Nope, zoek het in de country-hoekquote:Op zondag 6 november 2005 14:30 schreef Treinhomo het volgende:
De Duitse Peterrrrrrrrrrr de Vries ?
Ik ken alleen Kilgore uit Apocalypse Nowquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:36 schreef pyl het volgende:
Ik zit aan mevrouw Balkenende te denken.......![]()
Dat vindt Bianca Balkenende vást fijn.quote:Op zondag 6 november 2005 15:36 schreef pyl het volgende:
Ik zit aan mevrouw Balkenende te denken.......![]()
Je sollicteert weer naar een flink pak slaag.quote:Op zondag 6 november 2005 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat een foto van jezelf Tokay?
Nu nog steeds niet?quote:Op zondag 6 november 2005 15:47 schreef dartfanaat het volgende:
Ik heb nog geen idee wie op het plaatje staat....
Tot vanavond allemaal![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent naar de dierenarts geweest met je koliek?
Elke medaille heeft zijn keerzijde......quote:
Ik vind je ook lief!quote:Op zondag 6 november 2005 15:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je sollicteert weer naar een flink pak slaag.
Niet helemaal wakker, zal ik maar zeggen..........quote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet?
Bianca Balkenende!
Zeker. Maar om meneer nu af te schilderen als uitvinder gaat toch ietwat te ver.quote:Op zondag 6 november 2005 21:26 schreef pyl het volgende:
Een handige bliksem?
Yep. Deze keer wel.quote:Op zondag 6 november 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
Is meneer op natuurlijke wijze gestopt met roken?
Wat heeft hij dan in zijn hand?quote:Op zondag 6 november 2005 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
Lijkt mij niet.
Maar 't is 'm niet.quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef Berkery het volgende:
Hij heeft wel iets weg van Niels Bohr.
Maar meer ook niet, lijkt me.quote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef Berkery het volgende:
Hij heeft wel iets weg van Niels Bohr
Da's niet dom.quote:Op zondag 6 november 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
Ik zit steeds aan een welvarende, handige zakenjongen uit het interbellum te denken.........
Zie jij ergens stof op 't plaatje ?quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef peaceman het volgende:
Ben jij het soms Pyl?
Jij hebt m gestoft! Da's om ons op het verkeerde been te zettenquote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie jij ergens stof op 't plaatje ?![]()
Jeugdfotootje voor de verzameling.quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef peaceman het volgende:
Ben jij het soms Pyl?
Ik stof niet !quote:Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef peaceman het volgende:
Jij hebt m gestoft! Da's om ons op het verkeerde been te zetten![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Jeugdfoto'tje voor de verzameling.
Heb je hard geblazen dan?quote:
Met 'n Mazda 121 is 't weinig hard blazen...euh...geblazen...quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef peaceman het volgende:
Heb je hard geblazen dan?
Op deze foto ben je een week?quote:
Wel iets meer dan dat.quote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef Tokay het volgende:
Was meneer een middenstander?
Dus hij grutterde niet groot?quote:Op zondag 6 november 2005 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
Wel iets meer dan dat.
Meneer industrieelde tamelijk groot.
Nope; mijn meneer zat niet in de kattenbakvulling, maar in de automobielen...quote:Op zondag 6 november 2005 22:06 schreef Neleos het volgende:
William Randolpf Hearst?
Nope. 't is niet meneer de Gruyter.quote:Op zondag 6 november 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
Dus hij grutterde niet groot?
Verenigde stater.quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef Tokay het volgende:
Hmmm ja, was meneer wel een Nederlander...?
Niet meneer Huub van Doorne.quote:Op zondag 6 november 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
Meneer Daf?
quote:Op zondag 6 november 2005 22:18 schreef Berkery het volgende:
Meneer Chrysler?
Dont worry... ik denk dat je deze mevrouw wel kent.quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Tokay het volgende:
Toch niet weer een Duitse zangeres, hè, Diaan?
Want ik ken alleen Nena en Nina Hagen.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 22:25 schreef Treinhomo het volgende:
US actreutel ?
quote:Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
[stoere-mannen-modus]Ik herkende haar niet met al die kleren aan![/stoere-mannen-modus]
dat dacht ik wel... ik heb daarom ook zo'n "dozen" foto gezocht... maar was toch nog snel geraden.quote:Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
[stoere-mannen-modus]Ik herkende haar niet met al die kleren aan![/stoere-mannen-modus]
Tsssssk.quote:
Ik was wel nog even op...., maar gan nu.quote:Op maandag 7 november 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Is iedereen naar bed?
quote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef mr_anonimous het volgende:
John van Eerdt?
quote:Op maandag 7 november 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
maaskant
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Tony Neef.
Hé, die trainde vroeger RBC!quote:
quote:
Neuh, nou ja in zoverre, als je in Roosendaal woont word je er wél altijd mee geconfronteerd.quote:
Het scheelt niet veel. Staan stijf onderaan met 3 punten.quote:Op maandag 7 november 2005 12:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Neuh, nou ja in zoverre, als je in Roosendaal woont word je er wél altijd mee geconfronteerd.
Zijn ze trots op hier hoor! Hoe doet RBC het eigenlijk in de eredivisie?
Of zijn ze al gedegradeerd?
Daarvoor kun je beter Essent bellen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet het niet.....,
Misschien dat ik na een hintje het licht zie...
Of gewoon de lamp aandoenquote:Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarvoor kun je beter Essent bellen.
Minister van Binnenlandse zaken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:38 schreef dartfanaat het volgende:
Ja......ik weet het wel. Fransman!
Met dank voor je hint: Sarkozyquote:Op maandag 7 november 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Minister van Binnenlandse zaken.
quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 13:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook een politicus geloof ik.
quote:
Darter, ja.......quote:Op maandag 7 november 2005 15:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Een darter... die Walton?
Er is er maar één die het antwoord weet, vrees ik.quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef Z het volgende:
Het zou wel mooi zijn als iemand 'm raadt.
Dat is Rob Stenders, idd.quote:Op maandag 7 november 2005 19:28 schreef Z het volgende:
Stenders.
Nee, helaas, dat is niet het goede antwoord.quote:
Nee hoor. Zelfs geen familie.quote:Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Z het volgende:
Is dat een Ankertje?
quote:Op maandag 7 november 2005 19:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, helaas, dat is niet het goede antwoord.
Wehehe, Diaan.quote:Op maandag 7 november 2005 19:57 schreef Diaan73 het volgende:
IS wel een advocaat of heeft hij heeft hij zich als advocaat verkleed voor carnaval?
Die hebben ze operatief verwijderd.quote:Op maandag 7 november 2005 20:02 schreef brother52 het volgende:
Waar is de linker dan?
Hmmm en het is nog wel mn werkgebied rechters....ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 7 november 2005 20:07 schreef Tokay het volgende:
Wel een Nederlandse rechter, Bren.
Meneer bekleedt deze functie bij het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.
Ah, dat verklaart waarom hij er zo eenzaam uitziet.quote:
Ah! Vandaar het deftige befje.quote:Op maandag 7 november 2005 20:07 schreef Tokay het volgende:
Wel een Nederlandse rechter, Bren.
Meneer bekleedt deze functie bij het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.
En mijn nominatie moet nog komen hoor, dus doe maar alvast 4xquote:
Alleen in verschillende categorieën.quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef BwennieBren het volgende:
En mijn nominatie moet nog komen hoor, dus doe maar alvast 4x
Oh in GC bedoel jij. Daar ben ik slechts 1 x genomineerd. Door onze vriend DH. Maar ik ga daar ook op jullie stemmen hoor!quote:
ikke:quote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen in verschillende categorieën.
1 x sympathiekste user van FTR
1 x meest inhoudelijke poster van FTR
1 x meest overrated user van FTR
Waar bedoel jij dan?quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh in GC bedoel jij. Daar ben ik slechts 1 x genomineerd. Door onze vriend DH. Maar ik ga daar ook op jullie stemmen hoor!
Film tv en radio.quote:
Is dit niet die engelsman die te boek staat als Dokter Death?quote:
Helemaal juist. Ook oud-minister trouwens. Een aimabele man, vind ik.quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef BwennieBren het volgende:
Ah! Vandaar het deftige befje.
Er zit maar één Nederlander volgens mij: Mr. Kooijmans?
quote:Pieter Hendrik (Peter) Kooijmans (Heemstede, 6 juli 1933) is een Nederlandse volkenrechtdeskundige, rechter en oud-politicus van de ARP en het CDA.
Kooijmans studeerde economie en rechten aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, waar hij in 1964 ook promoveerde. Vanwege zijn gereformeerde achtergrond, voelde Kooijmans zich politiek het meest thuis bij de ARP en hij bekleedde binnen die partij verschillende functies. Toen deze partij opging in het CDA, bleef Kooijmans partijpolitiek actief, zowel in Nederland als op Europees niveau. Op dit moment is hij nog adviserend lid van het dagelijks bestuur van het CDA.
De loopbaan van de jurist speelt zich grotendeels af binnen de academische wereld. Hij was hoogleraar internationaal recht en Europees recht aan de Vrije Universiteit (1965-1973) en aan de Universiteit Leiden (1978-1992, 1995-1997). Tweemaal verruilde Kooijmans de wetenschap voor een rol in de actieve politiek: in 1973 werd hij staatssecretaris van Buitenlandse Zaken in het kabinet-Den Uyl, en in januari 1993 werd hij minister op datzelfde departement in het kabinet-Lubbers III. In deze functie volgde hij Hans van den Broek op, vanwege diens vertrek naar Brussel als Europees commissaris.
Op 6 februari 1997 werd Kooijmans benoemd als rechter van het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.
Kooijmans? Hadden we niet jaren geleden een minister of staatssecretaris Kooijmans op justitie?quote:Op maandag 7 november 2005 20:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Er zit maar één Nederlander volgens mij: Mr. Kooijmans?
[..]
Zoals je kan zien aan mijn avatar, teer ik nog op mijn FMT glorie van 2 jaar geledenquote:
Ik heb mijne onlangs vervangen. Ik vond het niet meer kloppen. Ik ben ondertussen geen newbie meer.quote:Op maandag 7 november 2005 20:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zoals je kan zien aan mijn avatar, teer ik nog op mijn FMT glorie van 2 jaar geleden
Moet ik ook doen. Helaas kan ik die foto van mijn pietenkop van nergens meer vinden. Ik ga wel ff vragen of iemand het aankan passen in "wacht hier voor je feestdagen avatar" of zo...quote:Op maandag 7 november 2005 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb mijne onlangs vervangen. Ik vond het niet meer kloppen. Ik ben ondertussen geen newbie meer.
OP voor 2006 van welk topic?quote:Op maandag 7 november 2005 20:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Moet ik ook doen. Helaas kan ik die foto van mijn pietenkop van nergens meer vinden. Ik ga wel ff vragen of iemand het aankan passen in "wacht hier voor je feestdagen avatar" of zo...
Heb je trouwens de evt. nieuwe OP voor 2006 gezien en zo ja, wat vind je ervan? En mag ik dan ook een kidfoto van jou als je m leuk vindt?
Dit topic:quote:
Nou hijs ook pas voor 2006, en uiteraard met goedkeuring van allen, want een posse is een posse nietwaar?quote:Op maandag 7 november 2005 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb geen jeugdfoto's bij de hand en ik weet ook niet of ik mijn gezicht in de OP wil hebben.![]()
Okay. Op zich een leuk idee ware het niet dat ik liever anoniem blijf.quote:Op maandag 7 november 2005 20:52 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou hijs ook pas voor 2006, en uiteraard met goedkeuring van allen, want een posse is een posse nietwaar?Het was eigenlijk maar een try-out en kijken wat mensen er van vonden. Kreeg wel leuke reacties maar we willen het allemaal of we doen het niet en houden we gewoon de oude OP.
ik wil overigens jouw babysnoetje wel zien hoor![]()
je kan m posten naar mijn email Bwenniebren@hotmail.com en dan wacht tot ik meerdere heb en dan weet niemand wie jij bent behalve ik en ik ben geen verraderquote:Op maandag 7 november 2005 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Op zich een leuk idee ware het niet dat ik liever anoniem blijf.![]()
maar ik ga toch echt geen foto van mijzelf posten hoor.
Zal ik je anders aan mijn msn toevoegen?quote:Op maandag 7 november 2005 20:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
je kan m posten naar mijn email Bwenniebren@hotmail.com en dan wacht tot ik meerdere heb en dan weet niemand wie jij bent behalve ik en ik ben geen verrader
Sam Klepper is overigens
ja doe maarquote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik je anders aan mijn msn toevoegen?
Vroeg foto ook al maar ik hem mijn msn eraf gehaald want ik werd dol van dat programma. Schijnt dat ik m er toch weer moet opgooien want ik val een beetje buiten de groep zie ik alquote:Op maandag 7 november 2005 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik je anders aan mijn msn toevoegen?
Jij antwoord voor BB?quote:Op maandag 7 november 2005 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja doe maar
je kan trouwens ook een foto met zo'n feestelijk balkje doen, dat schijnt in te zijn als je de kranten en journaals de laatste jaren volgt...![]()
Gewoon MSN 7.5 downloaden en installeren en dan je hotmailadres en je wachtwoord invoeren is voldoende hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 21:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Vroeg foto ook al maar ik hem mijn msn eraf gehaald want ik werd dol van dat programma. Schijnt dat ik m er toch weer moet opgooien want ik val een beetje buiten de groep zie ik alDus toen ik die hotmailaccount heb aangemaakt heb ik m niet aangevinkt. Ik moet ff uitvinden of dat alsnog kan. Ik meld het wel als ik m er weer op heb staan okay?
[afbeelding]
nee voor mezelf...quote:Op maandag 7 november 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij antwoord voor BB?
Ik sta al bekend als de cleaner van Fok! en dankzij Wyccie ook al als de huisdealer van Fok! zo'n foto zou het vooroordeel alleen nog maar meer bevestigen.
En wat hij dealtquote:
ik dacht dat het een lijk was ofzoquote:
Wat heb je nodig?quote:
Zelfs een lijk ziet er nog beter uit dat 80% van onze landgenoten.quote:Op maandag 7 november 2005 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat het een lijk was ofzo![]()
Een nieuwe scooterquote:
Ik kan wel een kilo pickwick gebruikenquote:
Daar moet je voor bij rechercheur Peace zijn die neemt ze in beslag.quote:
Die maakt er scooterpannekoeken vanquote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Daar moet je voor bij rechercheur Peace zijn die neemt ze in beslag.
scooterpleistersquote:Op maandag 7 november 2005 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die maakt er scooterpannekoeken van
Daar is zeer veel vraag naar in dit topic. Ik zal kijken of ik nog wat zakjes heb.quote:Op maandag 7 november 2005 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan wel een kilo pickwick gebruiken![]()
Ja, die van mij dus ook. Dus heb ik een andere nodig.quote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar moet je voor bij rechercheur Peace zijn die neemt ze in beslag.
Overdracht vindt zeker plaats bij de T-splitsing ?quote:Op maandag 7 november 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Daar is zeer veel vraag naar in dit topic. Ik zal kijken of ik nog wat zakjes heb.
quote:
Je had er beter 1 van mij kunnen kopen, had het voor een vriendenprijsje geregeld burgermeesterquote:Op maandag 7 november 2005 21:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb de mijne van het weekend laten maken na dat ongeluk ¤ 250
Had ik het maar eerder gewetenquote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je had er beter 1 van mij kunnen kopen, had het voor een vriendenprijsje geregeld burgermeester![]()
Is het een crimi mr_a en zo ja, leeft ie nog?quote:
Meneer doet nu helemaal niks.quote:Op maandag 7 november 2005 21:54 schreef brother52 het volgende:
Doet meneer iets in de scooterhandel?
meneer zit vast?quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meneer doet nu helemaal niks.
Kees Houtman ?quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Istie dood?quote:Op maandag 7 november 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja; 't was zo'n goeie jongen, die niemand kwaaddeed...quote:Op maandag 7 november 2005 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Cor is correct.
Tegen de tijd dat Cor naar gene zijde ging, was-ie ook behoorlijk luchtig hoor...quote:Op maandag 7 november 2005 22:09 schreef BwennieBren het volgende:
Na Cor even wat luchtigers hoor:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
Madam Mikmak ?
Ah; 't konijn leeft dus nog...quote:Op maandag 7 november 2005 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit aan de dropjes.
Tuurlijk, het is nog geen kerst.quote:
zoals 't bekende spreekwoord luidt: 'Eén pinguin maakt nog geen kerst'.quote:Op maandag 7 november 2005 22:24 schreef brother52 het volgende:
Tuurlijk, het is nog geen kerst.
Hoeveel pinuins zijn er nodig om kerst te maken eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
zoals 't bekende spreekwoord luidt: 'Eén pinguin maakt nog geen kerst'.
Voorlopig hebben ze 't nog druk genoeg met het verwisselen van een lamp.quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Hoeveel pinuins zijn er nodig om kerst te maken eigenlijk?
hmmm als ze dan maar op tijd klaar zijn.... trouwens zouden ze ook accu's kunnen vervangen. De accu van mn auto heeft er vanmorgen de brui aan gegevenquote:Op maandag 7 november 2005 22:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voorlopig hebben ze 't nog druk genoeg met het verwisselen van een lamp.
Da's niet zo moeilijk; als je maar 1 ding goed in acht neemt:quote:Op maandag 7 november 2005 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
hmmm als ze dan maar op tijd klaar zijn.... trouwens zouden ze ook accu's kunnen vervangen. De accu van mn auto heeft er vanmorgen de brui aan gegeven![]()
quote:Juffrouw Diaan was weer helemaal terug op school. Vandaag was haar eerste lesdag sinds de ontvoering. Bovenmeester Dartfanaat had haar klas tijdelijk overgenomen. Gelukkig ben je er weer juffrouw Diaan. Ik heb grijze haren van die Andy gekregen. De hele klas moest lachen. Conciërge Bullpit had de klas versierd. Juffrouw Diaan was erg blij dat ze weer terug was. De les begon en iedereen moest zijn huiswerk laten zien. TH had zijn huiswerk niet gemaakt dus hij moest het schoolplein aanvegen. Hij miste de gymnastiekles dat vond hij heel vervelend. Ze deden vandaag ook nog trefbal. Dat was TH’s favoriete onderdeel. Die middag liepen ze naar huis. Er was een grote menigte verzameld in de Fok!straat. Er stond een rollenbank. De kinderen keken nieuwsgierig toe hoe oudere jongens en meisje hun scooter er op moesten zetten. Rechercheur Peaceman en Rechercheur DH stonden er ook bij omdat zij moesten na trekken of er gestolen scooters bij zaten. Ineens kwam Brother aangescheurd. Hij reed zo de fuik in. De agenten dwongen hem tot stoppen. Zijn scooter ging direct op de rollenbank. 120 km per uur was de uitslag. De scooter werd direct in beslag genomen. De rechercheurs konden hem dit keer niet helpen. Brother kreeg een enorme boete. De kinderen keken gespannen toe. Brother was heel boos nu. Hij liep woedend weg. Ik ga voortaan Scrutinizer wel helpen die betaald beter dan jullie riep hij boos.
Nope Nederlanderquote:Op maandag 7 november 2005 22:56 schreef Treinhomo het volgende:
Michael Duchovny.
Ow okay, zal ik onthouden en aanwijzingen geven als mn broertje ermee bezig is. HOpelijk is het snel opgelost en is het ook de accu en niet stiekem wat anders , ik moet vrijdag weer naar Peace....quote:Op maandag 7 november 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk; als je maar 1 ding goed in acht neemt:
Altijd éérst de min losmaken en dan pas de plus. Vastmaken precies omgekeerd...
whehehe TH is een vegertquote:
quote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Sjakie Bral toch?
Als je 'n multimeter hebt kun je vrij eenvoudig vaststellen of 't je accu is of je dynamo.quote:Op maandag 7 november 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ow okay, zal ik onthouden en aanwijzingen geven als mn broertje ermee bezig is. HOpelijk is het snel opgelost en is het ook de accu en niet stiekem wat anders , ik moet vrijdag weer naar Peace....
Multimeter? hmmm ja die heb ik vast nog wel ergens liggenquote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je 'n multimeter hebt kun je vrij eenvoudig vaststellen of 't je accu is of je dynamo.
Zat die niet in "Ook dat nog"?quote:Op maandag 7 november 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Sjakie Bral toch?
Miste je ook nog het trefballen!quote:Op maandag 7 november 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja. Nederlandse dienstplichtigen: de beste vegers ter wereld...![]()
Klopt bovenmeester.quote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Zat die niet in "Ook dat nog"?
[bovenmeester modus aan]Fijn dat U weer in ons midden bent, juffrouw Diaan. [/bovenmeestermodus uit]
Welterusten Diaanquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Ik ben blij dat ik weer terug ben voor de klas dus sluit deze dag af met dag lieve kinderen, voor straks: slaap lekker en morgen gezond weer op. enne niet te laat naar bed...
Vegen was een uitje naast het urenlang blenco-ën en het koperpoetsen; Om over het schoenpoetsen nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja. Nederlandse dienstplichtigen: de beste vegers ter wereld...![]()
Welterusten Diaanquote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn bed opzoeken. Ik ben blij dat ik weer terug ben voor de klas dus sluit deze dag af met dag lieve kinderen, voor straks: slaap lekker en morgen gezond weer op. enne niet te laat naar bed...
Blenco ?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef sooty het volgende:
Vegen was een uitje naast het urenlang blenco-ën en het koperpoetsen; Om over het schoenpoetsen nog maar te zwijgen.
Wie?quote:Op maandag 7 november 2005 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
Jack Kerklaan ?
Trusten Juf en we zullen het niet te laat maken hoor!quote:Op maandag 7 november 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
quote:
Blenco is dat groene spul dat je op groene dingen (koppel, riemen etc.) smeert, opdat die spullen waterdicht blijven.quote:
Dat hadden wij niet. Was zeker al wegbezuinigd.quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef sooty het volgende:
Blenco is dat groene spul dat je op groene dingen (koppel, riemen etc.) smeert, opdat die spullen waterdicht blijven.
Welterusten dartquote:Op maandag 7 november 2005 23:49 schreef dartfanaat het volgende:
Weet het niet.
O ja, de darter die ik eerder vandaag plaatste en nog niet geraden is, was James Wade.
* zegt welterusten en tot morgen
Een Sint met een blauwe mijter woei!quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Tokay het volgende:
Even pimpen met mijn Sint-avatar!
Da's een zwarte pieten-muts, muts!quote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef BwennieBren het volgende:
Een Sint met een blauwe mijter woei!
ja ik had me al gecorrigeerd hoor, hoed, muts wat maakt het uit...quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Tokay je hebt wat op je hoofd!
Maakt ook niets uit.quote:Op maandag 7 november 2005 23:57 schreef BwennieBren het volgende:
ja ik had me al gecorrigeerd hoor, hoed, muts wat maakt het uit...
MUTS!quote:
Ja, is het wat?quote:Op maandag 7 november 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey Tokay je hebt wat op je hoofd!
Ik kan nu wel een schunnige opmerking maken maar dat doe ik maar niet vanavond. Ik vind hem wel grappig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, is het wat?
Ik vroeg eigenlijk om een pietenmutsje voor mijn cavia...![]()
Ja! Er is nu hopelijk een andere in de maak.quote:
Deze is leuk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja! Er is nu hopelijk een andere in de maak.
Mét caviamutsje.
Even later.... voilà!![]()
Ja leuk, wordt misschien wel priegelwerk maar misschien heb je nog wel een groter plaatje ervan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee ik weet je plaatje niet BB. Sorry.
Ik twijfel nog of ik Leon en Mathilda ook van een mijter en een pietenmuts moet voorzien.
Ik vind dat Edina Monsoon (dat is haar toch?) in jouw avatar ook een pietenmuts op moet hebbenquote:
Pyl wist me onlangs te vertellen dat degene op mijn avatar Gail Zappa isquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:35 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik vind dat Edina Monsoon (dat is haar toch?) in jouw avatar ook een pietenmuts op moet hebben
Pyl heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl wist me onlangs te vertellen dat degene op mijn avatar Gail Zappa isIk geloof dat hij me wel heel dom vond omdat ik dat niet wist
![]()
Een klein mijtertje lijkt me beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |