Beste Tanjalies,quote:Op zondag 6 november 2005 20:23 schreef tanjalies het volgende:
ik denk dat er muziek uit een bijzonder gebied aan zit te komen
Hoop het nog ff nietquote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef Pinball het volgende:
Misschien hebben ze iemand voor Chantal gevonden?
Ja precies. Loopt wel heel erg de spuigaten uit inmiddels, Joost zo ongeveer verbieden nog met Menno om te gaanquote:Op zondag 6 november 2005 20:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Beste Tanjalies,
Kun je me een beetje geruststellen dat de anti-Menno-bashers nog aangepakt worden?
Of is dat ijdele hoop?
Eindelijk die bak met hongerige piranha's die ik voor Chantal had besteld?quote:Op zondag 6 november 2005 20:26 schreef tanjalies het volgende:
ik doe een gok, zuid america
quote:Op zondag 6 november 2005 20:34 schreef Sonique het volgende:
De mannen krijgen een ECHT hoerenfeest MET hoeren....
Zal Dido leuk vinden trouwens
Waarom dan gescheiden?quote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren, hier en daar wat onderhoud aan cameras enzo en dat was het wel
Oja, hoi hoi btw
Hoi, gezelligquote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat er niet veel bijzonders gaat gebeuren, hier en daar wat onderhoud aan cameras enzo en dat was het wel
Oja, hoi hoi btw
Die eten ook ni allesquote:Op zondag 6 november 2005 20:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eindelijk die bak met hongerige piranha's die ik voor Chantal had besteld?
the suspense is killing me
Ik weet niet waarom, maar het zal vast door Menno komenquote:
Heyquote:Op zondag 6 november 2005 20:36 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, hoi hoi btw
Ja echt! Die gozer moet echt eens kappen met dat gedoe....quote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar het zal vast door Menno komen
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef teamlead het volgende:ben er weer...
Op tijd voor een feestje ?
mijn geluid stond nog uit.. wat zei zequote:Op zondag 6 november 2005 20:39 schreef Day het volgende:
Ok, met deze uitspraak verliest Lieske dus alle fans uit het zuiden des lands.
Ik zit op kabel dus mij kan het niets schelen. (Geen limiet)quote:Op zondag 6 november 2005 20:38 schreef Sonique het volgende:
Even BTW, die 4 streams trekken toch nog even 250 kB weg met elkaar
M'n download gemiddelde is echt wel een stukje omhoog gegaan de afgelopen maanden.
Zit nu op zo'n 5 Gig download per dag (incl wat ik dan download aan mp3tjes wat trouwens niet echt veel is)
Ja hoor we/ze hebben speciaal op jou gewacht!quote:Op zondag 6 november 2005 20:37 schreef teamlead het volgende:ben er weer...
Op tijd voor een feestje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |