Ik een paar keer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Excel gewerkt![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
WTF. Wat deed je ook weer voor opleiding
.
Kun je me dat s komen uitleggen? Heb nog een tweedejaarsvak openstaan (Kwantitatieve methoden, een onderdeel daarvan is SPSS) en heb 'm na 4 keer nog steeds niet gehaaldquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel eens gebruikt voor economie. Voor mijn studie gebruikten we gewoon SPSS.
Slecht, hè.quote:
Ik ben er ook niet goed in hoor. Daarom heb ik ook gekozen voor kwalitatief onderzoek voor mijn afstuderenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:07 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kun je me dat s komen uitleggen? Heb nog een tweedejaarsvak openstaan (Kwantitatieve methoden, een onderdeel daarvan is SPSS) en heb 'm na 4 keer nog steeds niet gehaald.
Ik ken wel Ultimate Kaos - Casanova van een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:03 schreef Tania18 het volgende:
I'm thinkin' about no other, but you, you are my lover
Ik kan die cd's van hem werkelijk nergens vinden (uiteraard wel in mp3, maar origineel niet). Dan maar eens uit Amerika bestellenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slecht, hè..
En ik heb een link naar diesongtekst
al vaak genoeg gepost, hier!
Maar het blijft mooi.
Hij is waarschijnlijk nog niet bekend in Nederland.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik kan die cd's van hem werkelijk nergens vinden (uiteraard wel in mp3, maar origineel niet). Dan maar eens uit Amerika bestellen.
Doel je nou op "s" in plaats van "eens"quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, Tania, je leest het goed. [afbeelding]
Die waren zooo foutquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ken wel Ultimate Kaos - Casanova van een paar jaar geleden..
Vliegende Panters met 'Meisjes' in hun tweede show 'Hype'quote:"Ongelofelijk hè als je dat allemaal ziet al die sterren en die kometen, zo overweldigend.
Man wat zijn wij dan eigenlijk klein hè?
Nietig hè?
Ja .......
Ja, dat is het goede woord ja.
God man, ik weet niet maar ik ....
Ach, ik krijg er altijd zo’n, ja, zo’n universeel gevoel van ......
Alsof op de één of andere manier een gek soort wisselwerking, kweenie ....
Ja, ik krijg ook altijd zo’n gevoel van, van opportunisme.
Trouwens, zien jullie daar de grote Steelpan?
Welluk?
De wie?
Ja, die sterren daar, in de vorm van een beertje!
Oh man, wat zijn wij dan eigenlijk helemaal hè?
Ja, niet meer als een druppel in een hooiberg.
En geloven jullie dan ook in buitenlandse wezens?
Nee, maar ik geloof wel in IETS.
Ja, ja! Dat heb ik ook heel sterk.
Ja, dat heb ik ook ja!
Ja, ik zelf persoonlijk geloof dan weer meer in Ed.
In wie?
In Ed, kunnen jullie die niet van die film .... Ed
(hij wijst met zijn ene wijsvinger het puntje van zijn andere wijsvinger aan: ET)
Persoonlijk zelluf, persoonlijk zelluf geloof ik meer in de ovulatietheorie van Darling.
Wat is dat?
Da’s dat we afstammen van de vissen .....
En van de ventielen!
En de apen dan?
Nee, die stammen af van de negers.
Ooh?
Trouwens, errug wat er allemaal gebeurt in zuidelijk Afrika hè?
Ja, met Saddam Hoessein enzo ....
Ach man, er hoeft maar één zo’n gek ook op te staan en de stekker eruit te trekken.
Ja, en dan hebben we zo een culinaire oorlog.
Ja jongen, en dat kost dúúr !
Nee, dat ís duur. Dat ís duur, dat kóst goedkoop.
Want mijn oma nou ook hè, die is nou weer opgenomen in het ziekenhuis, die heeft ziekte van Alkezeltzer hè.
Is ze aan het demonteren?
Ja, en daarbij is ze ook nog van de trap af geflikkerd en dan heeft ze ook nog een botfactuur.
Dan heeft ze d’r arm zeker de hele tijd in de nutella?
Man dat doet echt keipijn hoor!
Oh, nou dan moet je zeggen dat ze wat valuminium in moet nemen!
Ja, maar goed, ze hangt ook al aan het confuus hè.
Ach ja, het leven hè?
Ja, je gaat het wel revalideren hoor.
Ja ... het blijft toch ook één groot ministerie hè?
Vaccinerend eigenlijk hè?"
The Remedy was een klein radiohitje... maar verderquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk nog niet bekend in Nederland.!
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Doel je nou op "s" in plaats van "eens"![]()
.
Ja, maar ze praat er weer overheenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Op jouw verkapte uitnodiging.
quote:Ik ben er ook niet goed in hoor. Daarom heb ik ook gekozen voor kwalitatief onderzoek voor mijn afstuderen :p
Weet je wat dat betekent?quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, maar ze praat er weer overheen.
[..]
Ja.quote:Weet je wat dat betekent?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Opties, werkblad, over de lengte van de pagina
![]()
Daarom wil ik Sven niet in m'n lijstquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:Sven die offline gaat, net nadat ik wat tegen hem zei.
[..]
Ja.
Dan moet ik maar snel m'n vorige post aanpassenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Oh, hier is meneer wel aanwezig, hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |