quote:MIA
Don't you hate that?
VINCENT
What?
MIA
Uncomfortable silences. Why do we
feel it's necessary to yak about
bullshit in order to be
comfortable?
VINCENT
I don't know.
MIA
That's when you know you found
somebody special. When you can
just shut the fuck up for a minute,
and comfortably share silence.
VINCENT
I don't think we're there yet. But
don't feel bad, we just met each
other.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2005 16:38 schreef Lkw het volgende:
Ja hoor. Dido is weer aan het praten over wat voor 'typeje' ze is, daar kan ze echt haar leven mee vullen. Lekker kicken op jezelf.
En Roel is een onoprecht verhaal aan het ophangen over dat hij vanaf het eerste moment al volslagen onder de indruk was van 'de koningin'.
Wat een vervelende mensen.
Ja ikd8 ook al dat er iets mis was met t forumquote:Op zondag 6 november 2005 16:36 schreef luciano het volgende:
Eindelijk 675 , duurde lang ........ Niemand die post over Dido + Roel die openlijk alles toegeven wat er vannacht is gebeurd ?????
verliefd heet dat!quote:Op zondag 6 november 2005 16:38 schreef Lkw het volgende:
Ja hoor. Dido is weer aan het praten over wat voor 'typeje' ze is, daar kan ze echt haar leven mee vullen. Lekker kicken op jezelf.
En Roel is een onoprecht verhaal aan het ophangen over dat hij vanaf het eerste moment al volslagen onder de indruk was van 'de koningin'.
Wat een vervelende mensen.
quote:Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef luciano het volgende:
Neem ook nog een roseetje @ regenworm @ 575
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is een verschrikking om dat te moeten aanhoren.quote:Op zondag 6 november 2005 16:47 schreef Ferdii het volgende:
chantal der stem word errug irritant idd(
GNA GNA GNA
Iets nuttigs, is dit niet nuttig danquote:Op zondag 6 november 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
dit gesprek gaat echt helemaal nergens over ook
Ik ga maar ff wat nuttigs doen dan...laters
Wel een megafoon meeneme is t extra goed te horenquote:Op zondag 6 november 2005 16:50 schreef Snaptnix het volgende:
Mensen in de buurt van het huis:
Rij erheen en schreeuw flink over het hek heen dat Menno de populairste is. Wil de reacties graag zien, misschien dat er dan nog eens wat gaat gebeuren vandaag....
tot laterquote:Op zondag 6 november 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
dit gesprek gaat echt helemaal nergens over ook
Ik ga maar ff wat nuttigs doen dan...laters
Dat duurt nog een wel een tijdje denk ik. Ze likt zich teveel in bij mensen, de enige die ik haar wel zie nomineren is Dido. Maar al zou dat aankomende week gebeuren. Dan gaat ze er nog niet uit ook al krijgen ze maar 1% van de stemmen, omdat die man voor haar er nog in moet. En voor een leuk verhaallijntje moet zorgen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een verschrikking om dat te moeten aanhoren.
Maar er komt een moment dat ze weg is![]()
![]()
Wel te hopen dat het snel gaat gebeuren
quote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat duurt nog een wel een tijdje denk ik. Ze likt zich teveel in bij mensen, de enige die ik haar wel zie nomineren is Dido. Maar al zou dat aankomende week gebeuren. Dan gaat ze er nog niet uit ook al krijgen ze maar 1% van de stemmen, omdat die man voor haar er nog in moet. En voor een leuk verhaallijntje moet zorgen.
Errrrrug jammer. Want zij en Rob mogen er van mij allebei linea recta uit.
die man kunnen ze toch niet vindenquote:Op zondag 6 november 2005 16:52 schreef MissX het volgende:
[..]
Dat duurt nog een wel een tijdje denk ik. Ze likt zich teveel in bij mensen, de enige die ik haar wel zie nomineren is Dido. Maar al zou dat aankomende week gebeuren. Dan gaat ze er nog niet uit ook al krijgen ze maar 1% van de stemmen, omdat die man voor haar er nog in moet. En voor een leuk verhaallijntje moet zorgen.
Errrrrug jammer. Want zij en Rob mogen er van mij allebei linea recta uit.
Das dan ook gelijk de enige hoop die ik heb om snel van dat mens af te komen. Dat BB het gezoek beu is en het maar opgeeft.quote:
Ik denk ook dat ze idd die stem van Dido krijgt en hoop dat ze op de bank zit. Alleen verwacht ik niet dat Talpa haar eruit laat gaan.quote:Op zondag 6 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Dido op Chantal gaat stemmen als ze de kans nog krijgt.
En één stem kan al genoeg zijn, zie Rob en Menno.
Dat hebben wij vrouwen wel vaker...quote:Op zondag 6 november 2005 17:10 schreef MissX het volgende:
die relatie van Ingrid klonk niet echt gezond. Maar het was wel haar toprelatie
dat lijtk me helemaal gaafquote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef Garman het volgende:
Ach Donderdag Rob eruit en iedereen probeert weer te slijmen bij Menno, aangezien dan dit keer Zijn stem de stem des doods is geweest en helemaal als ze zien dat Dido en Roel onder Menno terecht kwamen met de uitslag, dan wil niemand van de anderen met hem op de bank komen te zitten.
De pizzaboer?quote:
geen zin anquote:
En indiaas eten kun je niet laten bezorgen of zelf afhalen?quote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
geen zin an
en geen zin in patat, en geen zin in shoarma, allemaal drie stappen hier vandaan
ik wil Indiaas eten, een Rougan Josh en Onion Bahji en ik wil het nu
Menno!!!!!!!![]()
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
en geen zin in patat, en geen zin in shoarma, allemaal drie stappen hier vandaan
Je woont toch in Den Haag? Daar moet het toch wel mogelijk zijn dat te laten bezorgen.quote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef milagro het volgende:
[..]
geen zin an
Menno!!!!!!!![]()
mwoah voor dat dat hier isquote:Op zondag 6 november 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
Ligt er een beetje aan waar in Den Haag je woont, maar waarschijnlijk kun je kiezen uit zeker drie bezorg-Indiaassen.![]()
Ah, je woont dus niet in de vogelwijk.quote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah voor dat dat hier is
ik ga wel een willekeurige minderheid op straat dwingen het te halen voor me
Ja, fijn ik ken ze allemaal, maar ik woon niet daar in de buurt, hèquote:Op zondag 6 november 2005 17:53 schreef luciano het volgende:
http://www.dinnersite.nl/zoek.php?lng=nl&naam=&plaats=den+haag&afstand=&prov=&keuken=Indiaas&prijs=alle
DEN HAAG (Zuid-Holland)
INDIAAS
MAHARANI Noordeinde 93
India Glory 2e Louise de Colignystraat 24
India Palace Gevers Deynootplein 223
Kashmir Javastraat 67
Ramna Tandoori Restaurant Molenstraat 12
Ashyana Laan 10
Bombay Palace Gevers Deynootstraat 16
Ik maak hier een notitie van... Luciano zit me teveel naar stemmen te vissen...quote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef luciano het volgende:
Meer kan ik niet voor je doen hoor Milagro .....
Pst , denk je aan mij als je weer mag stemmen !!!!!!!![]()
doe ik!quote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef luciano het volgende:
Meer kan ik niet voor je doen hoor Milagro .....
Pst , denk je aan mij als je weer mag stemmen !!!!!!!![]()
De bewoners zitten allemaal met elkaar te kletsen....quote:Op zondag 6 november 2005 17:59 schreef MissX het volgende:
gebeurt er nog iets in het huis eik?
Menno zit op zijn Rallufsiaans een spel te maken... Ralluf ging er toen ook uit...quote:Op zondag 6 november 2005 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Menno zit er wel heel erg eenzaam bij.....
De tweedeling wordt steeds pijnlijker duidelijk.
Je moet eens op Menno letten....quote:
kan je ook in je eentje trictraccen dan?quote:Op zondag 6 november 2005 18:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Menno zit op zijn Rallufsiaans een spel te maken... Ralluf ging er toen ook uit...
Ik schuif net een overheerlijke (al zeg ik het zelf) lasagne de oven inquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik schuif net een overheerlijke (al zeg ik het zelf) lasagne de oven in.
Uhm.... op wat?quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef flugeltje het volgende:
Waarom zoemen ze toch steeds op dat concoom in?
Is hierheen komen zelfs nog te veel moeite?quote:
voncoom, xoncoom, soncoom, doncoom, foncoom ..... hmquote:
zetme izzo hok neah en kleef er heel meleve.quote:Op zondag 6 november 2005 18:15 schreef Fling het volgende:
That's it, Ingrid is officieel niet goed bij d'r hoofd. Zit net enthousiast een verhaal te vertellen van een aap in de dierentuin die in haar gezicht spuugde en toen spuugde zij terug. Zij lachen, die aap lachen en daar heeft ze toen de hele dag gezeten, gewoon lekker op en neer spugen, heerlijk.![]()
Ik ga zometeen pitabroodjes met kaas in de oven schuiven...quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik schuif net een overheerlijke (al zeg ik het zelf) lasagne de oven in.
Je bedoelt dat je een prive videotheek bezit. Of moet ik bioscoop zeggen aangezien je alleen films met de beamer bekijktquote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is hierheen komen zelfs nog te veel moeite?
Eten, wijn, internetverbinding om BB te volgen. Alles is voorhanden hoor.
Oh.. een filmpje kan eventueel ook nog.
ik gok op cocon.quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
[..]
voncoom, xoncoom, soncoom, doncoom, foncoom ..... hm![]()
ik heb hier 2 hongerige kids zitten, die neem ik mee, we komer eraan, gezellig!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is hierheen komen zelfs nog te veel moeite?
Eten, wijn, internetverbinding om BB te volgen. Alles is voorhanden hoor.
Oh.. een filmpje kan eventueel ook nog.
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat Rob en Roel heel graag Menno iets aan zouden willen doen.quote:Op zondag 6 november 2005 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een prive videotheek bezit. Of moet ik bioscoop zeggen aangezien je alleen films met de beamer bekijkt
Zo, ook net lekker gegeten. Yummie.
Zijn er nog mensen die elkaar willen afmaken in het BB huis?
Bedankt voor de ondertiteling. Ik verstond er weer eens niets van.quote:Op zondag 6 november 2005 18:15 schreef Fling het volgende:
That's it, Ingrid is officieel niet goed bij d'r hoofd. Zit net enthousiast een verhaal te vertellen van een aap in de dierentuin die in haar gezicht spuugde en toen spuugde zij terug. Zij lachen, die aap lachen en daar heeft ze toen de hele dag gezeten, gewoon lekker op en neer spugen, heerlijk.![]()
sshhtt! Ik wilde Milagro niet meteen helemaal gek makenquote:Op zondag 6 november 2005 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een prive videotheek bezit. Of moet ik bioscoop zeggen aangezien je alleen films met de beamer bekijkt
quote:Op zondag 6 november 2005 18:15 schreef Fling het volgende:
2 kinderen in huis en nog moeilijk doen over het halen van eten... Zet er één met een zakje duiten op de fiets en wijs de juiste richting aan zou ik zeggenquote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb hier 2 hongerige kids zitten, die neem ik mee, we komer eraan, gezellig!!!!!!!
![]()
Wat gedraagt Lieske zich weer achterlijk
(ik heb de streams niet aan, maar dat maakt niet uit, het was weer tijd)
Er is niets veranderd dus.quote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat Rob en Roel heel graag Menno iets aan zouden willen doen.![]()
Is goed hoorquote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb hier 2 hongerige kids zitten, die neem ik mee, we komer eraan, gezellig!!!!!!!
Nee, dit is Fabeltjesland.quote:Op zondag 6 november 2005 18:19 schreef Bocaj het volgende:
Zo, ben ik weer!
Ben ik beland bij de afdeling sterke verhalen?
Deden mijn ouders ook altijdquote:Op zondag 6 november 2005 18:20 schreef flugeltje het volgende:
2 kinderen in huis en nog moeilijk doen over het halen van eten... Zet er één met een zakje duiten op de fiets en wijs de juiste richting aan zou ik zeggen![]()
Nope....quote:
Zou voor mij de enige reden zijn om een kind in huis te willen hebben.... Boodschapjes doen en afwassenquote:
Nee, ik heb de perikelen van Roel&Dido een beetje gevolgd en daarna niets meer. Druk druk druk.quote:Op zondag 6 november 2005 18:21 schreef flugeltje het volgende:
Nope....
Heb je nog wel meegekregen dat Dido en Nathalie even een 'gesprekje' met Joost hebben gehad?
Albert.nl en een wasmachine zijn vele malen goedkoper. Echt.quote:Op zondag 6 november 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Zou voor mij de enige reden zijn om een kind in huis te willen hebben.... Boodschapjes doen en afwassen![]()
Volgens de twee dames is Joost helemaal veranderd nu hij nog steeds met Menno omgaat...quote:Op zondag 6 november 2005 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik heb de perikelen van Roel&Dido een beetje gevolgd en daarna niets meer. Druk druk druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |