
Dat is wel een heel heftig verhaal inderdaad. En ook zo logisch enzo...quote:Op maandag 7 november 2005 12:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
zij heeft de afwas gedaan. Vervolgens ging rob weer briesen over dat Menno de afwas gedaan zou hebben en dat hij vrij vertaald dus een lul is. Lieske zat daarbij en zal niet even eerlijk zeggen dat zij de afwas gedaan heeft! Heel laf!
Nee ik dus ook niet. Had dit van haar dus absoluut niet verwacht.quote:Op maandag 7 november 2005 12:05 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze het later?
Vind het eigenlijk helemaal niks voor Lieske om niks te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |