Ik snap niet dat niemand er agressief van wordt en haar in een rustige nacht met matras en al over de schutting flikkert. Onvoorstelbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk dat ze het daar zelden over hebben en dat niet storend vinden, ze moeten er altijd om lachen![]()
mja, ik denk dat als je een tijd VERPLICHT zonder muziek zit, je zelfs nog gaat dansen op Vader Abraham met het smurfenliefquote:
Kun jij dat regelen, maarja dan moet ik misschien weer op vrijdag avond werken (takke metro)quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef TheVulture het volgende:
vrijdagavond lijkt me dan een mooie compromis
Had je niks beters te doen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Heb net 45 minuten naar die sexfilm van Roel & Dido zitten kijken...![]()
dank u, ik heb mijn momentenquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vrijdagavond lijkt me dan een mooie compromis
wie riep daar : ADRIAANTJE TERINGLIJER
hahaha ja anders had ik wel ditquote:
Dan heb je een groot probleem als je 2 bowling ballen heb moe je er meer gebruik van makenquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil niet overdrijven maar telt het ook als ik bowlingballen heb ?![]()
We zijn het steeds vaker eens Dayquote:
touchequote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan heb je een groot probleem als je 2 bowling ballen heb moe je er meer gebruik van maken
quote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
he maar mensen, ik baal als een stekker maar ik moet morgen werken dus ik ben er weg van.
het was gezellig maar toch ook fijn.... tot morgen en![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |