Ha ha ha, ja ik dacht laat ik de slechtste uitzoeken maar ja dan is het nog geen vergelijkquote:Op maandag 7 november 2005 15:53 schreef Modwire het volgende:
Jim heeft echt "star written all over him", zoals duidelijk te zien op de foto....![]()
Die was echt super inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef NedeRolf het volgende:
Dat ene jurylid ook, niet die Henk-Jan..maar die andere gozert..véél beter
Dat was geweldigquote:Op maandag 7 november 2005 21:12 schreef erikh het volgende:
[..]
Die was echt super inderdaad.
toen dat refrein werd ingezet, Zooo
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:47 schreef marky het volgende:
Meest achterlijke is nog wel dat hij HJ een klootzak noemt (wat misschien ook wel een beetje waar is) en zelf zich als de meest walgelijke klootzak gedraagt.
Dat je een puistenkop hebt dat kan. Kwestie van tijd dat het wegtrekt. Dat je er niet uitziet kan met een boel styling misschien nog wel worden opgeleukt. Die kleding bij de auditie.... zo van het leger des heils maar een bezoekje aan een trendy shopje kan wonderen doen. Maar een klootzak blijft een klootzak daar kan niemand wat aan doen.
die Marky is ook wel heel erg triest, bijna nog zieliger dan Tommyknockerquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:35 schreef -XX- het volgende:
Whahahaoveral waar marky iets post, staat een bericht van BVO achter
![]()
Tja.... misschien doelde ik wel eerder op zijn opmerking over zijn vriendin en de vrouwen die hij wel zou kunnen krijgen als hij de tweede ronde had gehaald.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef BVO het volgende:
[..]Het raakt je wel he, die opmerking over Jim.
.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die Marky is ook wel heel erg triest, bijna nog zieliger dan Tommyknocker
wacht eens ff, eigenlijk nietquote:
Z'n vriendin die hem terug wil, al die meisjes die als een blok voor hem vallen.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |