abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32037502
Tjah, het is inderdaad de vraag of dit soort rellen ook in Nederland zullen gaan komen, afwachten
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 6 november 2005 @ 22:57:41 #42
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32040629
quote:
Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Gisteren is voor het eerst meer in de rest van Frankrijk gereld dan in Parijs, dwz: als je naar het aantal verbrandde auto's kijkt (1300 waarvan 550 in Parijs). Als je deze lijn (nog steeds sterk stijgend) doortrekt zitten we over een paar dagen ook in Nederland met een probleempje.
Voor het geval je het nog niet doorhad: auto's in brand steken is een nationale sport in de Franse voorsteden, al lang vóór het het uitbreken van de rellen.
---verdwijnt---
pi_32040839
quote:
Op zondag 6 november 2005 22:57 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Voor het geval je het nog niet doorhad: auto's in brand steken is een nationale sport in de Franse voorsteden, al lang vóór het het uitbreken van de rellen.
lees nog een keer: 1300 waarvan 550 in Parijs, waarvan ~ 500 in de voorsteden, los van het feit dat dat wat meer is dan gemiddeld gaat het als een olievlek over het hele land en dus *misschien* ook richting Belgie.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zondag 6 november 2005 @ 23:20:52 #44
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32041446
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef RuL0R het volgende:

[..]

lees nog een keer: 1300 waarvan 550 in Parijs, waarvan ~ 500 in de voorsteden, los van het feit dat dat wat meer is dan gemiddeld gaat het als een olievlek over het hele land en dus *misschien* ook richting Belgie.
In de loop van dit jaar alleen al zijn er duizenden auto's in de hens gegaan in Frankrijk. Get your facts straight... Dat is de bling-bling-cultuur daar, "weet je"?
---verdwijnt---
pi_32041543
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Clourhide het volgende:

[..]

In de loop van dit jaar alleen al zijn er duizenden auto's in de hens gegaan in Frankrijk. Get your facts straight... Dat is de bling-bling-cultuur daar, "weet je"?
Duizenden auto's in een jaar is nog iets anders dan 2200 auto's in 2 dagen.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zondag 6 november 2005 @ 23:33:14 #46
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32041865
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Duizenden auto's in een jaar is nog iets anders dan 2200 auto's in 2 dagen.
Dat is waar, maar het is in ieder geval niet typisch Belgisch of Nederlands om het te doen, dat is wat ik eigenlijk wilde zeggen.
---verdwijnt---
pi_32042326
quote:
Op zondag 6 november 2005 18:36 schreef Frutsel het volgende:
belgie is wat dat betreft een kruitvat....
Leg eens uit.
pi_32042350
quote:
Op zondag 6 november 2005 19:30 schreef Clourhide het volgende:
Het is wel degelijk een dreiging voor Brussel (waar mensen zich als halve Parijzenaars zien).
Een Brussel-kenner
pi_32042979
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het is in ieder geval niet typisch Belgisch of Nederlands om het te doen, dat is wat ik eigenlijk wilde zeggen.
Ok, dan heb ik je wat verkeerd begrepen, het kwam een beetje over alsof je probeerde te zeggen dat de rellen in Frankrijk nu heel normaal zijn.

Laatste nieuws btw: Er zijn in Grigny 30 agenten gewond geraakt, waarvan 2 zwaar gewond, nadat er op ze is geschoten.
pi_32044010
Op het middernachtnieuws werd gemeld dat op 5 verschillende plaatsen rond het zuidstation in Brussel auto's in brand waren gestoken.
pi_32044445
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:34 schreef gorgg het volgende:
Op het middernachtnieuws werd gemeld dat op 5 verschillende plaatsen rond het zuidstation in Brussel auto's in brand waren gestoken.
Ik had eigenlijk verwacht dat het gisteren al naar Belgie en misschien vandaag zelfs naar Nederland zou trekken.

Hoewel, er waren al wat kleinere ongeregeldheden in Belgie, een groep Marrokanen begon te vechten omdat er eentje een auto moest schoonmaken nadat hij er tegenaan had gepist, en in Brussel werd het onrustig nadat een Marrokaanse jongen werd neergeschoten door een agent, zijn pistool bleek achteraf echter niet echt te zijn.

edit: Ook in Rijssel schijnt er een beetje gereld te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door RuL0R op 07-11-2005 00:55:39 ]
pi_32044534
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:50 schreef RuL0R het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat het gisteren al naar Belgie en misschien vandaag zelfs naar Nederland zou trekken.
beetje teleurgesteld ?
pi_32044652
huppa nog een paar dagen en dan kunnen we 40 jaar ellende eindelijk wreken.

* DarkDancer haalt de honkbal knuppel onder zijn bed vandaan
Islam=facisme
pi_32044699
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:54 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

beetje teleurgesteld ?
[sarcasme]
Ach.. 1 dagje meer of minder is niet zo erg
[/sarcasme]

Wat ik probeerde te zeggen is precies wat ik heb gezegd: ik had verwacht dat het sneller richting Belgie zou trekken.
Heeft niks met "hoop" ofzo te maken, ik hoef die onzin niet in m'n land en Belgie is toch opeens wel erg dichtbij.
pi_32044752
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:02 schreef RuL0R het volgende:
Wat ik probeerde te zeggen is precies wat ik heb gezegd: ik had verwacht dat het sneller richting Belgie zou trekken.
Heeft niks met "hoop" ofzo te maken, ik hoef die onzin niet in m'n land en Belgie is toch opeens wel erg dichtbij.
ok sorry maar aan de reacties te lezen hier kunnen een hoop mensen gewoon niet wachten tot het naar Nederland 'overslaat'
  maandag 7 november 2005 @ 01:11:56 #56
42376 aierwin
callto://aierwin
pi_32044920
Met dit kabinet worden de rijken rijker en de armen armer, dit kan niet langer doorgaan. Neem een voorbeeld aan frankrijk, en doe het hier beter over!

Het wordt tijd dat er hier in nederland een Grote Linkse Leider opstaat, die de woede van het kansloze volk in de achterstandswijken hier in nederland weet aan te spreken.

De boel opstoken, en zo al rellend op weg naar Den Haag om het kabinet omver te werpen.

Vive La Revolution!
bla bla... ik ben te links voor fok! --- jaja ook ik blog
pi_32045555
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:34 schreef gorgg het volgende:
Ik kan er niks over vinden
pi_32045705
quote:
Op maandag 7 november 2005 01:44 schreef Omaha het volgende:

[..]

Ik kan er niks over vinden
Ik ben er ook nog niks meer over tegengekomen, maar het was wel echt in het radionieuws. Op www.vrtnieuws.net kun je het herbeluisteren ("nieuwsradio"). Al werd er niet meer gezegd dan wat ik hier al postte + dat er niemand gewond werd en dat ze op dat moment nog niets meer wisten.

Edit: radionieuws van 2 uur:
In de gemeente Sint-Gillis in Brussel zijn 5 auto's uitgebrand. Er is geen sprake van rellen. De politie is op zoek naar de daders.

[ Bericht 7% gewijzigd door gorgg op 07-11-2005 02:05:00 ]
pi_32045777
hard hard .
  maandag 7 november 2005 @ 02:45:44 #60
73730 God_de_Vader
Die hard Toyota driver
pi_32046191
ik heb mijn radio aangezet ... mijn God Sint Gillis dat is dus echt op 2 km van waar ik nu aan het werk ben !!!
-.,.-°--> MultiBox Your software and solutions partner. <--°-.,.-
-.,.-°--> Young and Safe on the Road <--°-.,.-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')