Oeps, ik dacht dat jij ook dat boek had.quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
kom ik weer 's binnenvallen, lees een klein stukje terug en kom ik m'n naam alweer tegen
maar eh, lieve Zhenar: wát heb ik ook???
Ja, daar probeerde ik gisteren ook al de aandacht op de vestigen.quote:
Hee, schijtmongool, doe eens nietquote:Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef Zhenar het volgende:
ZIE WAT JE MET MIJN SIG HEBT GEDAAN, SVEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, schijtmongool, doe eens niet. Ik bedoelde dat puur platonisch en bij de evidentie van dat bericht moet dan ook worden gekeken naarde stampei van de huidige samenleving en de rijksbemiddelende reďntegratienvdasgklxzv djsv jdsanvlsdngl vsadojv dsoanb cxbdsBVDS.
.
Blijkbaar niet.quote:
Welk boek?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat jij ook dat boek had.
Iemand quotte eruit namelijk een tijd terug. Ik dacht dat jij het was. Dan was het wellichtAirelle
? Ik weet zeker dat die persoon Opperlands kent, want dat heb ik toen nog gevraagd!
Wat eenmysterie
!
Parbleux?! Wie was het dan!?!??!?!?11!!1!1quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:58 schreef Airelle het volgende:
Opperlands dus... nee ken ik niet.
Ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Parbleux?! Wie was het dan!?!??!?!?11!!1!1?
Tania
?
(dit lijkt wel zo'n tien kleine negertjes achtig verhaaltje...)
Opties, werkblad, over de lengte van de paginaquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hoe je met Excel instelt dat ie het werkblas over de lengte van de pagina weergeeft?
Wat is een werkblasquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hoe je met Excel instelt dat ie het werkblas over de lengte van de pagina weergeeft?
Nerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Opties, werkblad, over de lengte van de pagina
![]()
WTFquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met Excel gewerkt![]()
Die had ik toevallig net op staanquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:01 schreef Bupatih het volgende:I'm thinkin' about my doorbell. When ya gonna ring it, when ya gonna ring it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |