abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32045658
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:46 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

zelfde koran zegt dat je niet gelovigen en anders gelovigen moet bekeren of anders afmaken...

fijne religie he
Ja, dat probeer ik nu juist duidelijk te maken. Dat geloof beoefenen zinloos is op deze planeet.
Maar voor de mensen die toch ergens in willen geloven vind ik dus dat ze moeten beseffen dat ze allemaal in hetzelfde geloven. voor de een "De Bron" voor de ander "De Oorsprong" voor de wetenschapper "De Big Bang" voor de spirituelen "De geestenwereld" voor de christenen "God" voor de moslims "Allah"

Persoonlijk heb ik niets met de Islam, make no mistake about it.

In mijn visie gaan geloof & geweld niet hand in hand.
In de realiteit wel helaas...
pi_32045675
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:50 schreef kLowJow het volgende:

Dat is natuurlijk een vrij onzinnige verklaring. Als de situatie hetzelfde was als nu in Frankrijk maar dan omgekeerd zou de daar situatie niet hetzelfde zijn als nu, wat speculatie over hoe men er daar mee om zou gaan nutteloos maakt.
het zegt wel wat over de tolerantie van de westerse en islamitische samenlevingen.

de europese samenlevingen boden hulp aan en gaven uit zichzelf de ruimte aan de islamitische immigranten.
in de meeste islamitische mogendheden hoef je niet aan te komen wet je westerse cultuur.
Islam=facisme
pi_32045689
bush zal ondertussen wel geniepig lachen nu zijn grote vriend chirac zelf te maken heeft met die lieve moslims
Islam=facisme
  maandag 7 november 2005 @ 01:56:07 #179
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32045713
Deze rellen zijn in mijn ogen vooral wat gerel voor de lol. Precies wat je ook ziet in Nederland in verschillende steden bij EK's en WK's. niet dat ik zeg dat het grappig is ofzo maar je moet hier niet een diepzinnige achterliggende reden achter zoeken in de trend van ow wij hebben geen toekomst bla bla bla. Het is gewoon tegen de overheid en allerlei soort tuig kan zich daar wel in vinden
pi_32045725
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:56 schreef PLAE@ het volgende:

Deze rellen zijn in mijn ogen vooral wat gerel voor de lol. Precies wat je ook ziet in Nederland in verschillende steden bij EK's en WK's. niet dat ik zeg dat het grappig is ofzo maar je moet hier niet een diepzinnige achterliggende reden achter zoeken in de trend van ow wij hebben geen toekomst bla bla bla. Het is gewoon tegen de overheid en allerlei soort tuig kan zich daar wel in vinden
Thats how it starts ja, maar er komen ook nog soorten tuig bij die de gelegenheid aangrijpen
  maandag 7 november 2005 @ 01:57:40 #181
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_32045730
quote:

Dat staat nog allerminst vast.
pi_32045731
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:52 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

het zegt wel wat over de tolerantie van de westerse en islamitische samenlevingen.

de europese samenlevingen boden hulp aan en gaven uit zichzelf de ruimte aan de islamitische immigranten.
in de meeste islamitische mogendheden hoef je niet aan te komen wet je westerse cultuur.
Is dat zo? De Westerse cultuur maakt natuurlijk maar een miniem deel van die samenlevingen uit, dus het is logisch dat die samenlevingen daar veel minder op aangepast zijn. Je kunt als westerling echter makkelijk zat op vakantie naar een islamitisch land of er gaan werken.
  maandag 7 november 2005 @ 01:59:06 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32045747
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat is het naar mijn mening.

Er zijn jongeren overal ter wereld die wel even willen rellen in elke stad en elk dorp.
pi_32045753
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:50 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

sorry maar hier mag je me toch echt ff het korandeel van geven.
hulpmiddeltje: http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.html
pi_32045790
De regel is volgens mij vrij duidelijk: Schiet op politie en je sterft. Geen wonder dat de hele wereld over de Fransen spreekt als watserige mietjes, al voor dit incident.
pi_32045800
Naar mijn mening zijn die gasten die nu aan het rellen zijn in Frankrijk uit hetzelfde hout gesneden als de nederlandse voetbalsupporters met hun leuzen zoals "Hamas, Hamas, Joden aan het gas"
  maandag 7 november 2005 @ 02:03:31 #187
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32045801
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

geweldige site
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  maandag 7 november 2005 @ 02:03:54 #188
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32045803
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Geen wonder dat de hele wereld over de Fransen spreekt als watserige mietjes, al voor dit incident.
duidelijk iemand met kennis van zaken.
pi_32045805
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:02 schreef Evil_Jur het volgende:
De regel is volgens mij vrij duidelijk: Schiet op politie en je sterft. Geen wonder dat de hele wereld over de Fransen spreekt als watserige mietjes, al voor dit incident.
Wat was het ook alweer?

"Cheese-eating surrender monkeys"
  maandag 7 november 2005 @ 02:05:28 #190
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32045814
quote:

Ik hoop/geloof graag dat hier sprake is van een groot copy-cat gehalte. Sommige mensen zien er een sport in. Het zijn gouden tijden voor pyromaantjes en reltrappers in Frankrijk.

Maar ik sluit mijn ogen niet voor het radicaliserend islamitisch element wat in sommige gemeenschappen als een kanker door de samenleving woekert.
pi_32045821
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:04 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer?

"Cheese-eating surrender monkeys"
Whuhahaha, dat zijn wij ook... wij waren binnen no time onder Duits gezag in WO2
En denk maar niet dat het verzet groot was, dat was een druppel op de gloeiende plaat.
Het grootste gedeelte van de nederlanders vond het wel best wat de Duitsers deden.
pi_32045826
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:50 schreef DionysuZ het volgende:

sorry maar hier mag je me toch echt ff het korandeel van geven.
Soera 5: 33
De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

Soera 8: 12
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Soera 8: 13
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.

Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol

Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
pi_32045838
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

geweldige site
Tja, ik bedacht me opeens dat ik die al vele maanden niet meer gespamt had
pi_32045847
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:59 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

OMG.

en dan nog mensen die durven te beweren dat islam niet een geweldadig geloof is
Islam=facisme
  maandag 7 november 2005 @ 02:08:14 #195
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32045851
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kijk eens naar de BRT - 1 : Herhaling van het NIeuws. Met een reportage over de rellen n Frankrijk.
PLEA heeft wel gelijk, er is wat meer aan de hand.
pi_32045863
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:05 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Whuhahaha, dat zijn wij ook... wij waren binnen no time onder Duits gezag in WO2
En denk maar niet dat het verzet groot was, dat was een druppel op de gloeiende plaat.
Het grootste gedeelte van de nederlanders vond het wel best wat de Duitsers deden.
daar worden Fransen mee bedoeld! Van Nederland hebben Amerikanen nog nooit gehoord
pi_32045875
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:07 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

OMG.

en dan nog mensen die durven te beweren dat islam niet een geweldadig geloof is
En in het kader van Ying en Yang: http://skepticsannotatedbible.com/index.html
  maandag 7 november 2005 @ 02:10:56 #198
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32045878
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:06 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

Soera 5: 33
De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

Soera 8: 12
Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

Soera 8: 13
Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.

Soera 9: 5
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol

Soera 9: 29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek(de bijbel), die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn
en tegelijkertijd

109: The Disbelievers

109:1 Say: O disbelievers!
109:2 I worship not that which ye worship;
109:3 Nor worship ye that which I worship.
109:4 And I shall not worship that which ye worship.
109:5 Nor will ye worship that which I worship.
109:6 Unto you your religion, and unto me my religion.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_32045884
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:05 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

na de bombardementen op oa rotterdam hebben ze toch echt veel haat gekweekt.
Het verzet was in bijna elk land laag, maar ja je hele gezin werd zonder pardon zo naar het oosten getransporteerd
Islam=facisme
pi_32045886
quote:
Op maandag 7 november 2005 02:09 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

daar worden Fransen mee bedoeld! Van Nederland hebben Amerikanen nog nooit gehoord
Ja dat begreep ik al, vandaar ook mijn reactie erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')