abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32036602
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef Koenz0r het volgende:
[afbeelding]

CRS
kijk, mensen met een goed harde uitstraling
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 21:07:45 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32036629
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:02 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een reële vrees ja. Ik kan uit je post nu niet echt uitmaken of je pro of contra bent, maar de overheid zou volgens mij absoluut het vormen van milities moeten tegengaan (zelfs al kan je die relschoppende bendes van nu ook als "milities" bestempelen misschien).
Uiteraard ben ik contra, want dan ligt het gevaar van een burgeroorlog echt op de loer. Met het oog op de gespannen verhouding overal in Europa, zal dat uieindelijke kunnen ontaarden in een tweede genocide. Tenslotte is dat in Europa uitgevonden

De Franse overheid MOET deze rellen snel de kop indrukken. De dialoog komt daarna wel.
pi_32036657

Of je stelt een paar van deze mannetjes op Rellen gestopt in 2 uurtjes
pi_32036659
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef Prego het volgende:

[..]

de vestiging (vrijvertaald ) van Pierre Lellouche in et 9e is doelwit geworden van een molotov-cocktail
Pierre Lellouche = een winkel?
pi_32036679
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

als ik hem nog een keer lees zie ik
[..]

De ME is daar toch voor gemaakt? Dus wat wil je nu?
Ja mijn post ging dan ook over de inzet van het leger, waarom het logisch was dat dat nog niet wordt ingezet. Niet over de ME. En dan kom jij er aan met
quote:
10 dagen kort? Da's een eeuwigheid. De ME kan hier in uren opgetrommeld worden.
deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_32036722
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef EnderOnline het volgende:

[..]

Ja mijn post ging dan ook over de inzet van het leger, waarom het logisch was dat dat nog niet wordt ingezet. Niet over de ME. En dan kom jij er aan met
[..]
nee, het ging over passende oplossingen.
  zondag 6 november 2005 @ 21:10:42 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_32036749
Ik snap trouwens wel waarom Frankrijk zo lang wacht met het leger in te zetten. Voor je het weet staan ze weer met hun witte vlaggen te zwaaien en hebben die bendes ook nog eens geavanceerd wapentuig tot hun beschikking.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32036782
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef speknek het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Frankrijk zo lang wacht met het leger in te zetten. Voor je het weet staan ze weer met hun witte vlaggen te zwaaien en hebben die bendes ook nog eens geavanceerd wapentuig tot hun beschikking.
Wie weet zitten de Amerikanen erachter.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 21:11:48 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32036786
quote:
En die gaan niet op een of ander afgelegen Atol in de stille zuidzee oefenen
pi_32036787
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik contra, want dan ligt het gevaar van een burgeroorlog echt op de loer. Met het oog op de gespannen verhouding overal in Europa, zal dat uieindelijke kunnen ontaarden in een tweede genocide. Tenslotte is dat in Europa uitgevonden

De Franse overheid MOET deze rellen snel de kop indrukken. De dialoog komt daarna wel.
Tweede genocide? Tellen die in Afrika niet of is het minder erg als het negers zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 november 2005 @ 21:13:27 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32036863
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:11 schreef EnderOnline het volgende:

[..]

Tweede genocide? Tellen die in Afrika niet of is het minder erg als het negers zijn?
Een genocide in Europa (als geheel) is maar 1 keer voorgekomen in de recente geschiedenis. In mijn post heb ik het ook duidelijk over Europa
Wat is dat toch met mensen welke enigzins links van de scheidslijn staan dat ze andere altijd racistische motieven in de mond willen leggen.
pi_32036906
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Een genocide in Europa (als geheel) is maar 1 keer voorgekomen in de recente geschiedenis.
Wat is dat toch met mensen welke enigzins links van de scheidslijn staan dat ze andere altijd racistische motieven in de mond willen leggen.
Dat is makkelijk scoren, daar houden de meesten wel van. En daarna het wijzende vingertje uitsteken natuurlijk.
  zondag 6 november 2005 @ 21:14:32 #163
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32036913
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Veel erger zo blijkt!

http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre_Lellouche

Een Tunesisch-Frans politicus...

---verdwijnt---
pi_32036938
quote:
Totdat een stelletje oververhitte Afrikanen zo'n pantservoertuig weten te overmeesteren en granaten en wapens tot hun beschikking krijgen...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32036969
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik heb geen flauw idee
pi_32036989
Chirac stelt herstel openbare orde als prioriteit
De Franse president Chirac heeft zondagavond na overleg over de onlusten met ministers tegen de pers gezegd dat het herstel van de openbare orde en de veiligheid een prioriteit is. Chirac had zich nog niet publiekelijk uitgelaten over de hevige ongeregeldheden in tal van Franse stadswijken die 28 oktober begonnen.
  zondag 6 november 2005 @ 21:16:39 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_32036993
Lijkt me toch zwaar kut voor die Fransen hoor, volgens mij is hun enige succesvolle regiment ooit het vreemdelingenlegioen geweest.. En laten die nu net in de banlieus zitten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32037006
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

nee, het ging over passende oplossingen.
Ik zei waarom 10 dagen kort was om het leger al in te zetten, de jij reageert erop door te zeggen dat 10 dagen helemaal niet kort is omdat de ME al binnen een paar uur ter plaatse kan zijn, maar ik legde juist uit dat de ME e.d. hiervoor bedoeld zijn en dat het dus logisch is die eerst in te zetten.
pi_32037023
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:14 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Veel erger zo blijkt!

http://fr.wikipedia.org/wiki/Pierre_Lellouche

Een Tunesisch-Frans politicus...

dadelijk is het echt wat ik denk dat het is.
pi_32037067
quote:
Wat praat je de Amerikanen dom na? Heb jij óók geen degelijk geschiedenisonderwijs genoten?
pi_32037178
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:15 schreef highway101 het volgende:

[..]

Totdat een stelletje oververhitte Afrikanen zo'n pantservoertuig weten te overmeesteren en granaten en wapens tot hun beschikking krijgen...
dan zullen ze toch met zwaardere wapens aan moeten komen zetten een beetje tank kan een molotov cocktail wel hebben.

en met het leger bedoel ik infanterie geen tanks
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 6 november 2005 @ 21:23:37 #172
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32037230
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

dadelijk is het echt wat ik denk dat het is.
Die "permanence" uit het oorspronkelijke Franstalige bericht betekende dus "bewaking", dat is duidelijk.

(Die Lellouche is blijkbaar een voorstander van betere betrekkingen met de USA, als ik Wikipedia mag geloven uiteraard...)
---verdwijnt---
pi_32037279
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:23 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Die "permanence" uit het oorspronkelijke Franstalige bericht betekende dus "bewaking", dat is duidelijk.

(Die Lellouche is blijkbaar een voorstander van betere betrekkingen met de USA, als ik Wikipedia mag geloven uiteraard...)
Dus ze hebben misschien een Molotov ergens in geflikkerd.. Nou ja, mijn Frans is dus niet zo goed dat ik dat Wikipedia stuk kan lezen, een Engelstalig is er helaas niet.
pi_32037353
quote:
De voorzitter van de politievakbond Synergie beschuldigde radicale islamieten ervan medeverantwoordelijk te zijn voor "deze nieuwe vorm van terrorisme in de steden". Zij zouden jongeren hebben opgejut na het politieoptreden bij de moskee eind oktober.
Daar komen de beschuldigingen. Dergelijke dingen, waar of niet waar, zullen de situatie niet verbeteren...
  zondag 6 november 2005 @ 21:27:13 #175
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_32037357
Is er al iets bekend over de situatie van vanavond?
Er moet nu daar zoveel pers zitten dat daarover toch wel iets bekend moet zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')