quote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."![]()
.
quote:Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef BVO het volgende:
Henk-Jan: "De hele dikken moet je gewoon door laten gaan. Van die skippyballen zonder handvat, zoals Yuli. Samantha zat er tussenin, dat scoort gewoon niet. Zij zou nooit veel platen hebben verkocht."![]()
.
quote:
Misschien had je ook het commentaar moeten lezen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:41 schreef Zhenar het volgende:
Hee Bupa: in jouw gedicht "klinker kopen" zitten naast al die "e"'s ook een "i". In kippenvel. HAALT EEN BEETJE DE CHARME VAN HET GEDICHT WEG, NIETWAAR?!?!?!/!!?!/!/!!?![]()
![]()
![]()
WEES BLIJ DAT IK UBERHAUPT HET GEDICHT LEES!quote:Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien had je ook het commentaar moeten lezen..
Maar het blijft evengoed een geniaal gedicht, natuurlijk..
Moet kunnen.quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik had ook eerst 'cake' geschreven.Die heb ik maar veranderd in '...eh..keek'.
Dichterlijke vrijheid zullen we maar zeggen..
Welks?quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WEES BLIJ DAT IK UBERHAUPT HET GEDICHT LEES!Idd geniaal. Heb je Opperlands wel eens gelezen?
Dat ken je toch wel?!quote:
Had je je snor laten staan ofzo?quote:Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef LeBeau het volgende:
Ik kreeg lekker een gratis frikadelbroodje toen ik een broodje döner bij de Turkse bakker haalde.Dat krijg je heh, met zo'n ongelooflijke charme en woest erotische uitstraling.
![]()
NEE!quote:
Toch niet van dat quasi-filosofisch geneuzel?quote:Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ken je toch wel?!![]()
Dat boek is jou echt op het lijf geschreven!!! Ga het maar meteen bestellen.
Niks mis met mijnenvegerquote:
Muwhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhquote:
Het is niet eerlijk. Jij is goed en ik is slecht!quote:Op maandag 7 november 2005 20:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Muwhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahh![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, 'was' dus waar 'is' staatquote:Op maandag 7 november 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk. Jij is goed en ik is slecht! [afbeelding]
Stop de tijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |