abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32164802
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:31 schreef God_de_Vader het volgende:

[..]

Oh My f... God ... ik werk in de WTC toren op ongeveer 800 meter van de nieuwstraat ... ik werk van vrijdag op zaterdag nacht tot 06.00 's morgens ... en dan doe ik ineens ook de middag van 14.00 tot 22.00 uur ... ik denk dat ik de nacht ook maar ineens mee doe! Als er iets te melden is doe ik zeker mee en zal ook digitale camera voorzien om van bovenuit foto's te trekken !!!
Oeps!!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  donderdag 10 november 2005 @ 23:46:29 #122
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_32165219
Op welke weblog staat dat trouwens ???
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
  donderdag 10 november 2005 @ 23:54:57 #123
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32165499
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef God_de_Vader het volgende:
Op welke weblog staat dat trouwens ???
http://www.internation.be/2005/11/09/zaterdag-rellen-in-brussel

Maar ik weet niet hoe geloofwaardig het is, het staat inmiddels in zowat elke Belgische krant en de politie zegt de zaak al te onderzoeken. Slimme relschoppers om dan toch nog naar de aangekondigde plek te gaan.
---verdwijnt---
pi_32173536
Enkele geïsoleerde incidenten in België
vr 11/11/05 - De afgelopen nacht is het in ons land vrij rustig gebleven, zegt het crisicentrum van Binnenlandse Zaken. Er waren enkele incidenten, maar die betroffen volgens het crisiscentrum telkens alleenstaande gevallen.
In enkele Brusselse gemeenten waren er er een paar incidenten. In Anderlecht moest een brandende vuilnisbak gedoofd worden, en in Sint-Pieters-Leeuw werd brand gesticht in een schoolbus.

In Sint-Lambrechts-Woluwe staken onbekenden twee auto's in brand. Ook in Mechelen, Luik en Frameries werd er brand gesticht in enkele voertuigen.
  vrijdag 11 november 2005 @ 22:44:48 #125
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_32192478
Brusselse politie neemt toch duidelijke voorzorgen voor morgen ... ik kwam net langs de nieuwstraat en er stonden daar reeds interventie wagens. Ook is er extra volk bij de amerikaanse ambassade vlak bij Madou, die sins 9/11 reeds permanent beveilgd is... Dan zag ik ook al hekken klaar staan op de jaqcmainlaan (parrallel aan de nieuwstraat) ... men neemt het dus toch vrij serieus presies ... zeker als je weet dat we in belgie wel een georganiseerde misdaad hebben maar de politie iets minder
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:13:59 #126
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32193302
In Antwerpen lag er daarstraks een auto op zijn kop. Ik kon niet echt zien of het met opzet was gebeurd, maar ik vermoed van wel.

En logisch dat de Brusselse politie voorzorgen neemt, in Parijs zijn er dit weekend ook rellen aangekondigd.
---verdwijnt---
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:28:35 #127
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_32195187
quote:
De brandweer van Brussel is vanavond al twaalf keer moeten uitrukken om aangestoken branden te blussen, zegt woordvoerder Francis Boileau van de Brusselse brandweer. Daarmee is het een stuk onrustiger dan de voorbije nachten.

Vrijdagavond gingen vier wagens in vlammen op. Twee van hen vatten vuur op het grondgebied van de gemeente Anderlecht. Twee andere werden in brand gestoken in de stad Brussel, vooral in de buurt van het Zuidstation. De rest van de incidenten betroffen in brand gestoken vuilnisbakken en -zakken. Die brandjes deden zich vooral voor in het Brusselse stadscentrum, in de vijfhoek.
http://www.hln.be/hln/cch/det/art_140573.html
quote:
vr 11/11/05 - In Brussel zijn vrijdagavond opnieuw enkele auto's in brand gestoken. In Laken had dat bijna zware gevolgen.

Op de Koninginnelaan, net naast de spoorlijn naar Dendermonde en Aalst, ging een bestelauto in de vlammen op. In de bestelauto lag echter nog een gasfles.

De politie liet de omliggende woningen ontruimen. Ook het treinverkeer tussen Brussel en Aalst werd even stilgelegd.

De brandweer was echter tijdig ter plaatse en kon de brand blussen voor de gasfles ontplofte.
http://www.vrtnieuws.net/(...)1Gasfles/index.shtml
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:55:56 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32195768
onverschillige troll van problemen in de samenleving / bangmaakpraat.

de vijand is onder ons bladiebla
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 12 november 2005 @ 04:27:32 #129
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32198204
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:55 schreef BaajGuardian het volgende:
onverschillige troll van problemen in de samenleving / bangmaakpraat.

de vijand is onder ons bladiebla
Nee, ik beschouw het niet als "de vijand", maar ik ben wel bezorgd. Ik ben een toeschouwer op de eerste rij geweest van de rellen in Antwerpen destijds. Dat heeft heel wat stemmen voor extreem-rechts opgeleverd helaas. (En een flink pak slaag voor een vriend van mij die toevallig net iets te laat een stap opzij deed voor een groepje Marokkanen met een testosteron-overschot.)
---verdwijnt---
pi_32203038
Opnieuw auto's in brand in Waalwijk
Uitgegeven op zaterdag 12 november 2005 om 08:56:42

(Novum) - Drie auto's zijn op vrijdagnacht in de wijk Zanddonk in Waalwijk uitgebrand. De politie kan zaterdag niet zeggen of de brand is aangestoken. Sinds juni vonden in de wijk ongeveer vijftien brandstichtingen plaats. Meestal werden coniferen in brand gestoken. Deze week waren al eerder vier auto's het doelwit.

De politie had donderdag nog geen vermoeden wie er achter de brandstichting zit. Het kan gaan om baldadige jeugd of iemand die om aandacht vraagt, stelde politiewoordvoerder Jeroen Steenmeijer. Er zijn extra politiemensen ingezet om de serie brandstichtingen in de Brabantse gemeente op te lossen.

[Copyright 2005, Novum
pi_32208946
Het zou in Belgie vanavond om 8 uur pas echt loos gaan als we de blogs mogen geloven.
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:09:48 #132
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32211279
Wel ik zit dus aan het Noord station alwaar men dus de dreiging heeft gelanceerd. Ben net eens even buiten een sigaretje gaan dampen en enige dat ik opmerkte is dat men het noordstation extra beveiligd heeft met 3 speciale eenheidswagens en 1 combi ... verder is het vrij rustig op straat ... Wat wel op valt is dat er betrekkelijk minder prostituees staan te tippelen maar dat kan ook komen door het vroege tijdstip op de avond ... ik zal verslag uit brengen vanaf ik hier iets zie gebeuren. ik zit naar gewoonte in de WTC toren vlak tegenover het brusselse noordstation op 800 meter van de plaats des afspraak.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_32211688
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:46 schreef RZero het volgende:
Het zou in Belgie vanavond om 8 uur pas echt loos gaan als we de blogs mogen geloven.
ships en bier pakt
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:42:39 #134
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32212249
20 voor 8 ... en geen hol te beleven
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:02:22 #135
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32212900
20.00 geen kat te zien hahaha bende lowsers
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:25:39 #136
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32215869
Veeeel politie ... paar heli's in de lucht ... verder niet veel te bekennen pffff....
  zaterdag 12 november 2005 @ 21:27:16 #137
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32215934
Ach ja, was te verwachten. Ze zullen wel ofwel ergens anders gaan rellen, ofwel op een andere dag, ofwel helemaal niet.
---verdwijnt---
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:05:28 #138
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32217280
paar auto's in de fik wat kleine incidenten maar vooral een kat en muis spel tussen de ordediensten en mogelijke relschoppers. In brussel centrum staat op iedere straathoek een politie agent! De stad is zo goed als belegerd.
pi_32217762
Relletje in stadscentrum Brussel

In het Brusselse stadscentrum doen zich sinds 20.00 uur relletjes voor met een honderdtal jongeren. De groep speelt een kat-en-muisspelletje met de massaal aanwezige politie. De incidenten spelen zich af in de buurt van de Beurs, maar ook verderop in het centrum en aan het Zuidstation.

De Brusselse politie heeft tijdens relletjes vijftien mensen opgepakt. Ze werden administratief aangehouden voor verstoring van de openbare orde. Volgens Florence De Lentdecker, de woordvoerster van de Brusselse politie, verloopt alles nog relatief rustig.

Er zijn ook twee voertuigen uitgebrand: een aan de Groendreef en een in de Masuistraat. Het ging om geïsoleerde incidenten, aldus nog de Brusselse politie.

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF12112005_042
pi_32218514
Kom op nou jongens, even de schouders deronder. Wie A zegt moet ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')