Je moet er geen magneet bij houdenquote:Op maandag 7 november 2005 16:16 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van ParanoidEv
Wat vinden jullie van dit soort figuren? Wel een leuke vriend heeft ze.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een 8.4 voor mijn tentamen journalistiek.![]()
Hoogste van de klas
Ik ben ook niet het type dat altijd het hoogste cijfer haalt, hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De tijden dat ik het hoogste van de klas haalde (ja ze waren er) zijn al lang voorbij![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 november 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
Een 8.4 voor mijn tentamen journalistiek.![]()
Hoogste van de klas
Thanks.quote:Op maandag 7 november 2005 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat houdt een tentamen journalistiek in?
Brede term lijkt me.
Ah okay...quote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Thanks.
Het vak dat we dit semester kregen heet eigenlijk 'nieuwsbericht' en maakt onderdeel uit van het vak 'journalistiek'. Dit tentamen ging dus over hoe je nieuwsberichten en nieuwsverhalen moet schrijven (koppen, titel, credit- en dateline, oprolbaar, piramide-methode, bladiebla) en over de achtergrond, geschiedenis en denkwijze van kranten. Ook kregen we 15 actualiteitsvragen.
Dat is zó twintigste eeuw.quote:Op maandag 7 november 2005 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay...
Wat is er toch veel veranderd, in 15 jaar tijd.
Vroegah was dat bij ons de module 'Nieuws' , dat was ook meteen de eerste van de opleiding aangezien dat toch wel de meest elementaire was. Wij kregen ook elke module een NOR toets (Nieuws ORiëntatie) .
Jaaaa!!quote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef Copycat het volgende:
Wat blijft 5 on it van Da Luniz toch een heerlijk nummer...
Gezien... lijstje is aangepastquote:Op maandag 7 november 2005 16:24 schreef BVO het volgende:
Mark, het Huib-filmpje is inmiddels geplaatst..
Pfff, dat zal welquote:Op maandag 7 november 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook niet het type dat altijd het hoogste cijfer haalt, hoor.!
Ik schrok er zelf ook van..
Zooo 1995... maar nog steeds erg okquote:Op maandag 7 november 2005 17:23 schreef Copycat het volgende:
Wat blijft 5 on it van Da Luniz toch een heerlijk nummer...
quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pfff, dat zal wel.
. Nee hoor, gefeliciteerd
.
En daar kregen we niet eens een cijfer voor...kun je nagaan!quote:Op maandag 7 november 2005 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dude.
De laatste keer dat ik zo'n hoog cijfer haalde, was met mijn veterstrikdiploma.
Pakt de fiets, neemt fles wijn mee en fietst naar Airellequote:Op maandag 7 november 2005 17:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou he!
*doet kaarsjes aan
*zet Katie Melua op
Is goed, zie ik je morgenavond.quote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pakt de fiets, neemt fles wijn mee en fietst naar Airelle.
* Wacht tot Airelle binnen 5 minuten afknapt op Bupa en terugloopt naar hierquote:Op maandag 7 november 2005 17:59 schreef Bupatih het volgende:
Pakt Marks fiets, jat een fles wijn en neemt Airelle mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |