Uiteraard ben ik contra, want dan ligt het gevaar van een burgeroorlog echt op de loer. Met het oog op de gespannen verhouding overal in Europa, zal dat uieindelijke kunnen ontaarden in een tweede genocide. Tenslotte is dat in Europa uitgevondenquote:Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een reële vrees ja. Ik kan uit je post nu niet echt uitmaken of je pro of contra bent, maar de overheid zou volgens mij absoluut het vormen van milities moeten tegengaan (zelfs al kan je die relschoppende bendes van nu ook als "milities" bestempelen misschien).
Pierre Lellouche = een winkel?quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef Prego het volgende:
[..]
de vestiging (vrijvertaald) van Pierre Lellouche in et 9e is doelwit geworden van een molotov-cocktail
Ja mijn post ging dan ook over de inzet van het leger, waarom het logisch was dat dat nog niet wordt ingezet. Niet over de ME. En dan kom jij er aan metquote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ik hem nog een keer lees zie ik
[..]
De ME is daar toch voor gemaakt? Dus wat wil je nu?
quote:10 dagen kort? Da's een eeuwigheid. De ME kan hier in uren opgetrommeld worden.
nee, het ging over passende oplossingen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef EnderOnline het volgende:
[..]
Ja mijn post ging dan ook over de inzet van het leger, waarom het logisch was dat dat nog niet wordt ingezet. Niet over de ME. En dan kom jij er aan met
[..]
Wie weet zitten de Amerikanen erachter.quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef speknek het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Frankrijk zo lang wacht met het leger in te zetten. Voor je het weet staan ze weer met hun witte vlaggen te zwaaien en hebben die bendes ook nog eens geavanceerd wapentuig tot hun beschikking.
En die gaan niet op een of ander afgelegen Atol in de stille zuidzee oefenenquote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef speknek het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Frankrijk zo lang wacht met het leger in te zetten. Voor je het weet staan ze weer met hun witte vlaggen te zwaaien en hebben die bendes ook nog eens geavanceerd wapentuig tot hun beschikking.
Tweede genocide? Tellen die in Afrika niet of is het minder erg als het negers zijn?quote:Op zondag 6 november 2005 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik contra, want dan ligt het gevaar van een burgeroorlog echt op de loer. Met het oog op de gespannen verhouding overal in Europa, zal dat uieindelijke kunnen ontaarden in een tweede genocide. Tenslotte is dat in Europa uitgevonden
De Franse overheid MOET deze rellen snel de kop indrukken. De dialoog komt daarna wel.
Een genocide in Europa (als geheel) is maar 1 keer voorgekomen in de recente geschiedenis. In mijn post heb ik het ook duidelijk over Europaquote:Op zondag 6 november 2005 21:11 schreef EnderOnline het volgende:
[..]
Tweede genocide? Tellen die in Afrika niet of is het minder erg als het negers zijn?
Dat is makkelijk scoren, daar houden de meesten wel van. En daarna het wijzende vingertje uitsteken natuurlijk.quote:Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een genocide in Europa (als geheel) is maar 1 keer voorgekomen in de recente geschiedenis.
Wat is dat toch met mensen welke enigzins links van de scheidslijn staan dat ze andere altijd racistische motieven in de mond willen leggen.
Veel erger zo blijkt!quote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pierre Lellouche = een winkel?
Totdat een stelletje oververhitte Afrikanen zo'n pantservoertuig weten te overmeesteren en granaten en wapens tot hun beschikking krijgen...quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef speknek het volgende:
ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Pierre Lellouche = een winkel?
Ik zei waarom 10 dagen kort was om het leger al in te zetten, de jij reageert erop door te zeggen dat 10 dagen helemaal niet kort is omdat de ME al binnen een paar uur ter plaatse kan zijn, maar ik legde juist uit dat de ME e.d. hiervoor bedoeld zijn en dat het dus logisch is die eerst in te zetten.quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het ging over passende oplossingen.
dadelijk is het echt wat ik denk dat het is.quote:Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Veel erger zo blijkt!
![]()
http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre_Lellouche
Een Tunesisch-Frans politicus...
![]()
Wat praat je de Amerikanen dom na? Heb jij óók geen degelijk geschiedenisonderwijs genoten?quote:Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef speknek het volgende:
dan zullen ze toch met zwaardere wapens aan moeten komen zetten een beetje tank kan een molotov cocktail wel hebben.quote:Op zondag 6 november 2005 21:15 schreef highway101 het volgende:
[..]
Totdat een stelletje oververhitte Afrikanen zo'n pantservoertuig weten te overmeesteren en granaten en wapens tot hun beschikking krijgen...
Die "permanence" uit het oorspronkelijke Franstalige bericht betekende dus "bewaking", dat is duidelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dadelijk is het echt wat ik denk dat het is.
Dus ze hebben misschien een Molotov ergens in geflikkerd..quote:Op zondag 6 november 2005 21:23 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Die "permanence" uit het oorspronkelijke Franstalige bericht betekende dus "bewaking", dat is duidelijk.
(Die Lellouche is blijkbaar een voorstander van betere betrekkingen met de USA, als ik Wikipedia mag geloven uiteraard...)
Daar komen de beschuldigingen. Dergelijke dingen, waar of niet waar, zullen de situatie niet verbeteren...quote:De voorzitter van de politievakbond Synergie beschuldigde radicale islamieten ervan medeverantwoordelijk te zijn voor "deze nieuwe vorm van terrorisme in de steden". Zij zouden jongeren hebben opgejut na het politieoptreden bij de moskee eind oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |