zal hem thuis wel ff uploadenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:28 schreef GrupoBalanca het volgende:
tof Naruto.. heb je link naar t originele?
ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:
Pff, dat hou je nog geen 10 minuten volquote:Op zondag 11 maart 2007 01:20 schreef saaw het volgende:
op mn laptop:
[[url=http://www.kleurenhutspot.nl/rommel/desktopklein.jpg]afbeelding][/url]
lekker leeg met een zelgefabriceerd streepje
van mn pc maak ik ook wel snel een shotje, 2 schermen
Vistaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef X-fi het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07082/bg.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nah, meer dat ik hem ergens anders vandaan haalde waar ik hem gepost had en geupload had met imageshack omdat xs.to toen niet meewerkte ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 13:48 schreef tonks het volgende:
Hoe dom ben je als je nu nog ImageShack gebruikt.
Doh, 250 CCquote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Was het een wedstrijd dan?
shift - appel - 3 hele desktopquote:Op zondag 11 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
Zo leer je nog eens wat op zondag avond
En ja, ik ben een macnoob.
Hoe maak je makkelijk een screenshot van je desktop?
moet dat ook gewoon met shift appel 4?
ohnee was t nietquote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Was het een wedstrijd dan?
Dat valt wel meequote:Op maandag 12 maart 2007 17:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo'n desktop langer dan 1 minuut kunnen aanzien
Wil je van je desktop nog een mooie muurplaat van 1 x 1 meter kopen?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/131/417799652_b9586f0565.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Klikken voor vergroting.
Ah das de cover van een van de LPG's van de beatles zover ik weet... Waar heel veel discussie over wasquote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef super-muffin het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/131/417799652_b9586f0565.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Klikken voor vergroting.
Dat heb je helemaal goed. Abbey Road.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ah das de cover van een van de LPG's van de beatles zover ik weet... Waar heel veel discussie over was
Bron: Wikipediaquote:Op de nummerplaat van de witte Volkswagen Kever ("Beetle") achter de Beatles, op de cover van 'Abbey Road', staat 'LMW 28IF'. Beweerd wordt dat 'LMW' staat voor 'Linda McCartney Widow' en 28IF betekende dat McCartney 28 jaar oud zou zijn, als hij nog had geleefd (hij was toen 27, maar in veel oosterse religies begint men bij het tellen van de leeftijd bij 1, waardoor McCartney 28 zou zijn). Het 'Linda McCartney Widow' kan echter tegengesproken worden, dit omdat Paul McCartney Linda pas in 1967 voor het eerst ontmoet heeft terwijl McCartney in 1966 al zou zijn overleden. In dat geval heeft Linda Paul dus nooit echt ontmoet en kan ze dus ook niet zijn weduwe zijn. Een andere uitleg voor 'LMW' luidde dat de letters stonden voor: Live McCartney Was. Dit is echter zo beroerd Engels dat men nauwelijks kan geloven dat de Beatles een clou op deze manier aan de buitenwereld hadden willen mededelen..
Op dezelfde plaat loopt McCartney op blote voeten, met een sigaret in zijn rechterhand. In veel landen worden overledenen zonder hun schoenen begraven - de sigaret is een Siciliaans symbool voor de dood. Bovendien was het alom bekend dat Paul McCartney linkshandig was. Dit zou er eveneens op duiden dat er op de hoes sprak was van een look-alike Paul McCartney.
Op de achterkant van de hoes een misplaatste '3', mogelijk verwijzend naar het aantal Beatles dat nog over is.
Op het soloalbum 'Paul is Live' uit 1993 neemt Paul McCartney, of als McCartney werkelijk is gestorven de man die zich op het moment voordoet als McCartney, deze geruchten op de hak. De nummerplaat is nu veranderd in '51IS', wat betekent dat hij in leven is en dat hij (op dat moment) 51 jaar oud is.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:26 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ah das de cover van een van de LPG's van de beatles zover ik weet... Waar heel veel discussie over was
Nee joh, das gewoon de afkorting van LangPeelGatenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]Hebben de beatles in autogas gehandeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |